Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is ook een beetje het gevoel wat ik heb bij single zijn maar op zoek gaan hebt vaak geen ene flikker |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hoe lang ben je al single
Sinds 14 februari 1983 wat vind je ervan Het begint vervelend te worden. Serieus vervelend. :/ ben je eenzaam Ik voel me af en toe best wel eenzaam jah. zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Nog nooit gezoend, nee dus. wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone? Ik wil graag een vriendin ja, maar niet zomaar de eerste de beste huppelkut die voorbij wandelt ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hoe lang ben je al single: dik half jaar
wat vind je ervan: zuigt ben je eenzaam: ja zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands: nee, ja nou...euhm... nee wil je graag een vriendin: ja, als het de goede is *sla mezelf voor m'n kop dat ik dit uberhaupt invul* en ik zuip mezelf graag klem, omdat k anders niks durf te zeggen! jaja.... *schouderklopje geev*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben nu sinds mei vrijgezel
Het beviel me eerst supergoed, geen verplichtingen, geen gezeur, maar nu ben ik erachter: Ook geen liefde... Niemand die zegt van je te houden, of waar je gewoon uren mee op bed kunt liggen... Of ik eenzaam ben? Hummm, ik zie het gewoon als een groot gemis. Ik mis "iets" in mijn leven, ik wil niet gaan zoeken, en ik hoop het toch weer gauw tegen te komen. Er zijn momenten dat ik me echt niet eenzaam voel, maar ook dagen dat ik gewoon begin te janken.... (ben nu eenmaal een vrouw...) Zoenen of een one-night-stand doe ik wel es aan, maar t is meestal met een ex van me. We hebben een soort van seksrelatie, en dat gaat zo wel oké. We willen beide niets meer van elkaar dan dat, alhoewel er toch nog kleine gevoelens zijn. Ik zou weer graag een vriend willen, maar zoals ik al zei: Ik moet niet gaan zoeken, hopelijk kom ik diegene vanzelf wel tegen....
|
- Hoe lang ben je al single?
Mijn hele leven. - Wat vind je ervan? Saai. Ik heb nooit diegene die ik nodig heb, en ik heb nooit iemand om leuke dingen mee te doen. Dat mis ik. -Ben je eenzaam? Nah, nee dat zeker niet. Ik *mis* wel iemand, maar ik kan me fantastisch alleen vermaken enzow. Ik ben niet zo "sociable". -Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Nee. (Vroeger wel eens, maar de lol is daarvanaf.) -Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone? Ik wil graag een vriendin, als het hetzelfde is. ![]()
|
2.5 maand wat vind je ervan te rustig ben je eenzaam soms vooral in het begin nu bijna niet meer zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands ja wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone ben nu gelukkig maar als ik iemand vindt die er iets aan kan toevoegen zeg ik geen nee
|
ik denk, ik ga ook eens ff een nutteloze reactie geven voor de mensen die dit intressant vinden....
![]() hoe lang ben je al single? nah een hele leuke meid op vakantie voor 3 weekjes, alweer een maaandje ofzo... wat vind je ervan opzich wel weer lekker.. heerlyck doen wat ik zelf wil..maar mis het ook wel hoor.. ben je eenzaam neej, er is ook nog iets als vrienden enzo..dus..geen paniek zoen je wel eens zomaar met mensen niet echt zomaar, maar na een leuk avondje stappen vind ik dat helemaal niet erg, als het een leuke meid is... one night stands neej, niet echt meer... been there, dont that.. wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone het heeft allenbei zn voor- en nadelen... ben niet wanhopig op zoek..zie wel wat er komt..
|
Verwijderd
|
M'n hele leven al wat vind je ervan Niet leuk, zou ook graag iemand willen met wie je alles kan delen, die er altijd voor je is. ben je eenzaam Nee, ik ga genoeg om met anderen en laat het feit dat ik single ben er ook niet voor zorgen dat ik me eenzaam zou gaan voelen. zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Nee, nog nooit gezoend. wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone Ik wil wel graag een vriend, ik mis gewoon iets in m'n leven, al ben ik nu ook wel gelukkig hoor. Maar ik zou het absoluut niet erg vinden als ik eindelijk eens een vriend zou krijgen. |
![]() |
|
* 2 maandjes
* op zich wel lekker, die vrijheid. ben ook niet zo goed in relaties eerlijk gezegd. * Nee, niet echt. Ik heb de beste mensen om me heen, en af en toe die arm om je heen jah, maar ach. eenzaam niet echt. * Zoen weleens met jongens voor een avondje, maar alleen als ik serieus geinteresseerd ben ofzo. Aan one night stands doe ik niet, maar het goede argument daarvoor heb ik ook nog steeds niet gevonden. * Ik zou het wel een uitdaging vinden om een serieuze relatie aan te gaan, maar dat lukt me gewoon op de een of andere manier niet. Zou wel willen, maar niet noodzakelijk ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
- Hoelang single? Net 2 weken
- Wat vind je ervan? kloten, ik was nog heel gek van die jongen, maar hij had het gevoel niet meer... voorlopig blijf ik mooi vrijgezel, heb je tenminste geen last van liefdes verdriet ![]() - Ben je eenzaam? ja, nu soms wel.. vooral 's avonds baal ik ervan dat het uit is, en ook bijvoorbeeld na werktijd ofzo, omdat ik normaal gesproken dan altijd naar hem toe ging... - Zoen ik zomaar wel eens iemand? niet zo heel makkelijk, ik neem iig niet zelf het inititatief.. - One Night Stands? nee - Wil ik graag een vriend? op dit moment voorlopg echt ff niet meer! - Een vriendin? ehmz.. nou 'gewone' vriendinnen dan haha
||
Citaat:
|
- hoe lang ben je al single
sinds een maand nu - wat vind je ervan zwaar kut ![]() - ben je eenzaam nee, kan me alleen /met anderen ook prima vermaken. - zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands nee ![]() - wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone heel graag, maar nu even niet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Familie is trouwens sowieso irritant, want die krijgen het op de een of andere manier altijd voor elkaar om ernaar te vragen. Mijn tante dacht me laatst zelfs op te vrolijken met de meest foute opmerking van de eeuw (OK, ik overdrijf misschien): "Als ik 50 jaar jonger was dan zou ik het wel weten ![]() hoe lang ben je al single Een keer raden, hint: ik ben raar en lastig. wat vind je ervan niet leuk ben je eenzaam als ik alleen ben... zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Nee, heb nog nooit gezoend. Het lijkt me dat het iets moet betekenen, maar misschien denk ik daar wel anders over als ik het eenmaal een keer heb gedaan. wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone vriendin
Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 06:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
het grote single topic StijnSpoortNiet | 145 | 22-05-2003 18:40 | |
Games |
Het Grote Battlefield1942 Topic NightmareZ | 3 | 27-08-2002 14:40 |