Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 21:17
Signy
Signy is offline
KAMP ZUID:
Leider: Geert
Ryan - Erik - Robin - Karen - Jutta

KAMP NOORD:
Leider: Bjorn
Giovani - Ilona - Franca - Judge

Nou er is weer veel gebeurt. Ik vond het vertrek van Eva totaal onverwachts! Ik dacht echt dat Judge eruit zou gaan. (was ook wel eerlijker geweest vind ik...)
Bjorn is zo'n eikel. "Ja ik krijg een mes in mijn rug binnenkort" Nou schat, weet je ook eens hoe dat voelt.
Gio vind ik wel goed, tis wel echt zo'n mannetje, maar op zich is het wel een aanwinst voor de groep. Lelijk is ie ook niet
Robin is mijn favo!! Zoals ie moest gieren toen hij belde, geweldig.
Oud 12-10-2003, 21:43
Verwijderd
Bjorn is echt verschrikkelijk.. maar zeggen dat ie niet meedoet aan het complot en niet op de vrouwen stemt, en dan toch wel doen.. ik dacht ook dat Judge eruit zou gaan, en Eva had ik echt niet gedacht..

Robin was superkoel aan de telefoon Hijs leuk En Jutta is ook

En die krachtproef was ook grappig Die mensen van zuid maar schreeuwen en aanmoedigen, en noord stond helemaal stil te kijken
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:06
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
whoeii ik vind het echt suuperleuk Toch wel opvallend dat de 3e ER weer kei leuk is terwijl de 2e,3e, enz. BigBrother & Co vreselijk was. Had ik niet echt gedacht eigenlijk.
Bjorn is erg, maar wel leuk dat ie er nog is. Ik denk dat Robin of Giovani gaat winnen. of Geert.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 12-10-2003 @ 22:17:
KAMP ZUID:
Leider: Geert
Ryan - Erik - Robin - Karen - Jutta

KAMP NOORD:
Leider: Bjorn
Giovani - Ilona - Franca - Judge

Nou er is weer veel gebeurt. Ik vond het vertrek van Eva totaal onverwachts! Ik dacht echt dat Judge eruit zou gaan. (was ook wel eerlijker geweest vind ik...)
Bjorn is zo'n eikel. "Ja ik krijg een mes in mijn rug binnenkort" Nou schat, weet je ook eens hoe dat voelt.
Gio vind ik wel goed, tis wel echt zo'n mannetje, maar op zich is het wel een aanwinst voor de groep. Lelijk is ie ook niet
Robin is mijn favo!! Zoals ie moest gieren toen hij belde, geweldig.
Robin is ook mijn favoriet Leuke vent

Verder vind ik Judge echt heel vervelend... Over dat zitten ook al heel vermoeiend was omdat hij geen steun had blabla, maar de rest wel laten werken en zodra ze hem kwalijk nemen dat hij faalt gaat hij zeuren... Ik zal hem niet missen, luie swans

Bjorn vind ik ook vervelend, rare vent...

Erik vind ik een beetje zielig eigenlijk, maar hij doet iig wat, zet door. Wordt tijd dat hij eens naar de wc gaat en dan zal hij ook goed aansterken
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:36
Foosh
Foosh is offline
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat Eva eruit is. Ik had het niet verwacht, maar zij was niet één van de bijzondere mensen uit ER waar wat mee te beleven viel. Beetje saai zou ik zo zeggen. Nu blijven de wat interessantere mensen over! Goed dat Bjorn er nog inzit, hij doet echt alles om te winnen! En Judge...tja, hij ziet ER een beetje als een 'iets minder luxe' vakantie.....
Oud 13-10-2003, 16:41
Pla
Pla is offline
Agos ik vind het zo zielig voor Erik.. En die Ilona is ook cool joh Ze zit zich maar dood te ergeren aan die Bjorn (ik trouwens ook) En ik kon juist wel lachen om die Judge, jaa werken is werken en chillen is chillen Droooooooog.. Maarja ik denk dat hij nu zoiezo wel een beetje gaat werken want hij wil er nog wel bijzijn met de samensmelting..
En kamp Zuid heeft tenminste een beetje teamgevoel
Oud 17-10-2003, 09:30
bitchy
bitchy is offline
wat heb ijk ongelofelijk het schurft aan bjorn zeg!!!!!

