Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm... zit ik er een beetje dichtbij of zit ik nu een beetje te raaskallen? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die boom is inderdaad volkomen zuiver, zoals Odysseus vertelt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat gedrag zou jij in haar plaats - denk ik - niet willen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) Ja, maar voor zo iemand gaat Odysseus' vergelijking niet op. Die kwam op een bepaalde manier toch wel uit het hart. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Odysseus is niet verliefd op Nausikaä, maar als zij wél verliefd op hem is, en hij maakt handig gebruik van haar gevoelens, dan kan dat een destructieve uitwerking hebben op Nausikaä waardoor ze haar zuiverheid en reinheid verliest? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) Min of meer? Tja... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik duik mijn nest maar eens in. Ik moet straks om half 7 opstaan. ![]() Het was leuk om eens te discussiëren over een interessant onderwerp als Odysseus (ik heb zelf een aantal jaren geleden met veel plezier naar de verfilming van Homerus' boek gekeken, met Armand Assante als Oddyseus van Ithaca). ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bovendien al zou je uiterlijk niet bijzonder zijn dan is dat nog steeds niet de reden dat je geen vriendin hebt. Als je namelijk weet hoe je vrouwen moet bespelen en er gewoon netjes uitziet dan kan je ondanks dat je niet moeders mooiste bent makkelijk aan de vrouw komen. Want laten we wel wezen. Je ziet toch regelmatig gozers die er niet uitzien met een vriendin aan de arm over straat huppelen.
||
Citaat:
Uiteindelijk bleek gewoon dat het andere oorzaken had, het faalen van de dingen die ik probeer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je ziet er gewoon erg goed uit, alleen heb je op dit forum een erg verkeerde 1e indruk gemaakt door allerlei onzin topics/reacties te plaatsen...
||
Citaat:
Dat denk ik wat het is. |
![]() |
||
Citaat:
maak je een klote 1e indruk tijd zat om het recht te zetten je bent iig genoeg actief op het forum en zoals je nou meedoet gaat het toch goed ![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet binnekort een foto laten maken voor mn oma (stom mens ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 18:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jongen, ik weet precies wat je bedoeld
Ik ben Donderdag ook afgewezen door een meisje waar ik al een half jaar vreselijk verliefd op was, de reden: je bent wel lief, maar ik ben niet verliefd op je Ik ben het hele weekend ziek van verdriet geweest en ben dat nog steeds, maar ik geen 1 advies: 'Hou hoop, geef het niet op, maar vergeet niet dat het wel eens niets kan worden. Als ze je hebt afgewezen maak je altijd nog kans, maar die kans is klein. Zorg er eerst voor dat zij JOUW leuk gaat vinden. Ze heeft er 'weinig' aan (of ze DENKT er weinig aan te hebben) dat Jij haar leuk vind. Omgekeerd is voor haar belangrijker, vergeet dat niet' enne, kop op...liefdesverdriet is een rotgevoel, maar ooit moeten we er allemaal aan geloven. Ik ben 18, al 11 keer afgewezen en heb nog nooit een vreindin gehad, ik geef het nie op, moet jij ook niet doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zie zoveel topic staan van hetzelfde gezeik' over mensen die hun ex missen of verliefd zijn etc. Maar nu doe ik dat toch niet meer, behalve als weer zoiets aan de orde is. Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 13:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb 1 vriendin gehad en ben 17. Dat is het enige verschil. Ook al heel wat afwijzingen gehad. Ach ja, ik probeer mezelf nu van m'n allerbeste kant te laten zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er zelf ook maar 1 gehad. Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maak je geen zorgen, jij komt er nog wel Geef dat meisje nog niet meteen op, maar weet wanneer je verder moet, verpest niet een te groot deel van je leven aan iets wat geen toekomst heeft, zij is dan nu wel het enige waar je nu aan kan denken, maar vergeet niet dat dat op een gegeven moment ook over gaat. Ga rondhangen met vrienden ofzo, doe iets wat je afleiding geeft. Je moet niet jagen op een vriendin, laat het gebeuren, je beste kant laat je zien als je jezelf bent.
||
Citaat:
Ah, dus je irriteert mensen met opzet? Helemaal erg. nee dat hoeft niet die jongen heeft gewoon emoties, en dat moet gewoon een keer kwijt. Mij, onder andere Jij irriteert mij ook, dus dat maakt mij niks uit ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Verkeerde indrukken Lumpie | 13 | 13-06-2011 10:17 | |
Liefde & Relatie |
verliefd... Verwijderd | 14 | 03-02-2010 21:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
nee is voor altijd en eeuwig nee? matrix21 | 46 | 05-10-2003 20:28 |