Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 20:27
Zaina
Zaina is offline
Arafat heeft al een doek
Oud 14-09-2003, 20:43
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Minister Israël: doden Arafat is optie 14-09-2003

Verslag NOS-Journaal
De Israëlische vice-premier Olmert sluit niet uit dat Israël de Palestijnse president Yasser Arafat zal doden. Het Israëlische kabinet besloot vorige week om Arafat "in beginsel" te verbannen. "Uitzetting is een optie. Een aanslag is eveneens een optie", zei Olmert voor de Israëlische radio. Hij wordt gezien als een vertrouweling van premier Sharon.

De keuze van het middel om van Arafat af te komen is volgens Olmert geen morele vraag, maar een praktische. "We proberen alle leiders van terroristen te doden en Arafat is daar ook een van", aldus de vice-premier. "We bekijken de voordelen, afgezet tegen de reacties en de omstandigheden".

Totale isolering van Arafats hoodfkwartier in Ramallah is volgens Olmert eveneens een mogelijkheid. "Al deze middelen zijn legitiem tegen de leiders van moordenaars en andere terroristen".

Sympathie
Het idee om Arafat te doden vindt steun bij de directeur van de Israëlische binnenlandse veiligheidsdienst, Avi Dichter. Volgens hem zullen Palestijnen na de dood van Arafat maar tijdelijk in protest komen. Daarentegen zou het effect van een verbanning veel langduriger zijn omdat Arafat dan veel sympathie uit de hele wereld zou krijgen.

De Palestijnse minister Erekat voorspelt een complete chaos bij een eventuele liquidatie van Arafat. Volgens hem zal uitzetting onvermijdelijk leiden tot de dood van Arafat, gezien zijn standpunt om onder geen beding Ramallah levend te verlaten.

Woedend
De internationale gemeenschap reageerde woedend op de plannen van Israël. Ook nu blijft de VS protesteren tegen de plannen van het Israëlische kabinet. "De Verenigde Staten steunen de liquidatie of verbanning van Arafat niet. Ik denk dat je kan voorspellen dat er woede ontstaat in de hele Arabische wereld, de moslimwereld en in andere delen van de wereld", zei minister van Buitenlandse Zaken Powell tijdens zijn bezoek aan Bagdad.

Israëlische functionarissen zeggen overigens dat Amerika vooral tactische bezwaren heeft. Amerikanen zouden liever een andere timing zien waardoor de omstandigheden voor uitzetting van Arafat beter zijn.

Ik vind verbannen en vermoorden alletwee niks, maar zoals die meneer dichter het stelt kunnen ze hem misschien beter vermoorden. (een van de twee zullen ze toch doen)
Oud 14-09-2003, 23:14
Verwijderd
Arafat en de gehele PLO zijn toch alleen maar een schijnvertoning, die hebben echt niets voor het zeggen. De macht ligt in handen van de geestelijke leiders van de Hamas.
Als Israel zo dom wil zijn en Arafat dood, dan zullen ze alle gevolgen maar moeten nemen zoals ze komen. Voor mij heeft Israel hiermee echt alle geloofwaardigheid verloren die ze hadden. He is gewoon staats terrorisme jegens de palastijnen en alles wat ermee te maken heeft. Dit geeft allemaal een duidelijk teken hoe Israel daadwerkelijk over het probleem denkt: een holocaust op de palastijnen, beginnende met Arafat.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 09:02
Verwijderd
Gauloises schreef op 15-09-2003 @ 00:14:

Citaat:
Arafat en de gehele PLO zijn toch alleen maar een schijnvertoning, die hebben echt niets voor het zeggen. De macht ligt in handen van de geestelijke leiders van de Hamas.
Door de aanslagen ja, die ondermijnen het gezag van de Palestijnse Autoriteit.