Oud 17-10-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
bitchy schreef op 17-10-2003 @ 10:30:
wat heb ijk ongelofelijk het schurft aan bjorn zeg!!!!!

Ik vind hem wel oké, Ilona vind ik irritanter, jezus we weten nu wel dat ze Bjorn niet moet.

Maar go Robin
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:07
ESCO
ESCO is offline
Die blonde bij kamp zuid moet weg, ik heb gewoon een hekel aan mensen die zich beter voelen dan de rest.

Giovanni mag ook wel weg loopt te veel te huilen,waarschijnlijk omdat er geen chefkok op z'n nek loopt te schelden tegen hem.
Dus nou denkt tie even de man te kunnen zijn,dat ben je dus niet.

Bjorn moet gewoon weg gepest worden wordt tie hard van.
Oud 19-10-2003, 15:26
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 17-10-2003 @ 14:37:
Ik vind hem wel oké, Ilona vind ik irritanter, jezus we weten nu wel dat ze Bjorn niet moet.
Ik vind Bjorn zwaar vervelend, maargoed, hij houdt het programma leuk (net als Nolleke vorige keer ), maar inderdaad, die Ilona is nog irritanter, dat gezeur van haar...

Ik ben voor Robin!
Oud 19-10-2003, 18:57
Verwijderd
Ilona vind ik een stomme doos die alleen aan zichzelf denkt. Je kan moeilijk iedereen aardig vinden maar dan hoef je nog niet zo te zeuren, als ze nou gewoon Bjorn respecteert dan komt het goed

Ik vind het tof dat Bjorn er nog is. Hij is een echte Robinson. Hij is soms nep en liegt, maar ik mag hem wel. Dat complot hoort bij het spel.

Ik hoop dat Erik weer beter wordt. De nieuwe leider bij de mannen (Geert) vind ik ok.

Judge is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:39
Verwijderd
Waarom drinkt Erik niet gewoon heel veel cocosmelk? Dat werkt toch laxerend dan? Of waarom geven ze hem niet iets laxerends? Dan kan hij in ieder geval naar de wc.... mja, nogal raar dat ze daar niets aan kunnen doen op dat eiland. Hebben toch veel mensen ook als ze op vakantie gaan, dat gaat ook niet vanzelf over.

Jammer dat hij eruit gaat Ik vond hem aardig... jammer...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:51
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-10-2003 @ 20:39:
Waarom drinkt Erik niet gewoon heel veel cocosmelk? Dat werkt toch laxerend dan? Of waarom geven ze hem niet iets laxerends? Dan kan hij in ieder geval naar de wc.... mja, nogal raar dat ze daar niets aan kunnen doen op dat eiland. Hebben toch veel mensen ook als ze op vakantie gaan, dat gaat ook niet vanzelf over.

Jammer dat hij eruit gaat Ik vond hem aardig... jammer...
Moeten ze wel cocosnoten hebben he. ja, jammer dat hij weg moet. Toch wel oneerlijk dat het ene kamp zich volvreet terwijl het andere flauwvalt van de honger en ontzettend verzwakt waardoor proeven ook veel zwaarder worden. ik hoop dat Geert zo die proef gaat winnen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:59
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Mijn favoriet is Bjorn omdat hij een echte robinson is.
Ik vond het wel heel lief dat ze judge dat telefoontje hebben geschonken op zijn verjaardag
Oud 19-10-2003, 20:14
Verwijderd
Robin slaat door
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:15
Verwijderd
Ja, wel lief ja, maar Judge is gewoon stom...

Ik vond Björn net erg cool toen hij die crêpe met ijs kreeg, whehe

En Robin... hij doet me enorm denken aan een jongen die ik al heel lang stiekem heel erg leuk vind Dus ik geniet Hij is erg cool, ook nu hij door aan het draaien is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:33
Verwijderd
jeej, iedereen blijft erin
zelfs Robin

vind het wel jammer dat eric weg is
vond um wel grappig
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:18
Verwijderd
Jammer dat Eric weg is.. en ik begin me nu ook een beetje te ergeren aan Geert, hij blijft maar bezig over strategie en complotten.. en dat hoort er wel bij, maar hij blijft er maar over bezig steeds
Gelukkig zit Robin er nog in Als ie niet nog meer gaat flippen zal hij ook niet zoveel last hebben van die extra stem denk ik
En die proeven vind ik echt oneerlijk, omdat zuid zo verzwakt is. Zo is het bijna onmogelijk om te winnen

En ik vind het lijken alsof er veel meer mensen dan andere jaren vrijwillig de expeditie verlaten.. of ligt dat aan mij?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:54
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Zijn er eigenlijk herhalingen?
Oud 20-10-2003, 10:35
Verwijderd
Ik vond Robin wel grappig om te zien, maar wel heel zielig natuurlijk. Ik hoop dat hij wint.

Bjorn vind ik echt een eikel maar hij houd Robinson wel interessant zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ViTa schreef op 20-10-2003 @ 01:54:
Zijn er eigenlijk herhalingen?
Nee. Alleen een korte versie op zondag gewoon... half 8 geloof ik, half uurtje...
Oud 20-10-2003, 11:49
Signy
Signy is offline
Awwww, ik heb echt zwaar medelijden met Kamp Zuid. Dat visnet (wat met name voor hen bedoeld was) werkt totaal niet, en in kamp Noord komen ze om in het eten! Sneu.

Ik vind het wel cool dat iedereen mag blijven bij de samensmelting.

Geert: Ik vind hem steeds stommer worden! Zit altijd maar complotten te smeden... Eerst had hij nog een gigantische hekel aan Ryan, daarna zijn ze weer vriendjes en wanneer hij ziet dat het met Robin slecht gaat, stemt ie op hem! Bah, hij doet alles om te winnen.
Ryan: Niet echt een mening over hem, waait wel met alle winden mee.
Robin: Favo nog steeds. Ik moest om hem lachen toen ie zo in trance was als het ware. Hij is zo cute!
Karen: Geen bepaalde mening over.
Jutta: Handig want ze is huisarts.

Bjorn: Tja, nog steeds vervelend. Hij doet altijd zo overdreven.... Wel slim van hem om Gio en Franca uit te nodigen, heeft heel goed uitgepakt. En ik moet toegeven, hij heeft veel proeven gewonnen.
Giovani: Schattig ventje qua uiterlijk, innerlijk beetje te hard naar mijn mening. Kan wel ver komen als ie de juiste mensen bij zich kan voegen.
Ilona: Geen specifieke mening over.
Franca: Geen mening.
Judge: Geen echte Robinson.

Ik vind de mannen meer karakter tonen dan de vrouwen.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 13:05
Verwijderd
Ik vind het overigens wel sneu voor Kamp Zuid; dat ze weinig eten hebben ligt kennelijk meer aan de plaats waar ze zitten dan aan wat anders... Kamp Noord komt om in de vissen en Kamp Zuid vangt alleen een paar kleintjes...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:10
Conjure
Conjure is offline
Whaaaaaa wat is Robin aan het doordraaien zeg
Oud 20-10-2003, 17:10
Verwijderd
Ik voorspel dat Robin er als eerste uitvliegt.

Ik ben voor Bjorn en Jutta. Bjorn omdat hij zich niets aantrekt van anderen. Ook al staat hij alleen, hij gaat door. Maar wel goed dat hij nu een iets betere positie heeft.

Ik vind Jutta echt heel goed. Ze komt sterk over. Je hoort haar ook nergens over klagen. Niet over andere kampleden (alleen een beetje zorgelijk over Robin) en niet over dat ze honger heeft ofzo.

Het is jammer dat de eilanden zo verschillend zijn, want niet eten en zware opdrachten is geen goede combinatie.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-10-2003 @ 14:05:
Ik vind het overigens wel sneu voor Kamp Zuid; dat ze weinig eten hebben ligt kennelijk meer aan de plaats waar ze zitten dan aan wat anders... Kamp Noord komt om in de vissen en Kamp Zuid vangt alleen een paar kleintjes...
ja, ik dacht echt dat toen kamp zuid dat visnet kreeg, ze tenminste weer een keertje konden eten enzo, dat het weer wat beter zou gaan.. maar noord heeft gewoon vet veel eten en nog klagen ze dr over
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 21:48
Conjure
Conjure is offline
Ik hoop dat Bjorn er als eerste uitgaat en Jutta mag van mijn winnen. een sterke intelligente vrouw
Oud 22-10-2003, 00:04
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Een aantal mensen komt wel erg weinig in beeld of aan het woord voor zo'n mini-interview achtig iets. beetje gek.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:45
Verwijderd
Robin is echt grappig

ben benieuwd hoe ze het gaan doen zo met de samensmelting

en Björn vink nog steeds dom
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:55
synclinorium
synclinorium is offline
was weer vanaaf

karen is er uit
had zij zelf niet verwacht ikke wel
Oud 26-10-2003, 21:35
Signy
Signy is offline
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zien, maar ik begrijp dus dat Karen eruit is... Hmm, wie hebben op haar gestemd (voor zover dat bekend is)?

Robin blijft
Oud 26-10-2003, 21:54
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Signy schreef op 26-10-2003 @ 22:35:
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zien, maar ik begrijp dus dat Karen eruit is... Hmm, wie hebben op haar gestemd (voor zover dat bekend is)?
Jutta, Ryan, Bjorn, Geert, Judge en Gio hebben op Karen gestemd

Het was echt heeerlijk om te zien hoe verbaasd Karen & Ilona waren bij het zien van zoveel gemeenheid is dat lievelijke wereldje van hun! Nee, dit hadden ze echt noooit verwacht. Ik vind het maar goed terecht.

En Robin was weer grappig, wat heeft die jongen een aanstekelijke lach
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:56
Orsino*
Orsino* is offline
Maar goed, Karen is er nog niet voorgoed uit. Ze heeft de gelegenheid om in haar eentje op een ander eiland (eiland Doodshoofd of iets dergelijks) te gaan zitten. Ze moet dan strijden met de volgende afvaller die ook de keus maakt om naar dat eiland te gaan, om een finaleplek?

Ik denk niet dat ze het doet, hoop het niet in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:03
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 26-10-2003 @ 22:56:
Maar goed, Karen is er nog niet voorgoed uit. Ze heeft de gelegenheid om in haar eentje op een ander eiland (eiland Doodshoofd of iets dergelijks) te gaan zitten. Ze moet dan strijden met de volgende afvaller die ook de keus maakt om naar dat eiland te gaan, om een finaleplek?

Ik denk niet dat ze het doet, hoop het niet in ieder geval.
Ik hoop het wel, ben benieuwd of zij zich kan redden in haar eentje.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:17
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 26-10-2003 @ 23:03:
Ik hoop het wel, ben benieuwd of zij zich kan redden in haar eentje.
Muhahaha
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:39
Verwijderd
Karen en Ilone waren echt grappig om te zien, toen Karen zoveel stemmen kreeg Ze gedroeg zich wel stom daarna, ze nam niet eens echt afscheid van de mannen. En maar zeuren over complotten enzo..

Ik denk ook niet dat Karen alleen op dat eiland gaat zitten. Ze kan zich waarschijnlijk niet eens redden daar, want nu heeft ze ook erg weinig uitgevoerd. En als ze moet gaan strijden met iemand anders heeft ze ook wel grote kans dat ze verliest denk ik..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:43
Verwijderd
Oh man, ik vind die Robin leuk

En verder, mja, ik had al niet verwacht dat Bjorn er uit zou gaan, mensen vinden hem zo'n echte overlever... Maar goed, ik denk dat Karen wel naar dat eiland gaat... tenminste, dat hoop ik. Lijkt me namelijk wel tof om te zien

Die vrouwelijke presentatrice, wie is dat eigenlijk? Dat vroeg mijn vriend zich af... is dat Roos van Akker?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:16
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vind het wel leuk dat ze niet alleen naar het sociale kijken, of ze iemand aardig vinden, maar vooral naar wat ie waard is voor de groep. Zou het onterecht gevonden hebben als Bjorn eruit was gegaan terwijl hij zo'n overlever is
Heel heel grappig hoe vooral Ilona keek toen de stemmen werden voorgelezen Die hadden er echt op gerekend dat Bjorn eruit zou gaan en Karen 'in shock' hahahha ' hoeveel stemmen heb ik?!?'domme doos en ook heel raar om meteen te roepen dat het een complot moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 06:29
Talon
Talon is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-10-2003 @ 23:39:
Ik denk ook niet dat Karen alleen op dat eiland gaat zitten. Ze kan zich waarschijnlijk niet eens redden daar, want nu heeft ze ook erg weinig uitgevoerd. En als ze moet gaan strijden met iemand anders heeft ze ook wel grote kans dat ze verliest denk ik..
misschien ziet zij zichzelf wel als een echte survivor
en ookal kan ze zichzelf niet redden, ze zal toch denken van wel..
alleen zal ze waarschijnlijk moeten gaan strijden met ilona, die er ook uit gaat.. zij is ook een zwakke in de groep.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 06:47
Multilot
Multilot is offline
Het was ook dom geweest als Bjorn eruit gestemd zou worden. Die is nog veel te belangrijk voor de groep.
Karen vond ik ook onterecht, hoe ze bij Jutta deed vooral.
Jutta is mn favoriet en mag winnen, hoewel haar dat denk ik niet gaat lukken...
Oud 27-10-2003, 08:04
Ketjing
Ketjing is offline
whahaha, wat kan Karen slecht tegen haar verlies, en dat gezicht van die andere doos, ilona. Geweldig gewoon. stom idee van dat duivvelseiland, als je weggestemd bent moet je naar huis, geen gezeik
Oud 27-10-2003, 13:47
Pla
Pla is offline
Die karen, echt ongeloofelijk hoe je jezelf voor lul kunt zetten..
En ik moest weer zo lachen om Judge, ik vind hem echt geweldig Net als Robin trouwens..
Oud 27-10-2003, 15:40
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Pla schreef op 27-10-2003 @ 14:47:
Die karen, echt ongeloofelijk hoe je jezelf voor lul kunt zetten..
En ik moest weer zo lachen om Judge, ik vind hem echt geweldig Net als Robin trouwens..
Die Judge kan geweldig vertellen over zijn belevenissen met eten, en niet normaal meer hoe hij die (ik meen) hamburger at
Oud 27-10-2003, 16:41
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 22-10-2003 @ 01:04:
Een aantal mensen komt wel erg weinig in beeld of aan het woord voor zo'n mini-interview achtig iets. beetje gek.
ja, ik had in het begin niet eens door dat die karen meedeed Vind het wel terecht dat ze eruit is want ze deed gewoon niks. Ik denk dat Ilona zich eruit laat stemmen zodat ze samen kan zijn met Karen (of weten de kampleden niet van duivelseiland?). Whaha die Robin echt grappig En die Björn mag er van mij uit hoor, hij katte iedereen af toen kamp noord nog uit vrouwen bestond en nu zit ie te slijmen zodat ie niet weggestemd wordt
Oud 01-11-2003, 20:44
nuffoltje
nuffoltje is offline
gaat voor 100% voor robin *big smile
Oud 01-11-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 27-10-2003 @ 17:41:
ja, ik had in het begin niet eens door dat die karen meedeed Vind het wel terecht dat ze eruit is want ze deed gewoon niks. Ik denk dat Ilona zich eruit laat stemmen zodat ze samen kan zijn met Karen (of weten de kampleden niet van duivelseiland?). Whaha die Robin echt grappig En die Björn mag er van mij uit hoor, hij katte iedereen af toen kamp noord nog uit vrouwen bestond en nu zit ie te slijmen zodat ie niet weggestemd wordt
de rest weet niet van het duivelseiland, en als ze het wel wisten heeft het nog geen zin voor Ilona, want als er een tweede persoon op dat eiland komt moeten ze strijden tegen elkaar wie mag blijven, dus is er nog geen samen zijn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:32
Orsino*
Orsino* is offline
Poeh, iedereen vind Robin leuk ( including me ).
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:55
Multilot
Multilot is offline
maar Jutta moet winnen!!!
Oud 02-11-2003, 11:56
Pla
Pla is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-10-2003 @ 16:40:
Die Judge kan geweldig vertellen over zijn belevenissen met eten, en niet normaal meer hoe hij die (ik meen) hamburger at
haha ja precies! En ook over dat chillen en werken een paar weken geleden.. Iedereen hard aan het werk en hij: "Ja je moet er natuurlijk wel van genieten" zo droog
Oud 02-11-2003, 12:22
Cinamon
Cinamon is offline
Ik vind bjorn en giovanni de vetste
Ik snap niet dat JUDGE er nog stééds in zit!
Reageren

Regels voor berichten