Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Persoonlijk vind ik het niet eens zo`n slechte actie, vergeet niet: Arafat is en blijft een terrorist, wat hem in mijn ogen niet beter maakt als Sharon zelf.
Isreal komt er sowieso weg mee, ze heb gruwlijke dingen gedaan wat nauwlijks in het nieuws kwam. Dit per toeval wel: Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 09:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zag ergens een mooie uitspraak die illustratief is voor de situatie:
als de pallestijnen morgen hun wapens neerleggen, komt er vrede. als de israeli's dat doen betekent dat het einde van de staat Israel. misschien wel iets om over na te denken wat de drive is van de 2 volken..... |
![]() |
||
Citaat:
als de palastijnen hun wapes neerleggen komt er nooit een palastina, maw is dat het eind van hun staat en als de israelies dat doen (neerleggen is niet hetzelfde als vernietigen lijkt me) is er meer kans op vrede maar hoeft de staat israel natuurlijk niet vernietigd te worden dus je uitspraak is echt kut
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Assasin schreef op 15-09-2003 @ 15:56:
En prompt worden de Israeli's dan aangevallen door hun buren die nog altijd gefrustreerd zijn over het feit dat ze Israel nooit hebben kunnen winnen. nou dan pakken ze hun wapens toch gewoon weer op ![]() Niet smijten met geslachtsdelen die je nooit in je handen hebt gehad. ![]() ...verder heb ik ongeveer 1,5 jaar een vriendin....
|
ow, wat vinden mensen hier van het feit dat israel arrafat wil verbannen/vermoorden??
ik vind dit echt te idioot voor woorden; ongeveer 90% van de palastijnen staat achter arrafat, dus behalve dat er dan nog meer zelfmoordaanslagen ed plaats zullen vinden, zetten de israelis dan een leider af met een sterkere democratische legitimiteit dan hun eigen leider.
|
![]() |
Ik denk dat het goed zou zijn als de politieke macht van Arafat zou worden afgebroken. Hij is immers degene die zijn geliefde terroristenorganisaties heeft beschermd tegen optreden van Abbas. Ik denk echter dat verbanning niet de juiste manier is, omdat dat zorgt voor meer onrust onder de Palestijnen.
Kunnen Israël en de Palestijnen geen compromis sluiten? Arafat en Sharon beiden verbannen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mensen doodschieten lijkt me sowieso niks
||
Citaat:
en in israel heb je ook van die orthodoxe partijen met een nogal onorthodoxe denkwijze over de palastijnen... de situatie zal dan alleen nog maar sterker gepolariseerd worden, dat lijkt me niet de bedoeling... maar aan de andere kant, als we nou gewoon alle joden en palastijnen daar afmaken, dan denk ik dat we wel een langere-termijn oplossing hebben...
|
oke ff duidelijkheid!
israel wil gewoon zijn burgers beschermen. Israel liet gevangenen vrij en toen kwam hamas toch met een aanslag! wat israel doet het is nooit goed. de palestijnen moeten begrijpen dat ze niet alles kunnen krijgen. ciao! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik gebruikte toch argumentatie?
israel laat gevangenen vrij.... het is zowieso niet zo gemakkelijk om tegen mensen te zeggen dat ze uit de palestijnse gebieden moeten verdwijnen. Maarja de palestinians will never be happy...
||
Citaat:
daarnaast zijn die gevangenen vaak zonder normaal proces gevangen gezet, dus is het niet meer dan het herstellen van een eigen fout als ze vrijgelaten worden; ik geloof ook niet dat er een verband zit tussen het vrijlaten van gevangenen en die aanslag; die vielen toevallig na elkaar de palastijnen begrijpen best dat ze niet alles kunnen krijgen, maar op dit moment krijgen ze helemaal niets. ook israel moet begrijpen dat ze niet alles kunnen krijgen. ![]()
|
he ik ben er weer...
dat ze dorpen wegvagen wordt alleen maar door de media een beetje gezegd.... ze bombarderen huizen van terroristen. als je dat niet wildt geloven, dan doe je dat maar niet. israel geeft de palestijnen een heleboel zoals ik zei: gevangenen, meer dan 3000! en trouwens ze hebben niet genoeg geld om iedere terrorist een proces te 'geven'. ciaociao ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is trouwes een mooie legitimatie voor alle armen landen zeg, wat een slechte reden daarnaast, ja jij weet het vast beter dan de media, want de media zijn allemaal ontzettend anti-israel ![]() waarom klopt hun berichtgeving dan volgens jou niet?? echt hoor, voor veel israelis is elke palastijn een terrorist, dan klopt het idee wel, maar als er ook kinderen gedood worden verliezen ze bij mij een beetje hun geloofwaardigheid
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al eerder zei, staats terreur tegen over te palastijnen, terwijl niet iedere palastijn een terrorist is. Ik vind 3000 gevangenen niet zoveel om eerlijk te zijn ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 18:11. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Rundfunk schreef op 17-09-2003 @ 15:42:
Citaat:
Sinds wanneer bestaat het woord wildt? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen zin om de hele geschiedenis aan te halen,.... en ook niet dat hele conflict rondom de nederzettingen,.... maar dit - wat je schrijft - is in dat licht toch behoorlijk eenzijdig.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om dat te presenteren als de enige mening en situatie in het land zonder de israelische mening te verkondigen of de mening van andere palestijnen, zorgt voor geen positieve stap in het vredesproces in het midden-oosten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: