| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 17:17. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo, die zijn beter Zelfde mensen, maar op deze foto's zijn *Burning water* en ik elkaar niet aan het doodporren.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik vind je iig wel heel erg knap en zei je dat je nog singel was?
|
|
||
|
Citaat:
maar ik vind het gewoon leuk. er zijn mensen die er erger bij lopen dan ik misschien vind jij dit al erg, maar ja, daar kan ik niks aan doen! ik vind het leuk en daar gaat het om! toch!?
|
|
||
|
Citaat:
En ik vind het er idd gewoon niet uitzien, maar jij moet er mee rondlopen. Maar toch wou ik mijn mening even geven, vandaar.
|
|
||
|
Citaat:
laten we het gewoon erop houden dat jij mij er niet uit vind zien, en vice versa. ik heb geen hekel aan je hoor volgens mij ben je best een aardige meid. dus laten we het hier maar bij zitten okay? ik wens je een prettige avond verder nog, en ben blkij dat we dit als wel beschaafde mensen 'uit hebben kunnen praten' ciao!
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 21:43. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik had dat dus ook met die van thom yorke , |
|
|
|
||
|
Citaat:
Mart hier ![]() nou ja helemaal een account aan gemaakt omdat te kunnen zeggen ![]() ik ben van mening dat als je in een fototopic post je ook zelf een foto moet posten dus ehm wees bang : hier ik ben die gene met dat mikpunt op mijn trui, hee hier is niet eens te zien hoe lang haar ik heb
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() nog even een edit: ik trek het expres aan om gek te doen. Ik loop er in mijn dagelijks leven niet zo bij, alleen met uitgaan
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Meeting: de foto's! Ieke | 120 | 25-10-2005 07:15 | |
| Beleidszaken |
Lifestyle rodina | 231 | 21-05-2003 20:07 | |