Citaat:
Als Israel zo dom wil zijn en Arafat dood, dan zullen ze alle gevolgen maar moeten nemen zoals ze komen. Voor mij heeft Israel hiermee echt alle geloofwaardigheid verloren die ze hadden. He is gewoon staats terrorisme jegens de palastijnen en alles wat ermee te maken heeft. Dit geeft allemaal een duidelijk teken hoe Israel daadwerkelijk over het probleem denkt: een holocaust op de palastijnen, beginnende met Arafat.
Afgezien van je holocaust-opmerking ben ik het wel met je eens. Israël overschrijdt echt alle normen, de mensenrechten worden met voeten getreden en niemand die ingrijpt. Als de premier van Israël Saddam Hussein had geheten, zouden de Amerikanen al dertig keer Israël binnengevallen zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 09:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik bereid me maar vast voor op een gigantische oorlog.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-09-2003 @ 10:34:
Ik bereid me maar vast voor op een gigantische oorlog.
De atoomkelders in!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 09:43
Tjaslon
Tjaslon is offline
Persoonlijk vind ik het niet eens zo`n slechte actie, vergeet niet: Arafat is en blijft een terrorist, wat hem in mijn ogen niet beter maakt als Sharon zelf.

Isreal komt er sowieso weg mee, ze heb gruwlijke dingen gedaan wat nauwlijks in het nieuws kwam. Dit per toeval wel:
Citaat:
JERUZALEM (ANP) - Een twaalfjarige jongen is zondag doodgeschoten door Israëlische soldaten op de bezette Westelijke Jordaanoever. Het leger stelt naar eigen zeggen een onderzoek in naar het incident.
Weet iemand nog wat die zelf aan het doen was zondag??

Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:07
Verwijderd
ik zag ergens een mooie uitspraak die illustratief is voor de situatie:
als de pallestijnen morgen hun wapens neerleggen, komt er vrede.
als de israeli's dat doen betekent dat het einde van de staat Israel.

misschien wel iets om over na te denken wat de drive is van de 2 volken.....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:23
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 15-09-2003 @ 14:07:
ik zag ergens een mooie uitspraak die illustratief is voor de situatie:
als de pallestijnen morgen hun wapens neerleggen, komt er vrede.
als de israeli's dat doen betekent dat het einde van de staat Israel.

misschien wel iets om over na te denken wat de drive is van de 2 volken.....
wat een onzin
als de palastijnen hun wapes neerleggen komt er nooit een palastina, maw is dat het eind van hun staat

en als de israelies dat doen (neerleggen is niet hetzelfde als vernietigen lijkt me) is er meer kans op vrede maar hoeft de staat israel natuurlijk niet vernietigd te worden

dus je uitspraak is echt kut
Oud 15-09-2003, 14:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-09-2003 @ 14:23:
wat een onzin
als de palastijnen hun wapes neerleggen komt er nooit een palastina, maw is dat het eind van hun staat
Natuurlijk niet, de omringende landen zullen dat nooit laten gebeuren. En als Israel ongewapende doelen gaat aanvallen zonder het excuus van terroristen dan krijgen ze de hele wereld inclusief de USA achter zich aan.

Citaat:
en als de israelies dat doen (neerleggen is niet hetzelfde als vernietigen lijkt me) is er meer kans op vrede maar hoeft de staat israel natuurlijk niet vernietigd te worden
En prompt worden de Israeli's dan aangevallen door hun buren die nog altijd gefrustreerd zijn over het feit dat ze Israel nooit hebben kunnen winnen.

Citaat:
dus je uitspraak is echt kut
Niet smijten met geslachtsdelen die je nooit in je handen hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:23
little nemo
little nemo is offline
[QUOTE]Assasin schreef op 15-09-2003 @ 15:56:

En prompt worden de Israeli's dan aangevallen door hun buren die nog altijd gefrustreerd zijn over het feit dat ze Israel nooit hebben kunnen winnen.
nou dan pakken ze hun wapens toch gewoon weer op ik had toch er expliciet bijgeschreven dat neerleggen iets anders is dan vernietigen

Niet smijten met geslachtsdelen die je nooit in je handen hebt gehad.

...verder heb ik ongeveer 1,5 jaar een vriendin....
Oud 15-09-2003, 16:26
little nemo
little nemo is offline
ow, wat vinden mensen hier van het feit dat israel arrafat wil verbannen/vermoorden??

ik vind dit echt te idioot voor woorden; ongeveer 90% van de palastijnen staat achter arrafat, dus behalve dat er dan nog meer zelfmoordaanslagen ed plaats zullen vinden, zetten de israelis dan een leider af met een sterkere democratische legitimiteit dan hun eigen leider.
Oud 15-09-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
De atoomkelders in!
Ik denk dat dat wat overdreven is tegen die paar steentjes die de palastijnen kunnen gooien
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:54
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-09-2003 @ 17:47:
Ik denk dat dat wat overdreven is tegen die paar steentjes die de palastijnen kunnen gooien
jij snapt ook nix van de psyche van mensen he
Oud 15-09-2003, 17:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-09-2003 @ 17:47:
Maar niet tegen de rest van de wapens die de Palestijnen en Arabieren zullen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:14
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Assasin schreef op 15-09-2003 @ 18:56:
Maar niet tegen de rest van de wapens die de Palestijnen en Arabieren zullen gebruiken.
wat voor wapens dan allemaal??
Oud 16-09-2003, 20:07
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik denk dat het goed zou zijn als de politieke macht van Arafat zou worden afgebroken. Hij is immers degene die zijn geliefde terroristenorganisaties heeft beschermd tegen optreden van Abbas. Ik denk echter dat verbanning niet de juiste manier is, omdat dat zorgt voor meer onrust onder de Palestijnen.

Kunnen Israël en de Palestijnen geen compromis sluiten? Arafat en Sharon beiden verbannen?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-09-2003 @ 17:26:
ow, wat vinden mensen hier van het feit dat israel arrafat wil verbannen/vermoorden??
Dat vind ik echt een top idee. Na Arafat schieten we Sharon ook overhoop. Is de regio gelijk verlost van de twee grootste mongolen die ze daar hebben
Oud 16-09-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is niets vergeleken bij wat Israel heeft, verder hebben die altijd nog hun Ami vriendjes die ze helpen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 23:39
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 16-09-2003 @ 21:43:
Dat vind ik echt een top idee. Na Arafat schieten we Sharon ook overhoop. Is de regio gelijk verlost van de twee grootste mongolen die ze daar hebben
met alleen mensen overhoop schieten kom je er niet, je moet ook na de situatie kijken nadat er mensen dood zijn geschoten.

mensen doodschieten lijkt me sowieso niks
Oud 17-09-2003, 09:48
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 16-09-2003 @ 21:43:
dacht je dat?? en de leiders van de hamas enzo dan??
en in israel heb je ook van die orthodoxe partijen met een nogal onorthodoxe denkwijze over de palastijnen...
de situatie zal dan alleen nog maar sterker gepolariseerd worden, dat lijkt me niet de bedoeling...

maar aan de andere kant, als we nou gewoon alle joden en palastijnen daar afmaken, dan denk ik dat we wel een langere-termijn oplossing hebben...
Oud 17-09-2003, 12:26
levi's
levi's is offline
oke ff duidelijkheid!

israel wil gewoon zijn burgers beschermen. Israel liet gevangenen vrij en toen kwam hamas toch met een aanslag! wat israel doet het is nooit goed. de palestijnen moeten begrijpen dat ze niet alles kunnen krijgen.

ciao!
Oud 17-09-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
omrielevie schreef op 17-09-2003 @ 13:26:
oke ff duidelijkheid!

israel wil gewoon zijn burgers beschermen. Israel liet gevangenen vrij en toen kwam hamas toch met een aanslag! wat israel doet het is nooit goed. de palestijnen moeten begrijpen dat ze niet alles kunnen krijgen.

ciao!
Oke even voor de duidelijkheid: het wordt hier op prijs gesteld als je met argumentatie komt. Dus niet blindelings blaten dat Israel onaantastbaar is en de Palestijen zo stout. Daarom hebben we SimShalom en Fleet Admiral al voor.

Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:40
levi's
levi's is offline
ik gebruikte toch argumentatie?

israel laat gevangenen vrij.... het is zowieso niet zo gemakkelijk om tegen mensen te zeggen dat ze uit de palestijnse gebieden moeten verdwijnen. Maarja de palestinians will never be happy...
Oud 17-09-2003, 13:53
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 17-09-2003 @ 13:26:
oke ff duidelijkheid!

ciao!
net alsof de palastijnen zichzelf niet willen beschermen, alleen dat is een beetje lastig tegen de israelische tanks (sinds wanneer moet je btw uit zelfbescherming dorpen platschieten??)

daarnaast zijn die gevangenen vaak zonder normaal proces gevangen gezet, dus is het niet meer dan het herstellen van een eigen fout als ze vrijgelaten worden; ik geloof ook niet dat er een verband zit tussen het vrijlaten van gevangenen en die aanslag; die vielen toevallig na elkaar

de palastijnen begrijpen best dat ze niet alles kunnen krijgen, maar op dit moment krijgen ze helemaal niets. ook israel moet begrijpen dat ze niet alles kunnen krijgen.
Oud 17-09-2003, 14:42
Rundfunk
Rundfunk is offline
he ik ben er weer...

dat ze dorpen wegvagen wordt alleen maar door de media een beetje gezegd.... ze bombarderen huizen van terroristen.
als je dat niet wildt geloven, dan doe je dat maar niet.

israel geeft de palestijnen een heleboel zoals ik zei: gevangenen, meer dan 3000! en trouwens ze hebben niet genoeg geld om iedere terrorist een proces te 'geven'.

ciaociao
Oud 17-09-2003, 15:00
Isa
Isa is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 17-09-2003 @ 13:40:
ik gebruikte toch argumentatie?

israel laat gevangenen vrij.... het is zowieso niet zo gemakkelijk om tegen mensen te zeggen dat ze uit de palestijnse gebieden moeten verdwijnen. Maarja de palestinians will never be happy...
the zionist jews will never be happy
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:05
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Isa schreef op 17-09-2003 @ 16:00:
the zionist jews will never be happy
Jawel hoor, als dat Palestijnse tuig gewoon eens ophouden met aanslagen op onschuldige vrouwen en kinderen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:58
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Rundfunk schreef op 17-09-2003 @ 15:42:
he ik ben er weer...

dat ze dorpen wegvagen wordt alleen maar door de media een beetje gezegd.... ze bombarderen huizen van terroristen.

israel geeft de palestijnen een heleboel zoals ik zei: gevangenen, meer dan 3000! en trouwens ze hebben niet genoeg geld om iedere terrorist een proces te 'geven'.

ciaociao
...dus maken ze ze maar af...
is trouwes een mooie legitimatie voor alle armen landen zeg, wat een slechte reden
daarnaast, ja jij weet het vast beter dan de media, want de media zijn allemaal ontzettend anti-israel
waarom klopt hun berichtgeving dan volgens jou niet??

echt hoor, voor veel israelis is elke palastijn een terrorist, dan klopt het idee wel, maar als er ook kinderen gedood worden verliezen ze bij mij een beetje hun geloofwaardigheid
Oud 17-09-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
he ik ben er weer...

ciaociao
Nee, ik wil best proberen dat te geloven dat ze vanuit hun doen terroristen dood proberen te maken, maar daarbij komt bij mij de vraag op of de terroristen wel daadwerkelijk terroristen zijn, en of het acceptabel is dat daarbij ook onschuldige mensen sterven.
Zoals ik al eerder zei, staats terreur tegen over te palastijnen, terwijl niet iedere palastijn een terrorist is.

Ik vind 3000 gevangenen niet zoveel om eerlijk te zijn

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:05
Verwijderd
Rundfunk schreef op 17-09-2003 @ 15:42:

Citaat:
he ik ben er weer...

Tijdens het bombarderen van die huizen worden er altijd burgers getroffen, hoe je het ook wendt of keert.

Sinds wanneer bestaat het woord wildt?

Citaat:
Niet genoeg geld voor een proces? Waarom wordt er altijd zo lichtvaardig gedacht over mensenrechten?

Citaat:
ciaociao
Selamat
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:35
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 16:05:
Jawel hoor, als dat Palestijnse tuig gewoon eens ophouden met aanslagen op onschuldige vrouwen en kinderen.
Ik vrees dat dat niet genoeg is in hun ogen, hoor.
Oud 17-09-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-09-2003 @ 19:35:
Ik vrees dat dat niet genoeg is in hun ogen, hoor.
Ik vrees dat de Palestijnen daar pas mee ophouden als ze niet langer onderdrukt worden.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:59
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-09-2003 @ 19:37:
Ik vrees dat de Palestijnen daar pas mee ophouden als ze niet langer onderdrukt worden.
idd, volgens mij komt daar toch nooit vrede, beide partijen zijn eigenwijs, en zullen nooit schuld bekennen, dus ver zullen ze niet komen
Oud 17-09-2003, 19:13
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-09-2003 @ 19:37:
Zoals al veel vaker gezegd zijn ze daar al mee begonnen toen ze nog niet onderdrukt werden dus dit is gelul, ze zullen pas ophouden als elke Jood de zee in is gedreven.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:13:
Zoals al veel vaker gezegd zijn ze daar al mee begonnen toen ze nog niet onderdrukt werden dus dit is gelul, ze zullen pas ophouden als elke Jood de zee in is gedreven.
erm....

