Advertentie | |
|
![]() |
|
In wat voor huis woon je?
Vrijstaand Zweeds houten huis. Zelfgebouwd. hoe ziet je kamer eruit? Vrij groot denk ik, het heeft een wasbak, kast, bed, bureau, televisie, boekenkast, raam. en de woonkamer? Groot, we hebben een open keuken, maar toch noemen we het plekje bij de bank en tv de 'kamer'. Maar er staat (afgezien van de zithoek dus) ook een grote tafel in, een zitje met twee stoelen, een keuken met een eettafel in. met hoeveel mensen woon je? 4 mensen, mn ouders, mn zus en ik. huisdieren? Yep, een poes: Minoes
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik woon hier:
![]() Ik woon met mijn vriend, we wonen op 18m2, met keuken. Inrichting is vrij simpel, ikea dingetjes, computertafel en een groot tweepersoonsbed. Dit omdat we proberen zo snel mogelijk te verhuizen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Stomme trust zooi, een Nokia 3650 / 7650 maakt serieus betere foto's weet ik wel zeker. *ik heb trouwens een Ericsson T68* |
![]() |
|
in wat voor huis woon je? In een best wel groot vrijstaand huis
hoe ziet je kamer eruit? Klein paars kamertje met een schuine muur, een dakraam en 2 gewone ramen en de woonkamer? We hebben eigenlijk 3 stukken, 2 zitstukken en 1 eetstuk met hoeveel mensen woon je? 4 (ik, mijn moeder, mijn vader, mijn zus) huisdieren? Nee ![]() etc. etc. brand los en plaats foto's ![]() |
![]() |
|
in wat voor huis woon je? bungalow
hoe ziet je kamer eruit?kledingkast, tafel -wat dient als bureau maar half uit elkaar valt van ellende-, bed, boekenkast en het meeste daarvan is blauw (braak) en de woonkamer? vierkant: 2 bankstellen, salontafel (goh, leuk woord ![]() met hoeveel mensen woon je? 2 andere mensen en soms komen daar 2 bij huisdieren?2 |
![]() |
|
![]() |
Ik woon met 5 mensen in een studentenhuis. Ik heb een eigen kamer van 14 vierkante meter waarin ik woon/slaap/studeer, een keuken die ik met z'n tweeën deel, één plee met z'n vijfen, één douche, met een heel ranzig afvoerputje. Heb vanmorgen de douche nog schoongemaakt
![]() Mijn kamer heeft een balkon, lichtblauwe muren, een bed tegen de achterkant aan bij de balkondeuren, een tafel in het midden, een bureau aan de wand, een computer, een boekenkast en een inbouwkast. |
![]() |
|
![]() |
In een luxe bungelow/nieuwbouwhuis midden in 't bos. 't Hangt er een beetje tussenin. Beneden is een woonkamer met een uitgebouwd stuk keuken. Hoe ziet je kamer eruit? Tis pas veranderd dus ik ben er heel tevreden mee. 't Is oudwit met rood, de vloer is van gewoon hout gebleven. De muren zijn om en om rood/wit. In de hoek van m'n kamer staat een Romeins beeld, hou ik van. ![]() En de woonkamer? De woonkamer is best groot. M'n moeder hield altijd van alles heel strak ingericht. Er ligt parket op de vloer. Twee beige hoge zitbanken, en een paar rare houten stoeltjes v/d Ikea. Het ziet er wel leuk uit, maar ik zou het zelf zo niet inrichten. Hier zitten we eigenlijk haast nooit. We hebben een woonkeuken dus die wordt heel vaak gebruikt. Die zit er best leuk uit; een heel lange tafel waar je met veel mensen aan kunt zitten, met bijpassende chique stoelen. Met hoeveel mensen woon je? Vader, stiefmoeder, stiefzusje, tweelingzusje, broer, ik. Zes mensen dus. Huisdieren? Ja, een golden retriever; Spotty. ![]()
|
Een voormalig psychiatrisch ziekenhuis ![]() Hoe ziet je kamer eruit? Klein, ongeveer 15 m2. Met een hoogslaper, buro eronder, bank in de hoek, tv op een bier kratje.... je kent het wel. En de woonkamer? Die heb ik dus niet. ![]() Met hoeveel mensen woon je? Een stuk of 120 denk ik ![]()
|
Nu in een gewoon rijtjeshuis met een hospita en een hond. Maar ik ga per november verhuizen naar een studentenhuis met 9 anderen en een balkon (maar dat heb ik nu ook al). Als ik het allemaal voor elkaar heb en dit topic is nog open (which I don't expect) gooi ik er wel een paar fotos op. Ik moet nog veel leuke dingen kopen. En daar heb ik zin in. Ik stuiter.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
in wat voor huis woon je? 2 onder 1 kap herenhuis.
