Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik vind s5 al onwijs cool, dus 6 wordt vast helemaal vet, want ik heb het idee dat ze echt met de seizoenen leuker (en gekker) worden! ![]()
||
Citaat:
![]() maar deze naam is beter ![]() heb je de laatste aflevering al gezien? die was echt grappig! ![]() edit: hoe maak jij zo'n avatar? *wille ook wille ook wille ook*
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en Piper: och ja, ik dacht, laat ik heel het huis maar weghalen. Leo: hm maar waar is Phoebe? Piper: OH MY GOD PHOEBE!!! ![]() nou ik geloof dat je zo'n avatar in animation shop maakt...maar ik heb m dus niet zelf gemaakt, ik heb dat programma niet, helaas, maar als je nou ff 3 vierkante(!) plaatjes zoekt en een pm stuurt naar x-spekkie-x en je vraagt dan lief of ze voor jou een coole avatar zou willen maken met die plaatjes, dan doet ze dat vast wel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ja en die baby mag nu wel eens komen hoor, want ze is nou wel lang genoeg zwanger ![]() damn ik wil die aflevering ziennn! mja misschien ga ik m toch morgen maar kijken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hm ik heb net de aflevering van vrijdag gezien. ik vond hem opzich wel leuk, maar niet zo geweldig eerlijk gezegd...er zijn veeeel betere! alleen dat stukje dat Paige zichzelf als baby ziet liggen vond ik wel zielig...
||
Citaat:
![]() nou ik vind dat ze dan heus nog wel bestaan hoor! als net5 ooit weggaat, dan dan dan... nou ja whatever ![]()
||
Citaat:
![]() ja sorry ik ben lui vandaag en ik moet voor school werken dus geen tijd ![]() ![]() *heb vannacht een charmed video nacht gehouden samen met een vriendin ![]()
|
WIIIIIEW! charmed roeleert zwaar!
Ik kijk et ook altijd, alleen moet ik helaas de laatste tijd steeds op vrijdagavond werken... dus moek et maar opnemen ![]() maar die fotoows he, van die site opt begin... dat haar!!! OMG!! Ik fond dat ze altijd zulk mooi haar had, echt heel erg mooi enzoow... en nu gaat ze et kort doewn. bah.. anywayzzz
|
ohw ja.. nog ff iets cewls
Op internet bestaat dus een site met de complete scripts van series, en dus oowk van CHARMED!!! wil je die zien? je vindt ze hier ![]()
||
Citaat:
![]() en over een tijdje zal haar haar wel weer anders zijn, want ze veranderd echt onwijs vaak dr haar dus ja... @fiepje: geen dank whaha ![]()
|
OMG
![]() ik ben vergeten Charmed op te nemen en nu heb ik het dus niet gezien, net nu het baby'tje eindelijk werd geboren! damn en nu is mn video collectie niet compleet ![]() ![]() muuhhhh ![]() ![]() ![]() ![]()
|
okay ik zal je het zeggen
![]() Paige, Piper en Phoebe zitten in de tuin te kijken naar een soort zonnelicht, terwijl komen er allemaal cadeautjes binnen van bovennatuurlijke mensen, zo krijgen ze kippen die gouden eieren leggen Piper valt flauw en ze gaan naar een ziekenhuis. Haar bloedspiegel is te laag maar mag terug naar huis ondertusen hebben ze problemen er komt nog een cadeautje van iemand namelijk van EL het is een eenhoorn. maar ze willen niet dat piper die zit of ze zou weer beginnen te zagen. ondertussen zijn er 2 demonen iets aan zeggen over de zonnelicht avond enzo. leuke quote: Upper Demon: Your name will go down in infany Low Demon: REally? Upper Demon: Yes, whats your name again? De 2 demonen nemen alle magie weg van de wereled maar ook hun magie zelf. ondertussen komt de vader binnen van Thecharmedones met een nieuwe verloofde die ze niet kunnen uitstaan. Phoebe, paige en Leo ontdekken dat alle magie weg is, dit proberen z te verbergen van piper. Ondertussen komt die Upper demon binnen, hij wil iets afspreken want hij weet hoe de magie terug te brengen (duh hij heeft ze weggedaan maar dat is allemaal 1 complot ![]() Phoebe en paige gaan akkoord om de demon te helpen, want ze willen alle magie terug. Quote: Phoebe: Since when do demons have cellphones? Upper Demon: You think that's bad? I have a taxi waiting in front of the house...call me. ZE hebben afgesproken in een pizzabar. maar ze gaan niet zonder hulp middelen (spray, vuur.......). In de pizzabar worden alle mensen opeens demonen en vallen Paige en Phoebe aan maar ze winnen toch. De Verloofde van thecharmedopnes vader blijkt een demoon te zijn, maar wordt verslagen toen phoebe en paige op het juiste moment binnenkwamen.. ZE kunnen De upperdemon en de verloofde verslaan met behulp van Poeder van de eenhoorn, want een eenhoorn verliest nooit zijn magie, eenhoorn van een geschenk van de ELders Piper krijgt haar weeën. Quote: Piper: I feel like I'm dieng. Baby geboren. voila ik hoop dat het zo goed is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() heb m gezien gister, had m gedownload en ik vond m echt geweldig! paige was zo cool in deze aflevering ![]() ![]()
|
OMG OMG OMG
Charmed sorceress Holly Marie Combs reveals in the next issue of TV Guide magazine (on sale Monday) that she is expecting her first child with longtime boyfriend David Donoho in April. Spoiler: And, like Magic, her character, Piper, is going to discover during February sweeps that she's pregnant, too. But since the good witch has no steady, who's the daddy? "Who says there is a father?" teases executive producer Brad Kern.
||
Citaat:
![]() ![]() *doet vreugdedansje* woei, wat cool!!! ![]() ![]() *is happy voor haar* hehe ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen, gebruik die spoiler-tag nu eens wanneer je iets gaat verklappen!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
edit: zo beter?? ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 17:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar Phoebe had een nieuwe baas...en daar mocht ze niet van thuiswerken. en dr waren demons die de baby wilden stelen...nou en toen ging Paige in dr 1tje in een andere dimensie om die demon op te sporen en toen werd ze gevangen door die demons. toen gingen Phoebe en Piper haar redden. zoiets ![]()
|
die aflevering gister, hij was wel leuk
![]() ik heb echt super moeten lachen om die dwergen de hele tijd ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |