Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
geweldig!!!!
![]() al die domme BrEeZaH sletten op school hebben het er ook al over over hoe erg dat wel niet is enzow paar dagen terug ----> Telegraaf bewijst het tegendeel weer eens ![]() Het is dikke bulsshit *slotjuuuuuuuh* ziezow ![]()
|
een vriendin van me nichtje heeft het meegemaakt.
ze liep alleen en zelfde verhaal.ze zeiden tegen haar dat ze kon kiezen verkracht worden of een smilie. echt ziek is dit ![]() dus het is geen fucking bull het is zo er lopen van die gasten rond
Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 16:27. |
![]() |
||
Citaat:
want ja alles wat in de krant staat is waar ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb haar zelf opgezocht in het ziekenhuis samen met me nichtje(die wou niet alleen verder trek ik me terug uit dit topic
Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 19:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof d'r nog steeds geen fuck van. Natuurlijk zou zoiets in de media komen.. broodje aap. |
![]() |
|
mischien kan het wel zijn dat er zulke slechte mensen bestaan die zulke dingen doen.
maar ik denkt dat het maar verzonnen is hoor. ohja ik ben zelf ook een marokaan trouwens. niemand in mijn familie of die ik ken doet zoiets. maar het schijnt dat er wel mensen zijn die zoiets doen maar dat hoefen niet altijd marokanen te zijn.
|||
Jezus zeg, zijn er nu ook al marokkanen bijgehaald.
![]() Citaat:
en: Citaat:
Ga nou maar weer slapen arme kindjes... Jullie meisjes hebben het al zwaar genoeg in deze boze grote mannen wereld. ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou...
Toevallig vertelde een meisje bij ons op school (haar vader is politieagent in Noord-Limburg) dat zoiets ook in Helden (N-L) is gebeurd wat hij had verteld en mijn neef had ook zo'n verhaal gehoord. Maar of het ook echt waar is??
||
Een
Citaat:
Grote dingen als moord en dealen staat altijd groot een stuk in de krant. Dit heeft er nog nooit bij gestaan wel zijn soms van die onzin dingen in het leidsche dagblad van de buurt ..... wordt een ghetto. ik denk dat ze in fout zijn gegaan met chelsea lijkt mij eerder iets voor cardiff city ,millwal die zijn wel zo gek dat ze zulke dingen gaan doen.
||
Citaat:
Als het waar zou zijn zou je er echt wel wat op tv over hebben gezien of op teletekst ofzo...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach I C U | 16 | 30-05-2005 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
De Kantine |
Wat is het mooiste broodje aap verhaal dat je kent...? sjoeltie | 60 | 18-09-2004 23:35 | |
De Kantine |
wist je wel dat je in je slaap spinnen eet? Sparkles | 102 | 24-03-2004 12:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eeuwige glimlach kuzmelis | 2 | 24-11-2003 11:33 |