ik heb geen zin om de hele geschiedenis aan te halen,....
en ook niet dat hele conflict rondom de nederzettingen,....

maar dit - wat je schrijft - is in dat licht toch behoorlijk eenzijdig.
Oud 17-09-2003, 19:19
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-09-2003 @ 20:17:
erm....

ik heb geen zin om de hele geschiedenis aan te halen,....
en ook niet dat hele conflict rondom de nederzettingen,....

maar dit - wat je schrijft - is in dat licht toch behoorlijk eenzijdig.
En daarom klopt het opeens niet meer? Als deze feiten eenzijdig zijn dan blijven het nog wel feiten.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:13:
Bla bla, ik geef geen FUCK om wie er begonnen is en waarom. Ze moeten allebei ophouden met wat ze van elkaar niet dulden. Dat houdt in dat de Palestijnen ophouden met het opblazen van onschuldige Israëliërs en dat de Israëliërs ophouden met het onderdrukken en doden van Palestijnen. Easy as hell.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:38
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-09-2003 @ 20:36:
Bla bla, ik geef geen FUCK om wie er begonnen is en waarom. Ze moeten allebei ophouden met wat ze van elkaar niet dulden. Dat houdt in dat de Palestijnen ophouden met het opblazen van onschuldige Israëliërs en dat de Israëliërs ophouden met het onderdrukken en doden van Palestijnen. Easy as hell.
Om het conflict daar te begrijpen moet je de geschiedenis ervan kennen. En nee, het is niet easy as hell want als dat zo was was dit topic nu niet nodig geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:53
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:19:
En daarom klopt het opeens niet meer? Als deze feiten eenzijdig zijn dan blijven het nog wel feiten.
Er zijn inderdaad wat palestijnen die de joden liever van het land willen verdrijven.
Maar om dat te presenteren als de enige mening en situatie in het land zonder de israelische mening te verkondigen of de mening van andere palestijnen, zorgt voor geen positieve stap in het vredesproces in het midden-oosten.
Oud 17-09-2003, 20:01
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:38:
Om het conflict daar te begrijpen moet je de geschiedenis ervan kennen. En nee, het is niet easy as hell want als dat zo was was dit topic nu niet nodig geweest.
Natuurlijk is het wel 'easy as hell'. Men wil er niet aan, dat is wat anders.
Oud 18-09-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 17-09-2003 @ 20:38:
Ik begrijp het gehele conflict heus wel, wat ik echter wil aangeven is dat niet telkens weer gekeken moet worden naar wie begonnen is, maar dat er gewerkt moet worden aan een oplossing. Is dat is noch het vermoorden van Palestijnen, noch het onderdrukken van Palestijnen, noch het vermoorden van Israëliërs.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:55
Verwijderd
ik heb soms het idee dat het het beste is om OF een grote muur om het hele midden oosten te zetten, OF de hele zooi gewoon nuken, dan zijn we van 60% van de wereldproblemen kwijt, en dat bespaart heel veel geld...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:00
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 19-09-2003 @ 17:55:
ik heb soms het idee dat het het beste is om OF een grote muur om het hele midden oosten te zetten, OF de hele zooi gewoon nuken, dan zijn we van 60% van de wereldproblemen kwijt, en dat bespaart heel veel geld...
nou, die muur zou ook wel gebouwd zijn als er niet zoveel olie zat hoor...dat is ook wel een beetje de reden dat de vs er zich zoveel mee bemoeit, als t alleen maar woestijn was dan zou t echt niet zo belangrijk zijn...
Oud 20-09-2003, 14:49
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 19-09-2003 @ 17:55:
schiet dan ook meteen even heel nederland plat, sukkel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, we gooien jou dit land uit en sturen je naar je homeland, dan is dat niet nodig
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 09:22
Isa
Isa is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 20-09-2003 @ 15:49:
juist en ook half amerika, vooral steden zoals als vegas, totdat alleen de lieden van het zuivere geloof overblijven
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:53
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Isa schreef op 21-09-2003 @ 10:22:
juist en ook half amerika, vooral steden zoals als vegas, totdat alleen de lieden van het zuivere geloof overblijven
Dus alle Joden blijven over
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:54
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 22-09-2003 @ 17:53:
Dus alle Joden blijven over
Ik neem aan dat je Christenen bedoelt .
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:02
Verwijderd