Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 23:43
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 00:39:
Estethische criteria? Noem er dan eens even een paar op, als je zo vriendelijk zou willen zijn.
Tja... Nou, Homerus laat Odysseus, aangespoeld op het eiland waarop de knappe prinses Nausikaä woont, kennis maken met deze prinses. Odysseus erkent haar schoonheid en vergelijkt haar met een palmboom die hij ooit heeft gezien en die hij nog steeds als volmaakt beschouwt.
Zoiets.
Advertentie
Oud 29-09-2003, 23:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 00:43:
Tja... Nou, Homerus laat Odysseus, aangespoeld op het eiland waarop de knappe prinses Nausikaä woont, kennis maken met deze prinses. Odysseus erkent haar schoonheid en vergelijkt haar met een palmboom die hij ooit heeft gezien en die hij nog steeds als volmaakt beschouwt.
Zoiets.
Hmm, een beetje vaag, zeg.
Oud 29-09-2003, 23:47
de abt van sion
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 00:45:
Hmm, een beetje vaag, zeg.
Ja, dat is ook wel zo. Maar toch, als je het verhaal leest, begrijp je het wel. Nausikaä is verguld als ze het hoort. Ze kijkt er helemaal niet van op. Haar schoonheid, voortgekomen uit een menselijk vader en moeder wordt vergeleken met de schoonheid van iets wat voortkomt uit de scheppingsdaad van een god... Snap je wat ik bedoel?
Oud 29-09-2003, 23:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 00:47:
Ja, dat is ook wel zo. Maar toch, als je het verhaal leest, begrijp je het wel. Nausikaä is verguld als ze het hoort. Ze kijkt er helemaal niet van op. Haar schoonheid, voortgekomen uit een menselijk vader en moeder wordt vergeleken met de schoonheid van iets wat voortkomt uit de scheppingsdaad van een god... Snap je wat ik bedoel?
Oh, op die manier! Ja, nu begrijp ik waar je naar toe wil... De mens ziet zichzelf over het algemeen graag als minderwaardig en ondergeschikt aan alles gods (kijk maar naar de godsdiensten), dus wanneer een zogenaamd 'minderwaardig mens' wordt vergeleken met iets zuivers zoals een simpele boom, dan is dat objectief en spreek je niet echt een waardeoordeel uit.

Hmm... zit ik er een beetje dichtbij of zit ik nu een beetje te raaskallen?
Oud 29-09-2003, 23:57
de abt van sion
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 00:54:
Oh, op die manier! Ja, nu begrijp ik waar je naar toe wil... De mens ziet zichzelf over het algemeen graag als minderwaardig en ondergeschikt aan alles gods (kijk maar naar de godsdiensten), dus wanneer een zogenaamd 'minderwaardig mens' wordt vergeleken met iets zuivers zoals een simpele boom, dan is dat objectief en spreek je niet echt een waardeoordeel uit.

Hmm... zit ik er een beetje dichtbij of zit ik nu een beetje te raaskallen?
Nee, je zit zeker niet te raaskallen. Hoe kom je daar nu bij? Allen dat woord 'minderwaardig', dat snap ik niet. Odysseus vraagt eerst: "Ben je een godin of ben je een mens?" Waarmee Nausikaä geen raad weet. Om uit de impasse te komen, komt Odysseus vervolgens met die vergelijking.
Die boom is inderdaad volkomen zuiver, zoals Odysseus vertelt.
Oud 30-09-2003, 00:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 00:57:
Nee, je zit zeker niet te raaskallen. Hoe kom je daar nu bij?
Ja, ik dacht gewoon "of ik zit er in de buurt, of ik zit er compleet naast", vandaar.

Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 00:57:
Allen dat woord 'minderwaardig', dat snap ik niet. Odysseus vraagt eerst: "Ben je een godin of ben je een mens?" Waarmee Nausikaä geen raad weet. Om uit de impasse te komen, komt Odysseus vervolgens met die vergelijking.
Die boom is inderdaad volkomen zuiver, zoals Odysseus vertelt.
Minderwaardig is niet het goede woord bij Odysseus, denk ik. Ik bedoelde dat 'minderwaardig' meer bij de mens in het algemeen. Hij ziet mensen of Nausikaä niet als minderwaardig, maar... ja, misschien als simpel of nederig in vergelijking met de goden, die zo groots, rechtvaardig en eervol zijn?
Oud 30-09-2003, 00:07
de abt van sion
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 01:04:

Minderwaardig is niet het goede woord bij Odysseus, denk ik. Ik bedoelde dat 'minderwaardig' meer bij de mens in het algemeen. Hij ziet mensen of Nausikaä niet als minderwaardig, maar... ja, misschien als simpel of nederig in vergelijking met de goden, die zo groots, rechtvaardig en eervol zijn?
Je redenering is interessant. Toch denk ik dat hij haar op een voetstuk plaatst. Hij roemt haar schoonheid, maar hij is niet verliefd op haar. Hij heeft haar nodig om te overleven. Zonder Nausikaä geen terugkeer naar huis.
Dat gedrag zou jij in haar plaats - denk ik - niet willen.
Oud 30-09-2003, 00:12
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 01:07:
Toch denk ik dat hij haar op een voetstuk plaatst. Hij roemt haar schoonheid, maar hij is niet verliefd op haar. Hij heeft haar nodig om te overleven. Zonder Nausikaä geen terugkeer naar huis.
Hij heeft haar dus nodig om de verkeerde redenen, niet om de redenen die zij zou willen?

Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 01:07:
Dat gedrag zou jij in haar plaats - denk ik - niet willen.
Ikzelf niet, nee. Maar er zijn mensen wier ego het zeer zou strelen wanneer ze op een voetstuk geplaatst worden en als goddelijk gezien worden.
Oud 30-09-2003, 00:19
de abt van sion
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 01:12:

1) Hij heeft haar dus nodig om de verkeerde redenen, niet om de redenen die zij zou willen?
2) Ikzelf niet, nee. Maar er zijn mensen wier ego het zeer zou strelen wanneer ze op een voetstuk geplaatst worden en als goddelijk gezien worden.
1) Nee, en dat is juist het gevaarlijke. Uit het verhaal van Homerus wordt niet helemaal duidelijk of Nausikaä verliefd wordt op Odysseus, maar - daar ben ik van overtuigd - de knisperende suggestie is er wel. En van die - naar mijn mening - werkelijke verliefdheid maakt Odysseus gebruik.
2) Ja, maar voor zo iemand gaat Odysseus' vergelijking niet op. Die kwam op een bepaalde manier toch wel uit het hart.
Oud 30-09-2003, 00:28
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 01:19:
1) Nee, en dat is juist het gevaarlijke. Uit het verhaal van Homerus wordt niet helemaal duidelijk of Nausikaä verliefd wordt op Odysseus, maar - daar ben ik van overtuigd - de knisperende suggestie is er wel. En van die - naar mijn mening - werkelijke verliefdheid maakt Odysseus gebruik.
Hmm, nu raak ik een beetje in de war (dat zal wel aan 't tijdstip liggen, ik zal nu ook bijna de warmte van mijn bed moeten gaan opzoeken ).

Odysseus is niet verliefd op Nausikaä, maar als zij wél verliefd op hem is, en hij maakt handig gebruik van haar gevoelens, dan kan dat een destructieve uitwerking hebben op Nausikaä waardoor ze haar zuiverheid en reinheid verliest?

Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 01:19:
2) Ja, maar voor zo iemand gaat Odysseus' vergelijking niet op. Die kwam op een bepaalde manier toch wel uit het hart.
Dat denk ik ook wel, ja. Wanneer mensen oprecht iets met ontzag aanschouwen, zijn de woorden die ze uitspreken ook meestal min of meer oprecht.
Oud 30-09-2003, 00:31
de abt van sion
Citaat:
Ripper schreef op 30-09-2003 @ 01:28:

1) Odysseus is niet verliefd op Nausikaä, maar als zij wél verliefd op hem is, en hij maakt handig gebruik van haar gevoelens, dan kan dat een destructieve uitwerking hebben op Nausikaä waardoor ze haar zuiverheid en reinheid verliest?

2) Dat denk ik ook wel, ja. Wanneer mensen oprecht iets met ontzag aanschouwen, zijn de woorden die ze uitspreken ook meestal min of meer oprecht.
1) Ja, dat kan wel. Ze zal in ieder geval haar onbevangenheid verliezen. En dat vind ik eigenlijk schandalig.
2) Min of meer? Tja...
Oud 30-09-2003, 00:46
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 01:31:
1) Ja, dat kan wel. Ze zal in ieder geval haar onbevangenheid verliezen. En dat vind ik eigenlijk schandalig.
Ja, het is altijd spijtig wanneer iets moois haar schoonheid verliest... Maar alles in de wereld is vergankelijk, helaas.

Citaat:
de abt van sion schreef op 30-09-2003 @ 01:31:
2) Min of meer? Tja...
Ik probeer een beetje in het midden te blijven, voorzichtige uitspraken te doen. Ik wil me niet direct op iets vastpinnen, dus ik houd mijn formuleringen liever een beetje neutraal.

Maar goed, ik duik mijn nest maar eens in. Ik moet straks om half 7 opstaan.

Het was leuk om eens te discussiëren over een interessant onderwerp als Odysseus (ik heb zelf een aantal jaren geleden met veel plezier naar de verfilming van Homerus' boek gekeken, met Armand Assante als Oddyseus van Ithaca).
Oud 30-09-2003, 09:13
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef op 30-09-2003 @ 00:22:
Maar toen je het niet wist, deed je je best om uit te zoeken waar het aan ligt en wat je er aan kunt doen. Althans, dat neem ik aan.
Begrip van computers is bij mij zowat instinctief. Ik hoef dan ook zeer weinig moeite te doe om uit te vinden wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Bij vrouwen ligt dat toch een stukje anders. Dat is heel veel moeite doen voor een klein beetje winst.
Oud 30-09-2003, 13:26
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
******** schreef op 30-09-2003 @ 00:24:
Dat kan andersom net zo goed gelden.

En jij kent mij

Lul dan niet
Oud 30-09-2003, 13:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-09-2003 @ 14:26:
En jij kent mij

Lul dan niet
Post dan een foto etter.
Oud 30-09-2003, 13:54
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-09-2003 @ 14:52:
Post dan een foto etter.
ja en dan zet jij hem op uglypeople.com ofzo, zon type ben jij wel
Oud 30-09-2003, 14:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-09-2003 @ 14:54:
ja en dan zet jij hem op uglypeople.com ofzo, zon type ben jij wel
Je bent gewoon bang dat je gelijk een date hebt met een mooie dame
Oud 30-09-2003, 14:23
Another Way
Another Way is offline
Oud 30-09-2003, 15:46
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-09-2003 @ 15:23:
Toch is het zo. Als uit de reacties blijkt dat je uiterlijk helemaal niet zo negatief is als je zelf meent dan kan je je uiterlijk niet langer als smoesje gebruiken waarom je geen vriendin kan krijgen. Op dat moment zul je toch de oorzaak bij jezelf moeten gaan zoeken en tot de conclusie komen dat je er wat aan moet en kan veranderen.

Bovendien al zou je uiterlijk niet bijzonder zijn dan is dat nog steeds niet de reden dat je geen vriendin hebt. Als je namelijk weet hoe je vrouwen moet bespelen en er gewoon netjes uitziet dan kan je ondanks dat je niet moeders mooiste bent makkelijk aan de vrouw komen. Want laten we wel wezen. Je ziet toch regelmatig gozers die er niet uitzien met een vriendin aan de arm over straat huppelen.
Oud 30-09-2003, 16:25
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-09-2003 @ 22:15:
hehe IEDEREEN vind mij lelijk Das een feit. Maar het intereseerd me nie. You don't like me, ok then fuck off!! Zon houding heb ik, je neemt me maar zoals ik ben.

En pessimistje, plz man. Ik ben zelf ook lelijk, ik weet wat lelijk is. En ik kan je vertellen dat JIJ NIET LELIJK bent. Als iemand wel lelijk is, zeg ik dat ook in hun gezicht (maar dat wist je al) Dus wat ik hier zeg is geen leugen die bedoelt is om je beter te laten voelen, maar de WAARHEID

