11-10-2003, 09:16
|
|
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.
ik weet wel, hij is ook máar een mens, maar dat geeft hem niet het recht om zo kut te doen. hij is gewoon zo enorm streng. hij kan niets anders dan iemand afkraken, en als je je vinger opsteekt, zegt ie : vinger weg. sja hoe de neuk willen wij dan iets leren?!
voorbeelden :
vriendin van mij was er dus uitgezet
hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik zachtjes : die "figuur" heeft een naam...
hij : waar bemoei je je mee?!
even later :
hij : wat doe je daar met die schaar?!
ik : ik zwaai er rondjes mee...
hij : leg neer!
ik : (zachtjes) waf.
later
hij : leg dat potlood eens neer? want volges mij hoor je helemaal niets.
ik : wat heeft dat met die potlood te maken? en ik hoor prima.
hij : (lichtelijk geirriteerd) leg dat potlood neer, en ga recht zitten, en je hoort helemaal nix.
ik : ik hoor wel iets.
hij : nee dat doe je niet.
ik : wel.
hij : na de les, kom jij bij mij strafwerk halen, want dit pik ik niet meisje, als jij zo doorgaat ; daar is de deur.
ik : ja is goed hoor.
na de les moest ik blijven zitten.
hij : doe je altijd zo? zo onbeschoft?
ik : *kijk hem aan*
hij : oh dus je hebt nog wel het fatsoen om me aan te kijken?
ik : ja dat wel.
hij : maar doe je altijd zo onbeschoft? want jouw gedrag is echt niet te toleren jongedame....!
ik : ja maar zo ben ik gewoon.
hij : oh.....zo bén je gewoon?
ik : jap.
hij : dan moet je maar eens veranderen.
ik : ja waarom zou ik me veranderen. ik ben wie ik ben.
hij : niets mee te maken, je kunt het toch proberen of niet dan
ik : wat heeft dat voor nut.
hij : ....pak je agenda maar.
ik : oke.
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren. dit moet zo niet doorgaan ja?
ik : hm hm... *what Ever?!?*
het is gewoon zo'n enorme eikel! niet normaal gewoon.hij denkt dat ie alles kan maken en dat hij alles is. nou forget about that. hij is helemaal nix. oh ja toch wel. een achterbakse klootviool. heel veel mensen op school hebben een teringhekel aan hem. en dat is niet gek ook.
hebben jullie ook zulke erge leraren? en wat hebben die geflikt bij je? zou je ze echt wat aan willen doen?
|
dat is je eigen schuld meid..als een leraar iemand straf geeft zou ik er niet op in gaat. dan is het gewoon voorspelbaar dat je dan ook straf krijg