Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm wat me opeens te binnen schiet:
- Een gast draaide zich naar me om en er kwamen groene laserstalen uit zun ogen, was wel bruut. - Alle mannen kregen lang haar en een baardje. - Ik zat te wachten op de ehbo, zag overal oranje ehbo-ventjes. - Het was 10 sec. lang ofzo doodse stilte midden op het festivalterrein op lowlands ![]() - Ik was de hoofdpersoon in een film terwijl ik door een tunnel liep, allemaal gedachtenwolkjes van anderen zweefde om me heen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: heb 'alleen maar' geblowed, maar vreemdste ervaring was dat ik muziek lag te luisteren en die helemaal door m'n lichaam voelde gaan. Zo van: in m'n rechterteen daar zit die gitaar, in m'n buik daar zit die drum, in m'n linkeroor zit die zang. Echt vaag. Wat ook raar is, is een koptelefoon op als je stoned bent. Dan krijg je soms het gevoel alsof je in een clip loopt, omdat je de omgevingsgeluiden niet meer hoort. Vet grappig ![]()
|
Een vriend van mij had een keer xtc pillen laten maken met 3x de normale hoeveelheid erin. We zijn toen naar een afgelegen parkje gegaan en wat daar gebeurd is kan ik me niet meer herrineren. Ik weet alleen dat ik daar door de grond heen gevallen ben en dat ik er door een engeltje uitgetrokken ben. Op het einde van de trip, toen ik inmiddels met koppijn in bed lag, was mijn vriendin nog beneden met een stel vrienden. Ik lag op haar kamer en dacht dat ik omringt was door een aantal vrienden van mij. Heb ik daar 3 uur lang monopolie met een cumputer en een stoel zitten te spelen terwijl ik dacht dat dat 2 vrienden waren. Ik kwam er pas achter toen mijn vriendin de kamer opkwam en met een rare blik vroeg of ze ook mocht meedoen.
![]()
|
Verwijderd
|
Ghehe. Dan denk je dat je weer redelijk helder bent, ga je peuken halen. Uiteindelijk kom je terecht op een bankje, napratend. Na een kwartiertje merk je dat het steeds moeilijker wordt om je te concentreren.. En waarom? Omdat er vlak voor je voeten enorme planten uit de stoep groeien. Je stopt met praten en meldt dit aan je gesprekspartner die je ietwat vreemd aankijkt - hij is wél nuchter. Inmiddels zijn die planten een centimetertje of dertig, wiebelen ze zachtjes heen en weer en lijken ze er alles aan te doen om je af te leiden van het gesprek. Je doet je ogen even dicht, daarna weer open, en kijkt om die hallucinatie weg te jagen naar de rest van de straat. Wat zie? Juist! Fuck! Die hele straat, vól met almaar groeiende planten. Jullie besluiten op te staan en naar huis te lopen. Bij de eerste stap die je zet groeit het stuk onder je voeten vol plantjes. Je loopt een paar meter, maar de groene rakkers geven niet op. Als je achterom kijkt zie je dat het bankje waar je op zat inmiddels overwoekerd is en dat er een pad van planten is op de plek waar je gelopen hebt.
Doorlopen, besluit je. Inmiddels is het verdacht moeilijk om een woord uit je strot te krijgen, als je iets wil zeggen slaat de begroeiing toe en begint het heen en weer te wiegen in de wind, omhoog te reiken, om je voeten heen te krullen, kortom, alles te doen om je af te leiden. ..die plantjes kwamen opdagen zo'n zes uur na het innemen van de paddoliefjes, en ik bleef ze zien tot ik uiteindelijk, tien uur na het innemen ongeveer, in slaap viel. En dat van één portie Phisolophers Stones. ![]() An sich was dit niet eens het hoofdgedeelte van de trip, daarvoor hebben we nog hevig liggen trippen op m'n kamer, maar da's echt te veel om allemaal te beschrijven. Overigens was het visuele gedeelte leuker dan het psychologische :]. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 |