Je hebt niet een het recht om te zeggen dat je lelijk bent, IK wel

Get it??
Dat ik mezelf lelijk noemde bleek later te maken te hebben met me depressie, ik zocht voor een rede maar kon hem niet vinden.
Uiteindelijk bleek gewoon dat het andere oorzaken had, het faalen van de dingen die ik probeer.
Oud 30-09-2003, 16:30
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-09-2003 @ 17:25:
Dat ik mezelf lelijk noemde bleek later te maken te hebben met me depressie, ik zocht voor een rede maar kon hem niet vinden.
Uiteindelijk bleek gewoon dat het andere oorzaken had, het faalen van de dingen die ik probeer.
faalen in wat voor dingen
Oud 30-09-2003, 17:41
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-09-2003 @ 17:30:
faalen in wat voor dingen
alles, en ik merk het uiteindelijk toch, niemand mag me en niemand is tevreden met me, ik kan niks goed!
Oud 30-09-2003, 17:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-09-2003 @ 18:41:
alles, en ik merk het uiteindelijk toch, niemand mag me en niemand is tevreden met me, ik kan niks goed!
O jawel, een heleboel mensen irriteren op het forum.
Oud 30-09-2003, 18:07
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-09-2003 @ 18:43:
dat bedoel ik nou, zelf op internet mogen de mensen mij niet.
Oud 30-09-2003, 18:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-09-2003 @ 19:07:
dat bedoel ik nou, zelf op internet mogen de mensen mij niet.
Dit was niet om je af te kraken, maar om je in te laten zien dat je wel degelijk dingen goed kan.
Je ziet er gewoon erg goed uit, alleen heb je op dit forum een erg verkeerde 1e indruk gemaakt door allerlei onzin topics/reacties te plaatsen...
Oud 30-09-2003, 18:48
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-09-2003 @ 19:27:
Dit was niet om je af te kraken, maar om je in te laten zien dat je wel degelijk dingen goed kan.
Je ziet er gewoon erg goed uit, alleen heb je op dit forum een erg verkeerde 1e indruk gemaakt door allerlei onzin topics/reacties te plaatsen...
En dat doe ik dus ook Irl opnieuw, opnieuw en opnieuw.
Dat denk ik wat het is.
Oud 30-09-2003, 22:20
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-09-2003 @ 19:48:
En dat doe ik dus ook Irl opnieuw, opnieuw en opnieuw.
Dat denk ik wat het is.
so what
maak je een klote 1e indruk
tijd zat om het recht te zetten
je bent iig genoeg actief op het forum
en zoals je nou meedoet gaat het toch goed
Oud 01-10-2003, 16:40
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 30-09-2003 @ 23:20:
so what

en zoals je nou meedoet gaat het toch goed
I dunno, andere denken daar waarschijnlijk anders over!
Oud 06-10-2003, 15:24
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-09-2003 @ 18:43:
O jah, zoals wie dan?
Oud 06-10-2003, 15:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 06-10-2003 @ 16:24:
O jah, zoals wie dan?
Mij, onder andere.
Oud 06-10-2003, 17:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
schreef op 06-10-2003 @ 18:08:
Op welke meeting was hij te aanschouwen?

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 12:59.
Oud 06-10-2003, 17:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ontopic: Hmm ik zou het omschrijven als obsessief gedrag. Leer eerst jezelf maar eens fatsoenlijk onder controle te houden voordat je aanklopt bij anderen om samen iets te beginnen. Naja...misschien vind je nog wel iemand anders met dezelfde obsessie. Succes
Oud 06-10-2003, 17:47
Mindfields
Mindfields is offline
Nou, Another way, we wachten nog steeds op een foto.
Oud 06-10-2003, 17:50
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-10-2003 @ 18:47:
Nou, Another way, we wachten nog steeds op een foto.
wrom?
Oud 06-10-2003, 17:54
Mindfields
Mindfields is offline
Nou, waarom denk je?
Je hebt circa 25x geroepen dat je zo verschrikkelijk lelijk bent. Ik denk dat het wel meevalt, dus ik wil toch even checken
Oud 06-10-2003, 17:58
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-10-2003 @ 18:54:
Nou, waarom denk je?
Je hebt circa 25x geroepen dat je zo verschrikkelijk lelijk bent. Ik denk dat het wel meevalt, dus ik wil toch even checken
Zul je van de koude kermis thuis komen

Ik moet binnekort een foto laten maken voor mn oma (stom mens ) Als ie goed is scan ik hem maybe. De kans is wel heel erg klein dat ik dit doe

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 18:16.
Oud 06-10-2003, 18:14
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 18:58:
Ik moet binnekort een foto laten maken voor mne oma (stom mens ) Als ie goed is scan ik hem maybe. De kans is wel heel erg klein dat ik dit doe
Met zo'n instelling krijg je natuurlijk nooit een vriendin
Oud 06-10-2003, 18:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-10-2003 @ 19:14:
Met zo'n instelling krijg je natuurlijk nooit een vriendin
Ach, zolang hij zelf gelooft dat het aan z'n uiterlijk ligt hoeft hij niet te onderkennen dat het eigenlijk gewoon z'n irritante persoonlijkheid is.
Oud 06-10-2003, 18:50
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-10-2003 @ 19:19:
Ach, zolang hij zelf gelooft dat het aan z'n uiterlijk ligt hoeft hij niet te onderkennen dat het eigenlijk gewoon z'n irritante persoonlijkheid is.
Ik gedraag me buiten het forum TT-A-A-L anders
Oud 06-10-2003, 19:29
herby
herby is offline
Jongen, ik weet precies wat je bedoeld
Ik ben Donderdag ook afgewezen door een meisje waar ik al een half jaar vreselijk verliefd op was, de reden: je bent wel lief, maar ik ben niet verliefd op je
Ik ben het hele weekend ziek van verdriet geweest en ben dat nog steeds,

maar ik geen 1 advies:
'Hou hoop, geef het niet op, maar vergeet niet dat het wel eens niets kan worden. Als ze je hebt afgewezen maak je altijd nog kans, maar die kans is klein. Zorg er eerst voor dat zij JOUW leuk gaat vinden. Ze heeft er 'weinig' aan (of ze DENKT er weinig aan te hebben) dat Jij haar leuk vind. Omgekeerd is voor haar belangrijker, vergeet dat niet'

enne, kop op...liefdesverdriet is een rotgevoel, maar ooit moeten we er allemaal aan geloven. Ik ben 18, al 11 keer afgewezen en heb nog nooit een vreindin gehad, ik geef het nie op, moet jij ook niet doen.
Oud 06-10-2003, 19:35
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 19:50:
Daar kruip je zeker veilig weg in een hoekje ? Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat ook niet werkt.
Oud 06-10-2003, 19:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 19:50:
Ah, dus je irriteert mensen met opzet? Helemaal erg.
Oud 06-10-2003, 19:44
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
schreef op 06-10-2003 @ 18:08:
okee hartstikke bedankt voor je postieve commentaar, Maar ik gedraag me zoals ik wil, denk er niet echt bij na, sta er ook niet stil bij.
Maar ik zie zoveel topic staan van hetzelfde gezeik' over mensen die hun ex missen of verliefd zijn etc.
Maar nu doe ik dat toch niet meer, behalve als weer zoiets aan de orde is.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 13:00.
Oud 06-10-2003, 19:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
herby schreef op 06-10-2003 @ 20:29:
Jongen, ik weet precies wat je bedoeld
Ik ben Donderdag ook afgewezen door een meisje waar ik al een half jaar vreselijk verliefd op was, de reden: je bent wel lief, maar ik ben niet verliefd op je
Ik ben het hele weekend ziek van verdriet geweest en ben dat nog steeds,

maar ik geen 1 advies:
'Hou hoop, geef het niet op, maar vergeet niet dat het wel eens niets kan worden. Als ze je hebt afgewezen maak je altijd nog kans, maar die kans is klein. Zorg er eerst voor dat zij JOUW leuk gaat vinden. Ze heeft er 'weinig' aan (of ze DENKT er weinig aan te hebben) dat Jij haar leuk vind. Omgekeerd is voor haar belangrijker, vergeet dat niet'

enne, kop op...liefdesverdriet is een rotgevoel, maar ooit moeten we er allemaal aan geloven. Ik ben 18, al 11 keer afgewezen en heb nog nooit een vreindin gehad, ik geef het nie op, moet jij ook niet doen.
Herkenning...

Ik heb 1 vriendin gehad en ben 17. Dat is het enige verschil.
Ook al heel wat afwijzingen gehad.

Ach ja, ik probeer mezelf nu van m'n allerbeste kant te laten zien.
Oud 06-10-2003, 19:50
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-10-2003 @ 20:45:
Herkenning...

beter 1 dan geen.
Ik heb er zelf ook maar 1 gehad.

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 20:03.
Oud 06-10-2003, 19:52
herby
herby is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-10-2003 @ 20:45:
Herkenning...

kijk aan, je bent al beter op weg dan ikke
Maak je geen zorgen, jij komt er nog wel
Geef dat meisje nog niet meteen op, maar weet wanneer je verder moet, verpest niet een te groot deel van je leven aan iets wat geen toekomst heeft, zij is dan nu wel het enige waar je nu aan kan denken, maar vergeet niet dat dat op een gegeven moment ook over gaat.
Ga rondhangen met vrienden ofzo, doe iets wat je afleiding geeft.

Je moet niet jagen op een vriendin, laat het gebeuren, je beste kant laat je zien als je jezelf bent.
Oud 06-10-2003, 20:19
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-10-2003 @ 20:35:
Daar kruip je zeker veilig weg in een hoekje ? Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat ook niet werkt.
Niet iedereen is hetzelfde.

Ah, dus je irriteert mensen met opzet? Helemaal erg.
nee dat hoeft niet die jongen heeft gewoon emoties, en dat moet gewoon een keer kwijt.

Mij, onder andere
Jij irriteert mij ook, dus dat maakt mij niks uit !
Oud 01-08-2007, 22:53
herby
herby is offline
Haha jezus wat was ik toen kansloos
Oud 01-08-2007, 23:50
Spelvout
Spelvout is offline
Is het gelukt?

Regels voor berichten