Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die standaard longsleeves van gsus in diverse kleurtjes en geurtjes zogen gigantisch, of ik zoog eraan als de chick die 'm droeg lekkere frieten had. |
![]() |
||
Citaat:
Is daar ook ruimte voor nog een persoon? Ze zijn ook leuk met knipperlichtjes erin... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
spongebob heeft soms humor die alleen als volwassene te begrijpen zijn en soms aardig grof zijn.
|
![]() BOOEEEH spongsebob is zooooo grappig...!!!! ![]() ![]() Wie aan Spongsebob komt, komt aan mij ![]() Tis natuurlijk maar net wat je gevoel voor humor is he haha Toedeloe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind roken de stomste hype ooit Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 00:32. |
![]() |
||
Citaat:
ZALK EEN BUSJE VOOR JE BELLE?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Terrorisme vind ik een stomme hype, voor de 11e september hoorde je er geen hond over ![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 02:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() die afgrijselijke markt/fluorkleur shirtjes ![]() kraagjes omhoog ![]()
||
![]() |
Citaat:
als 1 van je ouders zo praat kun je dat gaan overnemen. |
![]() |
|
![]() |
T schijnt ook een hype te zijn jezeldf alto te noemen(wat op zich nergens op slaat, ze zien dr allemaal tzelfde uit) en dat een hekel aan kakkers te hebben omdat di zoooo arrosant zijn.. en als kakker zijnde hetzelfde, want dat het je natuurlijk ook een hekel aan altoos.. over dit onderwerp kan ik nog wel n tijdje doorgaan, maar laten we het even bij de hypes houden:
DRAGONBALL Z!!! ooh dat is zoo klote vooral als je hele klas het over niks anders kan hebben .. zucht..
|
![]() |
|
|