Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat Eva eruit is. Ik had het niet verwacht, maar zij was niet één van de bijzondere mensen uit ER waar wat mee te beleven viel. Beetje saai zou ik zo zeggen. Nu blijven de wat interessantere mensen over! Goed dat Bjorn er nog inzit, hij doet echt alles om te winnen! En Judge...tja, hij ziet ER een beetje als een 'iets minder luxe' vakantie.....
![]()
|
![]() |
Agos ik vind het zo zielig voor Erik.. En die Ilona is ook cool joh
![]() ![]() En kamp Zuid heeft tenminste een beetje teamgevoel ![]()
|
Die blonde bij kamp zuid moet weg, ik heb gewoon een hekel aan mensen die zich beter voelen dan de rest.
Giovanni mag ook wel weg loopt te veel te huilen,waarschijnlijk omdat er geen chefkok op z'n nek loopt te schelden tegen hem. Dus nou denkt tie even de man te kunnen zijn,dat ben je dus niet. Bjorn moet gewoon weg gepest worden wordt tie hard van.
||
Citaat:
![]() Ik ben voor Robin!
|
Verwijderd
|
Ilona vind ik een stomme doos die alleen aan zichzelf denkt. Je kan moeilijk iedereen aardig vinden maar dan hoef je nog niet zo te zeuren, als ze nou gewoon Bjorn respecteert dan komt het goed
![]() Ik vind het tof dat Bjorn er nog is. Hij is een echte Robinson. Hij is soms nep en liegt, maar ik mag hem wel. Dat complot hoort bij het spel. Ik hoop dat Erik weer beter wordt. De nieuwe leider bij de mannen (Geert) vind ik ok. Judge is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom drinkt Erik niet gewoon heel veel cocosmelk? Dat werkt toch laxerend dan? Of waarom geven ze hem niet iets laxerends? Dan kan hij in ieder geval naar de wc.... mja, nogal raar dat ze daar niets aan kunnen doen op dat eiland. Hebben toch veel mensen ook als ze op vakantie gaan, dat gaat ook niet vanzelf over.
Jammer dat hij eruit gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn favoriet is Bjorn omdat hij een echte robinson is.
![]() Ik vond het wel heel lief dat ze judge dat telefoontje hebben geschonken op zijn verjaardag ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, wel lief ja, maar Judge is gewoon stom...
![]() Ik vond Björn net erg cool toen hij die crêpe met ijs kreeg, whehe ![]() En Robin... hij doet me enorm denken aan een jongen die ik al heel lang stiekem heel erg leuk vind ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat Eric weg is.. en ik begin me nu ook een beetje te ergeren aan Geert, hij blijft maar bezig over strategie en complotten.. en dat hoort er wel bij, maar hij blijft er maar over bezig steeds
![]() Gelukkig zit Robin er nog in ![]() ![]() En die proeven vind ik echt oneerlijk, omdat zuid zo verzwakt is. Zo is het bijna onmogelijk om te winnen ![]() En ik vind het lijken alsof er veel meer mensen dan andere jaren vrijwillig de expeditie verlaten.. of ligt dat aan mij? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Awwww, ik heb echt zwaar medelijden met Kamp Zuid. Dat visnet (wat met name voor hen bedoeld was) werkt totaal niet, en in kamp Noord komen ze om in het eten! Sneu.
Ik vind het wel cool dat iedereen mag blijven bij de samensmelting. ![]() Geert: Ik vind hem steeds stommer worden! Zit altijd maar complotten te smeden... Eerst had hij nog een gigantische hekel aan Ryan, daarna zijn ze weer vriendjes en wanneer hij ziet dat het met Robin slecht gaat, stemt ie op hem! Bah, hij doet alles om te winnen. ![]() Ryan: Niet echt een mening over hem, waait wel met alle winden mee. Robin: Favo nog steeds. ![]() ![]() Karen: Geen bepaalde mening over. Jutta: Handig want ze is huisarts. ![]() Bjorn: Tja, nog steeds vervelend. Hij doet altijd zo overdreven.... Wel slim van hem om Gio en Franca uit te nodigen, heeft heel goed uitgepakt. En ik moet toegeven, hij heeft veel proeven gewonnen. Giovani: Schattig ventje qua uiterlijk, innerlijk beetje te hard naar mijn mening. Kan wel ver komen als ie de juiste mensen bij zich kan voegen. Ilona: Geen specifieke mening over. Franca: Geen mening. Judge: Geen echte Robinson. Ik vind de mannen meer karakter tonen dan de vrouwen.
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 11:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voorspel dat Robin er als eerste uitvliegt.
Ik ben voor Bjorn en Jutta. Bjorn omdat hij zich niets aantrekt van anderen. Ook al staat hij alleen, hij gaat door. Maar wel goed dat hij nu een iets betere positie heeft. Ik vind Jutta echt heel goed. Ze komt sterk over. Je hoort haar ook nergens over klagen. Niet over andere kampleden (alleen een beetje zorgelijk over Robin) en niet over dat ze honger heeft ofzo. Het is jammer dat de eilanden zo verschillend zijn, want niet eten en zware opdrachten is geen goede combinatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zien, maar ik begrijp dus dat Karen eruit is... Hmm, wie hebben op haar gestemd (voor zover dat bekend is)?
Robin blijft ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was echt heeerlijk om te zien hoe verbaasd Karen & Ilona waren bij het zien van zoveel gemeenheid is dat lievelijke wereldje van hun! Nee, dit hadden ze echt noooit verwacht. Ik vind het maar goed terecht. En Robin was weer grappig, wat heeft die jongen een aanstekelijke lach ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar goed, Karen is er nog niet voorgoed uit. Ze heeft de gelegenheid om in haar eentje op een ander eiland (eiland Doodshoofd of iets dergelijks) te gaan zitten. Ze moet dan strijden met de volgende afvaller die ook de keus maakt om naar dat eiland te gaan, om een finaleplek?
![]() Ik denk niet dat ze het doet, hoop het niet in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Karen en Ilone waren echt grappig om te zien, toen Karen zoveel stemmen kreeg
![]() Ik denk ook niet dat Karen alleen op dat eiland gaat zitten. Ze kan zich waarschijnlijk niet eens redden daar, want nu heeft ze ook erg weinig uitgevoerd. En als ze moet gaan strijden met iemand anders heeft ze ook wel grote kans dat ze verliest denk ik.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh man, ik vind die Robin leuk
![]() En verder, mja, ik had al niet verwacht dat Bjorn er uit zou gaan, mensen vinden hem zo'n echte overlever... Maar goed, ik denk dat Karen wel naar dat eiland gaat... tenminste, dat hoop ik. Lijkt me namelijk wel tof om te zien ![]() Die vrouwelijke presentatrice, wie is dat eigenlijk? Dat vroeg mijn vriend zich af... is dat Roos van Akker? |
![]() |
|
Ik vind het wel leuk dat ze niet alleen naar het sociale kijken, of ze iemand aardig vinden, maar vooral naar wat ie waard is voor de groep. Zou het onterecht gevonden hebben als Bjorn eruit was gegaan terwijl hij zo'n overlever is
![]() Heel heel grappig hoe vooral Ilona keek toen de stemmen werden voorgelezen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ookal kan ze zichzelf niet redden, ze zal toch denken van wel.. alleen zal ze waarschijnlijk moeten gaan strijden met ilona, die er ook uit gaat.. zij is ook een zwakke in de groep. |
![]() |
|
whahaha, wat kan Karen slecht tegen haar verlies, en dat gezicht van die andere doos, ilona. Geweldig gewoon. stom idee van dat duivvelseiland, als je weggestemd bent moet je naar huis, geen gezeik
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |