Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Oorlogen komen door de hebzucht van de mens. En dan kunnen ze dat mischien wel doen onder het mom van godsdienst maar dat verandert er niks aan. En God is geen sprookje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En god is inderdaad niet eens een sprookje, ik geloof niet dat er een god, of goden, bestaat. En als er een zou bestaan, welke van de 100-en (1000-en?) goden is dan een echte? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() jammer enige waar ik in geloof is in me zelf ...... er bestaat geen god , jezus of iets anders niemand heeft ze ooit gezien je kan zegguh het staat in de bijbel maar ja ik kan oof van alles schrijven ahahahhaha en mensen die geloven : geloof maar lekker door hahahaha antwoorden of mening geven op king_brm@hotmail.com zet je email er ook bij
||
Citaat:
![]() DutchMachiavelli@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben Rooms-Katholiek van geloof en ik ga iedere dag na de kerk. Een hele hoop mensen vinden dat dat onzin is, vooral omdat sinds het 2e Vaticaans Concillie volgens mij alleen nog maar de zondagsplicht is. (Dan moet je volgens de Kerk iedere zondag naar de Mis, of op zaterdag-avond naar een zondags-Mis). Maar ik voel me daar nu eenmaal prettig bij. Ik woon ook in een klooster, als gast, maar ga daarnaast gewoon naar school.
Je kunt dus wel stellen dat ik actief gelovig ben. ![]() |
![]() |
|
Ik geloof in mezelf
![]() Nee dat is onzin. Maar 'ik heb geen geloof' klinkt ook weer zo vreemd. Ik geloof wel in dingen, maar niet in een bepaald geloof of in een god of iets dergelijks.
|
![]() |
ik ben rooms katholiek. maar dat stelt in mijn geval weinig voor. met pasen en kerst verplicht naar de kerk. ja ik vind t zeer hypocriet, maar goed, die discussie vindt dus meestal 2x per jaar plaats.
verder dus niet echt gelovig ofzo. hou me er niet echt mee bezig. ben er misschien ook te nuchter voor. zo van: eerst zien, dan geloven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainfeld #326 Uice | 500 | 26-08-2008 11:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezus liefdesleven Skilly | 97 | 18-06-2007 11:18 | |
Kan de paus met god praten? Flushpuppie | 46 | 21-03-2007 18:54 | |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Geloof??? S.I.V.A.S | 0 | 26-12-2003 11:11 |