hoe ziet je kamer eruit? Zolderkamer, met schuin dak. Er is al 10 jaar niks meer aan gedaan, dus het is een beetje kinderlijk, wit met rood behang. 1 bureau, boekenkast, kledingkast, 2 pers. bed, kast met tv en stereo, 2 pers. bank, een paar pc's en monitoren. Vrij saai ingericht al zeg ik het zelf ![]() en de woonkamer? Redelijk modern, veel lichtgeel/gebroken wit. Blauwe kasten. gele leren bank, gele en rode leren stoelen, zwarte salontafel. Keuken is groen. met hoeveel mensen woon je? 4 huisdieren? op een paar vissen in de vijver na geen. Foto's komen misschien nog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- donkerhouten meubelen, met blauwe muren+gordijnen, en nog tikje rood hier en daar - houten meubels, witte muren, foto's, tv, dvd,video etc. - 5 personen (of we allemaal menselijk zijn weet ik nie ![]() - 2 paarden, 3 konijnen en een dik hondje
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik woon in een vrijstaandhuis. het is in de jaren '30 gebouwd en was eerst ook helemaal ingericht met oude, donkeren houten meubels. maar mn ouders hebben t helemaal modern ingericht &ik vind t niet echt mooi.
mijn kamer heeft groene muren, zwarte vloerbedekking, en mn plafond is bedekt met grijs vliesdoek en witte uitgepluisde zigzagwatten. overal liggen groene plastic takjes verspreid, een aantal scarling.-dingetjes aan de muur.. verder staat er een (veel te kleine) kledingkast met een klein boekenkastje daar bovenop, een kast voor mn sokken, sieraden en make-up. +een bureau met een pc en een midi-controller. &ik heb een grote spiegel aan mn muur. en een heerlijk groot balkon aan mn kamer, met het geweldigste uitzicht, ons huis is omringd met bomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
in wat voor huis woon je?
Ik woon in een redelijk ruim twee-onder-een-kap-huis, met tuin, aan de rand van een dorp, in een redelijk normale buurt. (Alhoewel: ik betwijfel het, ik zag gister een politieauto rondrijden ![]() ![]() hoe ziet je kamer eruit? 3 bij 4 meter, rood met roze, veel fotolijstjes, veel oosterse spulletjes. en de woonkamer? Licht, ruim. De muren zijn cremekleurig, bruine banken, licht parket op de vloer, open haard, cremekleurig kleed bij de zithoek. met hoeveel mensen woon je? Met z'n vieren huisdieren? Een hond (labrador)
||
Citaat:
2 muren zijn lichtgroen, de andere 2 lichtblauw. Wit ikea bed en kast. Verder veel postres/foto's/kaarten e.d. aan de muur. De woonkamer heeft gele muren, 2 zwarte banken, houten eettafel, klein houten tafeltje, computer staat in de hoek van de huiskamer, 3 houten boekenkasten. ik woon er samen met mn ouders, een hong en 2 katten.
|
![]() |
Ik woon in een nieuwbouw rijtjeshuis. Met een voortuin en achtertuin. De achtertuin grenst aan het water.
Mijn kamer is groen en geel. Ik heb groene muren, witte meubels. Om m'n bed hangt een groene klamboe. Veel fotolijstjes. De woonkamer heeft witte muren met creme kleurige lambrisering. Plavuizen vloer. Donkergroene bank. Veel glas. Open keuken. Ik woon er met m'n ouders en zusje. Geen huisdieren. |
![]() |
|
![]() |
Ik woon in een studentenhuis, 2 kamers tot mijn beschikking
![]() In de ene kamer staat mijn bed voor het raam, aan het uiteinde kastjes met tv + stereo. Naast het bed een tafel, daartegenover klein tafeltje + 2 stoeltjes. In de andere kamer staat mijn bureau met studieboeken + computer.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 16:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik woon in: een herenhuis in arnhem in een kamer van 20 m2 op de beneden verdiepig die bijna souterain is.
mijn kamer: ik heb een ingebouwede kast (met dubbelegedrappeerde viole gordijnen ervoor, een klein keukentje, koelkast, het mooiste hoekje van mijn kamer: bed staat in een nis, met een rood kleed van de xenos, een rode sierklamboe, extra gedrappeerd, met stervormige kerstlampjes, indische kussntjes, een tafeltjes met een blauw parse met goudensterretjes stof, daarop een boudha beeld, en een lijst met mooie ansicht kaarten, turkste theeglazen met lichtjes, gedroogde rozen, schelpen, en nog een stalamp. daarnaast langsde muur 2 fruitkistjes, met de stereo erop, en daarvoor liggend op de grond 2 lange cdrekken. in de hoek daarnaast staat een kitshie jaren 50 theetafeltje mt de tv erop. ook heb ik 2 artifor stoeltjes in mijn kamer (kleine leren kuip stoeltjes) muur is gewoon met gele en witte acryllverf gesponst, er komt nog een goude keltische hond op. aubergine velours gordijnen, op mijn gouden bureau (waarvan het bueaublad helemaal door minjn werk voor school gemollesteerd is staan 2 potten met potloden, pennen, kwastjes, mesjes veren en gummetjes, een blauw mariabeeld op een verhoging met veloursstof gedrappeerd, daarom heen verschillende soorten kaarsjes en kaarshouders, stenen, wierrookhouder, op de muur bij mijn bureau hangen allerlei kleine kaartjes, postertjes, en andere dingen met kunst erop, en een koperachtige spiegel met een kaarsenhouder eraan. naast het bureau staat mijn schildersezel die ik zelden gebruik (ik werk liever op klein formaar aan mijn bureau) aan de andere muur goed over de wand verdeeld 4 posters: deftones, tool ,converge, smashing pumpkins (vooral de laatste 2 zijn er mooi), en een kalaender van uber kunstenaar davinci. ik ben best wel kitch |
![]() |
|
in wat voor huis woon je? : ik woon in een flat. we hebben 2 verdiepingen. een soort van studio dus.
hoe ziet je kamer eruit? : en de woonkamer? : koud en strak (hey blame it on my mom) met hoeveel mensen woon je? : alleen met m'n moeder huisdieren? : geen.
|
Verwijderd
|
* In wat voor huis woon je?
Officieel heet het geloof ik geen twee-onder-een-kap, maar omdat we in een straat wonen met eigenlijk alleen maar rijtjeshuizen, lijkt het van voren ook een gewoon rijtjeshuis. Dat is het eigenlijk ook, alleen is de woonkamer een stuk groter, net als de tuin. Van de achterkant lijkt ie dus veel groter ![]() * Hoe ziet je kamer eruit? Helaas heb ik geen webcam, anders ging ik wel ff foto's maken... ![]() ![]() ![]() * En de woonkamer? Een stuk van de woonkamer heeft een stenen muur, de rest heeft blauw behang. De vloer is grijs/bruin/blauw laminaat (beetje rare kleur). Er staan 2 ge-wel-di-ge blauwe banken. Daarbij een lange kast die de hele muur in beslag neemt met daarop onder andere de stereo en de tv. Daar ligt ook ons blauw met groene kleed en een wit tafeltje. Verder nog deze computer en daarnaast een zwart kastje waar ook nog boeken in staan. De eettafel is vierkant en wit, met eromheen 4 witte en 4 zwarte stoelen. De kast waar de borden enzo instaan is wit. Dan hebben we nog een zwarte lage kast waar onder andere de telefoon opstaat. * Met hoeveel mensen woon je? Met z'n vieren: m'n ouders, zusje en ik. * Huisdieren? Jep, een konijntje, maar die staat buiten in z'n hok. |
![]() |
|
![]() |
ik woon in een twee-onder-een-kap-huis met grote tuin en uitzicht op weilanden/boerderijen. in een heel rustige buurt (want ik woon in een dorp.)
de woonkamer is vrij antiek dankzij dode opa's en oma's (en omdat m'n ouders van antiek houden :/) parket vloer, bordeauxrode gordijnen, donkerblauwe bank, wat stoelen, etc. en een open haard <3 mijn kamer is donkerpaars met bordeauxrood, donkerpaarse gordijnen. tis een vrij kleine kamer, iets van 3 bij 3,5 ofzo. om m'n bed hangen donkerpaarse doorzichtige gordijnen, er staat aan de rechterkant een lange kast met helemaal rechts een kleren-hangkast met daarvoor een paars doek. Aan de muur een spiegeltje met koperen rand (allemaal sliertige vormen), een kandelaar met 2 paarse kaarsen en een poster van Luis Royo. Andere muur een zonnespiegel, een deftones vlag en een cd rek in de vorm van een salamander. Verder allemaal kaars-houdertjes etc, en een tafeltje met een bordeauxrood kleedje erover heen (want t tafeltje zelf is blauw) ![]() (bed+muur) ik woon in t huis met mn ouders en mn zusje, en mn broer (sporadisch) we hebben een lapjeskat als huisdier <3
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 14:52. |
![]() |
|
Ik woon in een portiekflat van 4 verdiepingen hoog, op de 4e verdieping. Twee slaapkamers, een woonkamer, zijkamer die aan woonkamer vast zit, en natuurlijk keuken en badkamer.
We hebben wel wat design spulletjes en uiteraard stuff van de IKEA, maar over het algemeen is het een grote bende. Teveel spullen en te weinig ruimte. In de huiskamer staat een groot dressoir uit de jaren 50 (maar hij is zwart / lelijk groen geverfd in de jaren 80). Verder staat er een ligstoel die nooit gebruikt word. Een twee-zitsbank + een grote stoel. Audio meubel gemaakt door m'n pa. Verder nog een kastje met CD's. (M'n vader heeft echt teveel CD's, de helft staat nog in een opslag sinds de verbouwing :/). Er hangen 2 grote ingelijste foto's, door m'n pa gemaakt in egypte, aan de muur. Mijn kamer is lelijk, die ga ik (denk van het voorjaar) eens flink verbouwen. Lelijke kasten enzo, ontzettend niet-functioneel. Blauwe gordijnen (op zich wel mooi) en licht blauwe muur. Vijf jaar geleden maakte het mij namelijk niet uit hoe m'n kamer eruit zag... Ik woon er met mn ouders, 2 katten en 1 vogel
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |