Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik post eigenlijk nooit op de scholierenfora, maar kijk er wel zo af en toe. ![]() Maar nu vroeg ik me toch echt af: dat meisje links op die foto komt me bekend voor, maar ik weet het niet helemaal zeker. Zit ze toevallig in V5 op het Revius in Doorn? Reply hier of PM maar even. Ben wel benieuwd. ![]() Grtzz! |
![]() |
||
Citaat:
![]() kuzz |
![]() |
||
Citaat:
wat een combinatie |
![]() |
||
Citaat:
![]() Excusez-moi ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
volgens mij is dat geen sigaretje ![]() ![]() stout meisje ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oordeel zelf of ik op yliek lijkt: ![]() (Stond al op pagina 1. ![]() Eerste verschil is sowieso al dat ik blond ben. ![]() |
![]() |
|
Neej, ik vind ze niet op elkaar lijken. Leonie is blond en heeft een gebruind gezicht (of iig dat lijkt zo door haar haar
![]() Ik vind het echt helemaal niet op elkaar lijken ![]() edit: ik kan nog wel ff doorgaan: andere mond, andere neus, andere 'soort' (vorm) wenkbrauwen enz. enz. Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 18:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk ook eens naar die andere twee foto's, lijkt het dan nog zo erg? En ben ik dan nog steeds heel heel donker blond? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|