Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
* Als je een winkel inloopt, dat er dan gelijk een verkoopster op je afkomt om te vragen of ze 'kan helpen'
![]() ![]() * Winkels met pashokjes zonder spiegel, zodat je uit je pashokje moet in de meest genante kleren... (vooral erg als je bikini's past ![]() * Niet kunnen pinnen door een 'technische storing' * Personeel dat alleen maar staat op te letten of je niks jat, zodat je de hele tijd bekeken wordt... |
![]() |
|
![]() |
- Grote drukte in een winkel ( De drie dwaze dagen ja!! )
- Mensen met kinderwagens en kleine kinderen.... - Oude mensen die langzaam lopen - Zeikklanten vóór je in de rij, die gaan zeuren tegen verkoper - Opdringerige verkopers - Verkopers die zoveel kak hebben dat ze je niet zien staan - De spiegels bij de hennes en mauritz!! ![]() - pashokjes deuren die niet goed sluiten, of smalle gordijntjes - harde muziek |
![]() |
|
-wierrook in winkels, echt gadver.
-warmte; geen airco -moeders met kinderwagens; afschieten graag omg wat een stel asociale wijven zijn dat zeg :/ -slecht licht -te harde/slechte muziek -niet juiste maten -kleine hokjes *zeker in lingeriezaken* -bouwlamp ipv mooi lichjte -slechte sluiting hokjes und so weiter
|
Ik erger me niet gauw aan dingen, behalve dat personeel wat jij ook zei, hier is het bij bepaalde winkels het geval dat het personeel een bepaalde premie krijgt voor een broek die ze jou aansmeren mits ze hem op de kassa leggen en jij 'm afrekent "moet ik 'm bij de kassa leggen?" - "Nee, ik kijk nog even" - "ik leg 'm wel neer voor je" - "Nee hoeft niet" - "Ow... straks dan?" stront irritant.
||
Citaat:
- Provincialen die superlangzaam met z'n tienen naast elkaardoor de Kalverstraat banjeren. - Spiegels die ingenieus neergezet zijn waardoor iedereen wel een Kate Moss figuurtje heeft.
|
Verwijderd
|
Winkelen op zaterdag of koopavond, belachelijk druk
Kinderwagens Felle lichten in paskamers Mensen die overal in graaien en alles overhoop gooien Mensen die in het pad gaan staan Kledingrekken te dicht bij elkaar, zoals bij sommige H&M's Opdringerige verkopers Starende verkopers Wantrouwende verkopers Gordijnen in paskamers die niet goed sluiten Irritante/harde muziek Ik vind de spiegels en pashokjes bij de H&M echt geweldig, lekker grote hokjes en veel spiegels, zodat je goed kan zien of iets staat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "Ik zou het nooit aan doen maar jou staat het toch ooo zo leuk"..UHU Mm irritant is ook als je iets gekocht hebt en dan een uur later het kledingstuk in een andere winkel ziet hangen MET korting..aargh! Ik ga me zelf vast mentaal voorbereiden op donderdag (ga ik grote inkopen doen in A'dam..)
|
Verwijderd
|
als winkelmedewerker van de bruna erger ik me aan:
-krijsende baby's -mensen die het geld je neus in duwen en opdringerig staan te doen als ik nog geld terug aan het geven ben aan de klant voor hun. -mensen die denken dat je als winkelmedewerker een iq van 0,00000 hebt, en ze denken alles beter te weten (zogenaamd om maar minder te hoeven betalen) -mensen die zeiken om 10 cent pinkosten onder de 10 euro, terwijl ze met de dikste protomonee van het dorp rondlopen. -duitse mensen die zich beledigd voelen als je nederlands tegen ze begint te praten -mensen die zeuren als het kadoo niet volledig symetrisch ingepakt is. -mensen die denken dat het een drogisterij is waar wij alles voor hun pakken ipv dat ze zelf gewoon pakken wat ze nodig hebben. -mensen die verpakkinhigen openhalen en het weer terugleggen zodat het niet meer verkocht kan worden. -mensen die met 100 euro een krant van 2 euro komen halen. -mensen die meteen op je beinnen te schelden als je een klein foutje maakt. da's best een lijst. maar winkelende mensen zijn gewoon zo asociaal, denken alleen aan zichzelf |
![]() |
|
mensen die gelijk op je af komen "Kan ik u helpen?". Aardig bedoeld maar dat is zo irritant.
En winkels waarbij de gene achter de kassa je telkens in de gaten houd net alsof je iets wil jatten ofzo. Dan ben ik binnen een paar tellen weg! Winkels waar alles kei duur is en dan vinden ze het gek dat hun winkel leeg is Winkels waar 100 mensen in staan en staan te dringen en te duwen en voor te dringen
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 10:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
aan bijna alles ik heb echt een pest hekel.
maar bij mij staat toch op 1 een kleding stuk niet kunnen vinden...ik kan echt nooit wat vinden grrr of dat het te duur is. van personeel heb ik nooit echt veel last...
|
![]() |
Van die meisjes die het pashokje uitkomen, en dan zeggen tegen hun dikke vriendin:
"Oh nee, dit staat écht verschrrikkkelijk! Het maakt me zó dik! Ik moet echt nódig op dieet!" terwijl ze eruit zien alsof ze elke dag aan een blaadje sla genoeg hebben... Of dat er iemand meegaat die een erge shopfanaat is, en die elke winkel in en uit loopt, alles past wat er te passen valt, en dan vervolgens weer terug gaat naar de eerste winkel. En van die meiden die me aankijken met zo'n blik van: Kind, wat doe je hier, deze kleding is voor SLANKE mensen! (wat me helaas nog maar al te vaak gebeurd)
|
dat als ik sommige winkels binnenloop er meteen 3 jongens op me af rennen of ze me kunnen helpen... naja de 1e x die vraag kan nog, maar zijn ook winkels waar ze steeds terugkomen > bij de forecast komen ze als je net een broek ofzo aan hebt die echt niet past > bij mij te groot altijd daar.. oohw meid hij zit perfect helemaal goed, en moet je niet iets hebben voor erop NEEEEEJ
en ook mensen die e langzaam lopen, of dat ze opeens stilstaan > dat ik er bovenop knal ik erger me ook aan te nette winkels > klinkt stom weet het maar daar kom ik nooit binen als heter heel perfect netjes uitziet... voel me daar niet thuis ofzo ![]() en een ashokje waarbij de deurtjes niet goed dicht kunnen (brittain), of waar het gordijn nog half open staat (sting) aaahh en dat ik amper een broek kan kopen die past ![]()
||
Citaat:
werkt echt!!! ![]()
|
Ik erger me vooral dood aan drukte. Ik word altijd een beetje hebberig van winkelen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voor de rest kan ik me in de genoemde dingen wel vinden, al erger ik me niet zo snel aan dingen tenzij ik in een zeer slechte bui ben.. ![]() Verder: - te domme verkoopsters (of verkopers) - broeken die altijd te kort zijn - bh's die maar t/m c gaan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |