Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat het niet willen zoenen betreft, hoofd afwenden, gast wegduwen en vriendelijk verzoeken of hij heel snel wil opzouten anders vallen er klappen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je iemand niet leuk vind zou ik zegge opzouten en zou ik mijn lippen stijf op elkaar houden of mijn hoofd van d`r wegdraaien.. Als ik haar wel leuk vind wat ook hieperdepiep wel eens gebeurt laat ik haar natuurlijk d`r gang gaan..
![]()
|
![]() |
Nouja als ik wat sta te dansen met een jongen betekend het over het algemeen wel dat ie niet lelijk is en ik wil geïnteresseerd ben in een avondje zoenen. Maargoed, als het echt helemaal ongewild is duw ik 'm gewoon van 'm af en negeer ik 'm gewoon de rest van de avond. Wat heeft het nou voor zin om op z'n tong te gaan bijten dan.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
NOT!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre, wat ik zou doen.. eerst ff zien hoe ze eruit ziet.. en als ze er goed uitziet vind ik het no prob ![]()
||
Citaat:
En dan is gelijk je avond verpest, ik wil natuurlijk wel door blijven dansen, als het een vriend van me is ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik draai meestal mijn hoofd weg, dan kijk ik hem aan, en lach ik en dan zeg ik: "nee joh, doe maar niet" dan voelen zij zich niet zo lullig en ik ook niet
een blauwtje lopen lijkt me maar naar, dus je kan beter iemand vriendelijk afpoeieren dan kwaad te worden meestal als iemand mij zomaar zoent zijn het toch wel mensen die ik ken of waarmee ik een beetje sta te dansen of wat dan ook, zij zijn dan vaak een beetje aangeschoten, zulke dingen gebeuren en ik zou daarom ook nooit wrok koesteren tegen iemand die zo'n inschattingsfout maakt
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik word langzaam gek.. wat wil hij nouw??? Mond_1 | 6 | 25-03-2002 19:59 |