Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar ik me trouwens helemaal de *** aan erger, is aan het feit dat er hier mensen zijn die lijken te denken dat Nederland zonder allochtonen een soort van paradijs op aarde zou zijn, zonder criminaliteit, drugs etc. 'En toen kwamen de allochtonen en alles ging mis', hoor je ze bijna denken.
Tegen die mensen zou ik wllen zeggen: zet die oogkleppen eens af! Je hebt bij je geboorte hersenen gekregen. Gebruik die ook eens!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik haat niemand voor de duidelijkheid . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de argumenten van Joostje even weerleggen
![]() * omdat het practisch onmogelijk is en allemaal internationale verdragen schend dan breek je daarmee, landsbelang gaat voor. * omdat het mensen die inhun eigen land om hun mening gedood worden die mensen komen op weg naar Nederland door minstens 10 veilige landen waar ze ook terecht kunnen * omdat mensen dan niet met mensen uit een ander land kunnen trouwen Das wel jammer, ik had ook graag een schone russin willen trouwen, maar je moet wat ervoor over hebben om nederland niet in nederstad te veranderen. * omdat het waarschijnlijk racistisch is, omdat "allochtoon" vaak niet-westers betekent oja het niet-westerse ras uit niet-westen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja 15 zware terroristen ![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 13:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, jouw mening ![]() |
![]() |
|
Hoe zou het komen dat alle allochtonen die ik ken (uit het dorp Buchten, gemeente Sittard-Geleen) allemaal vriendelijk mensen zijn, goed zijn ingeburgerd en redelijk tot zeer goed de Nederlandse taal beheersen.
Als ik hoor dat allochtonen uit de steden allemaal zo crimineel en agressief zijn kan ik me dat moeilijk voorstellen. Het kan natuurlijk zo zijn dat het met de allochtonen uit de dorpen beter gaat omdat er niet zoveel bij elkaar zitten en dat ze wel moeten inburgeren. Het spreiden heeft dus zeker wel zin als er een duidelijke autochtonen overheersing is zullen ze zich wel moeten aanpassen. En passen ze zich niet aan dan schop ik ze met alle plezier de grens over.
|||
Verwijderd
|
herbalpower schreef op 23-09-2003 @ 15:20:
Citaat:
Verder stel je dat allochtonen in een dorp zich beter aanpassen. Wat bedoel je daarmee? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() FYI: Mijn familie (beide kanten) zijn al generaties lang autochtoon. Ik ben blank, ik heb blond haar en blauwe ogen (jezus, ik ben een perfecte Ariër ![]() Wil je dit soort opmerkingen voortaan voor je houden? Hartelijk dank.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en ze respecteren onze limburgse cultuur carnaval enz. en ze gaan niet allemaal samenklitten zodat het op een ghetto gaat lijken. en che beschouw die laatste opmerking inderdaad maar niet als gemaakt ![]() ![]() ik liet me effe gaan
|||
Verwijderd
|
herbalpower schreef op 23-09-2003 @ 17:32:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||
VANAF NU ga ik strenger optreden want dit geflame kan ik niet toelaten
![]() Eerder was al geopperd dat schelden een ban is en dat lijkt me inderdaad een goed alternatief. Sommige mensen schijnen even te moeten afkoelen. Hieronder een hele rij flames van mensen in dit topic, terwijl notabene Joostje al een aantal scheldpostings weggehaald heeft "Gescheld verwijderd.": Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en dan een hoop gechat dat ik niet allemaal ga quoten over dat PreaIk m nokt omdat ie de strijd niet zou winnen (heb wel wat beters te doen) Joostje had nog wat chatpostings verwijderd, maar wederom mocht dit niet baten. en ik lul teveel. Hier gaat gewoon een slotje op; moet er maar niet zoveel geflamed en gechat worden en jullie zijn gewaarschuwd: schelden = afkoelban!
|
![]() |
|
|