Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb mijn record verbroken... in 1 dag heb ik een boek van 319 blz uitgelezen. het heet christiane F. kennen jullie wel zeker? waargebeurd verhaal over een duits meisje dat op haar 13 al heroïne spuit en tippelt. het is nu al de 3de keer dat ik dat boek lees (in 5 jaar ofzo) maar telkens anders gebracht. I
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het wazige was, ik geloof vorig jaar op Werchter, trad dEUS op en die lieten op de schermen een verzameling van afbeeldingen voorbij komen. Ik vond ze al bekend voorkomen, maar na echt erop te gaan letten zag ik er een heel deel uit dat boek voorbij komen ![]() Maar ik lees sommige boeken ook wel vaker... |
![]() |
|
boeken over drugsverslaafden zijn mijn favoriete. hoe zou dat komen?
![]() en mutant over wat gaan die boeken? Duin van Frank Herbert en Aasgieren van Dan Simmons. ik zou ze ook wel eens gaan lenen. ik lees nu veel in die instelling zoadat de tijd sneller gaat.
|
Verwijderd
|
He NeedleFreak als je zo trots op je leesprestatie bent ( wat je ook cker mag zijn
![]() Of Fear and Loathing in Las Vegas van Hunter S. Thompson. Die beschrijft het drugsgebruik alleen wat grappiger ( word ook wel is de stonerbible genoemd ). Of The Doors of Perception van Aldous Huxley. heel goed boek, de schrijver nam gewoon Peyote in en beschrijft dit enz. Is een heel oud boek ( uit de tijd dat Midden maerika ontdekt werd ), een van de eerste echt eerlijke boeken over dope. En glamorama van Bret Easton Ellis. Niet zozeer over dope hoewel het er wel in voorkomt. Maar gewoon een onwijs goed en ook best doellos boek. Gaat eigenlijk nergens over maar tog is het heel cool om te lezen ( deze zet ik erbij omdat ik daar nu in bezig ben ![]() Als je meer coole boeken wilt lezen kan je het altijd vragen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() offtopic, en ziet geen mogelijkheid om ontopic te raken ![]() ![]() edit: he needlefreak hebje trainspotting al gezien/gelezen? gaat ook over dope Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 18:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik krijg daar misschien/waarschijnlijk gratis kaartjes voor, want
een collega van me pa ging naar lowlands en stond moeilijk lang in de rij, dus hij had een klachtebrief geschreven en zei dat ze met ze 5en (!!) te lang in de rij stonden, maar hij had perongeluk 52 geschreven, en heeft nu 52 vrijkaartjes, dus ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
that's when things got out of control says:
he man check dit plaatj that's when things got out of control says: http://www.chez.com/necrophage/22.jpg LWOLeN Tammie - Dilemma is history, ik zie alles glashelder, Gary en WB4, here I come! - Los Guerreros - Eddie 4 world champ says: nee LWOLeN Tammie - Dilemma is history, ik zie alles glashelder, Gary en WB4, here I come! - Los Guerreros - Eddie 4 world champ says: de naam is al vreemd LWOLeN Tammie - Dilemma is history, ik zie alles glashelder, Gary en WB4, here I come! - Los Guerreros - Eddie 4 world champ says: necro hahahahaahahahahah ben zo stoned man! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Needlefreak: ABSOLUTE aanrader: Het verrotte leven van Floortje Bloem!!! Ontzettend mooi boek! (misschien is het dat wat dreadmanneke bedoelt...)
En Duin is SF, eerste deel uit een reeks van 6 (en nu zijn ze voorafgaande verhalen aant uitgeven enzo), ik ben er gewoon gek van, maar ik ben ook gek op alle spellen van Dune, heb de film, de serie,... ![]() Aasgieren: thriller/SF/... Gaat over mensen die de macht hebben andere mensen volledig te beheersen en de jacht op hen. Ik vind het persoonlijk heel goed geschreven omdat ze alle kanten van het verhaal laten zien, van alle personages. Maar het zijn wel vrij dikke boeken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
en ik word toch jaloerser van arch enemy dan van metallica
ik ben bij werchter na een kwartier weggegaan, ik vond er geen hol aan. Even Royksöpp gekeken en toen in mn eentje op de camping gaan zitten in t donker met een fles jenever. Was tenminste fatsoenlijk drinken, ik had een bank om op te liggen en hoorde ze nog steeds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar metallica blijft ubergeil, afwisselend, melodieus, technisch geniaal, vernieuwend (hoewel dit niet altijd positief uitpakt) achja... als je de hele dag radio 538 moet aanhoren ga je alle instrumentale muziek waarderen... ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd | 500 | 11-12-2003 01:18 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 |