Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
genoeg op mijn benen van valpartijen en nog niet zo handig zijn met benen scheren toen ik jonger was, eentje achter mijn oor van een operatie, een aantal op mijn arm nauwelijks zichtbaar van een periode dat ik mezelf weleens opzettelijk pijn deed.
|
Ik heb er serieus ontelbaar veel gewoon
![]() |
![]() |
|
Veel
Om mn handpalm (Door een vonk van en trektouwtje) Op mn knie (Auto ongeluk) Bovenlip (Moedervlek weg laten snijden) Om mn gezicht (puistjes) Op mn wang (stuk uit mn wang geschoren ![]() Op mn pols (ongelukje met en scherp object, scheelde niet veel)
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 12:23. |
![]() |
|
1 op mijn achterhoofd (toen ik 10 mnd was heeft iemand mij eens op een grindpad laten stuiteren, nog steeds last van trouwens)
op mijn benen en knieen was nogal wild vroeger. op mijn handen de nodige littekens van mijn werk. mijn pink is es half afgesneden geweest.. en daar zit nog een litteken van, kan de hechtingen nog telle 3 stuks voor de rest niet
|
Ik zit helemaal onder..
op mn knieen van het boompje klimmen en eruit vallen van vroeger. Op mn armen wat omdat ik me eens gesneden heb.. en op mn handen en eigelijk hele lichaam omdat ik van die schattige kittens heb die mij als klimpaal gebruiken ![]()
|
echt noemswaardig
op mijn scheenbeen, linkerpoot, 1 grote van max 10 centimeter (gevallen in de bosjes een keer, mijn been lag open, je zag allemaal vetvezels en allerlei vlok-achtige lichaamsdelen, erg educatief!) en een soort van rond litteken op mijn bovenbeen (k had mijn been per ongeluk in zo'n haak aan de zijkant van een tennisnet geramd) en voor de rest op mijn ellebogen (van het pitten tegen stupid metalheads met pinnen om hun hand,arm,nek, die ze er voor de pit niet ff afhalen etc) en knieen enzo...
|
heb niet de hele topic gelezen...doet tamelijkl pijna aan je ogen als je eerst die 4 verhalen in de poll van letteren leest...
naja ik heb een litteken op men knie : in de prikkeldraad gevallen een hele grote snee van onder men linkerborst tot 10 cm onder men nek -> ben toen ik 1 was ofzow geopereerd aan mijn hart en in mijn zei een bol, daar stak bij die operatie een buis ma vraag me nie waarom ![]() een rood bolleke, percies een muggenbult, vuurrood, zit er al een half jaar...wil niet weggaan ![]() euh op men hand en aan de binnekant van men pols witte puntjes van infusen. op men rechterarm een snee een punt, uit een kermis atractie gevallen ![]() oder men kin, tijdens het quaden ( of hoe je t typt) op men stuur geslagen en nog kleine dingetjes....
|
Een kleine op mijn achterhoofd. Ooit in de douche uitgegleden. Is wel grappig als ik bij de kapper vandaan kom en ze knippen het te kort. Zie je zo een stukje zonder haar XD
En een flinke op mijn buik. Maar dat komt omdat ik aan mijn blindedarm ben geopereerd en er daarna wat problemen mee heb gehad (is weer opnieuw opengemaakt). En een paar op mijn pols. Je moet niet gaan Catchen bij Honkbal met een armband om!
|
Een onder op mijn rug aan de linkerkant. Foutje van de huisarts bij het wegsnijden van een moedervlek.
Op mijn rechterhand bij de knokkel van mijn wijsvinger. Mezelf gesnede aan de cutter (een apparaat met hele scherpe messen, staat in een slagerij en wordt gebruikt om vlees snel en makkelijk in kleine stukjes te snijden) Op mij linkerduim, Tussen de snijmachine gekomen en er een plakje van af gesneden wat later weer is aangegroeid. Allebei mijn knieen en ellebogen. Ach je valt weleens he. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een streepje op mijn voorhoofd, kwam omdat ik een keer op het idee kwam de TV-tafel om 4 uur 's nachts te verplaatsen met mijn hoofd :/
Een dichtgegroeide plek op mijn linker scheenbeen.. slootje springen gone bad (lag een stukje vlees uit). Voor de rest kan ik ff niks bedenken ![]() |
![]() |
|
* in mijn onderlip en boven lip beetje aan de binnenkant en boven mijn lip een streepje van een hondenbeet
* eentje bij mijn pols , door eenandere hond gebeten. * op de palm van mijn hand, gevallen in kiezelsteentjes * op allebei de oorlellen door mislukt gaatjes schieten, die littekens zijn egt raar, Opgebold enzo. lelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlek of litteken bepaalde vorm ChaoticBeauty | 24 | 04-04-2008 08:35 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
De Kantine |
Heb jij een litteken dan wel een brandwond en zo ja waar! hasseltboy | 110 | 01-03-2005 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |