Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vroeg me af waar deze muziek vandaan komt, die wordt gebruikt bij de reclame van Emporio Armani Get together.
het is een reclame met een man en vrouw achter een pc die met elkaar chatten, je hoort dan een vrouw zingen. het al best een oude reclame. deze link is voor allen die het willen zien: Emporio Armani |
![]() |
||
Citaat:
Is de 3e niet The promise you made? en is dat niet van Cock Robin ofzow? |
![]() |
|
weet iemand de de titel-song van het programma "the trip"?
Dit liedje is ook de song van de 3fm serious radio commercial En dan heb ik nog een liedje waarvan ik de titel niet weet...dat is de titel-song van Brodahz (weet niet hoejet schrijft) was een tijdje geleden op nederland 2 of 3. Ging over 2 broers die een platenzaak hadden. Het is een Jazz nummer, saxofoon, alleen in de serie hoor je steeds maar een klein stukje. In het begin hoor je steeds maar een klein stukje met de sax, het refrein is heel snel ![]() alvast bedankt!
|||
Citaat:
Citaat:
|
heeeeey mensen!
deze zomer was ik in Spanje (Sant pere pescador) en in een discotheek daar (Fata Morgana) draaiden ze een heel gaaf trance / hardcore (zoiets) nummer. Dr waren geloof ik allemaal soort van piepjes in, het ging over het vertrekken van een vliegtuig en er werd duits gepraat! Weet iemand heeeel toevallig over welk liedje ik het heb??? alvast super bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
1. Sneeuwitje en de 7 dwergen - He Ho ![]() 2. Shocking blue - Venus 3. Cock Robin - Promise you made
||
Citaat:
![]() Adverteerder/merk: Emporio Armani Product: Parfum Titel commercial: Emporio Armani 2001 Reclamebureau: onbekend Eerste uitzending: 26 November 2001 Afkomst muziek: onbekend Oorspronkelijke titel: Merge Remix Componist: onbekend Uitvoerende: Tag, Paul and Camus veel meer kan ik niet vinden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek een nummer met de zanger van rancid en de drummer van blink 182 (althans dat heb ik volgensmij een heeele tijd geleden op de radio horen zeggen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iemand?
|
Ik denk dat je een nauwkeurigere beschrijving van het nummer moet geven anders kom je er niet. Ik heb wel gistere op MTV een trance achtig nummer voorbij zien komen met gitaar en drums.. maar ik zou niet meer weten wat het was...
||
![]() |
Citaat:
clip is hier wel te bekijken voor de zekerheid Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 15:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thnx ! ! ! ben hier al lange tijd naar op zoek en t issem inderdaad ![]() ![]()
|
van wie is het liedje dat zo gaat :
hoow hoow hoow its magic ..... het is van de reclame van mars snickers biscuits dat vader en dochter of zoon biscuits maken. en dat ze op de achtergrond zingen hoow hoow hoow its magic
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zoek een techno liedje,al enkele jaren oud ,en het staat op een cd van on air...
ik kan niet egt woorden onderscheiden maar het klinkt als exo fexo wait for judge??? ofzoiets... ik dacht ook dat het van dj bobo was maar ik ben niet zeker
|
Verwijderd
|
![]() en ik wil weten van wie het liedje is wat in die nieuwe adidasreclame wordt gebruikt. en op die www.ster.nl staat ie niet.. |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek ook weer een numer, beetje trance/dance
Euhm het is voor zover ik weet deze zomer uitgekomen, er zit een mannelijke vocal in die heel droog is, er word zeg maar gewoon gepraat.. beetje gigi d'agostino achtig, en alleen bass op de achtergrond (voor zover ik weet). En daarna komt een hele catchy beat. De vocal is trouwens in het buitenlands, ik gok italiaans of spaans.. kan ook frans zijn ![]() Kheb nu ook een midi opgenomen, zelf gemaakt ![]() melodie grtz Naz
|
![]() |
Wie weet hoe dat liedje van jon bon jovi heet..
Dan zie je hem en zijn band zingen en gooit een man zichzelf van het gebouw. iedereen denkt dan dat het zelfmoord is maar hij gaat dan parachute springen om zn vriendin ten huwelijk te vragen.. Wie weet het ?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(????) |
![]() |
|
--------------------------------------------------------------------------------
hey mensen ik heb net een reclame gezien met een leuk liedje erin maar ik heb geen id hoet het liedje heet... het is een reclame van vodafone met zon vrouwtje in een jurk op het laatst.... en het liedje gaat langzaam snel langzaam.... ________________
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |