Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
wat stom zeg... waarom denk je dat op sommige scholen al overwogen wordt om londsdale te gaan verbieden.
Omdat toch wel de meeste die het dragen verschrikkelijk tegen buitenlanders zijn, of iedereen die ook maar een kleurtje heeft. Ik weet niet hoe het precies in het noorden van het land is, maar hier tegen de grens van limburg aan is het echt verschrikkelijk, en op de school waar ik vorig jaar zat was het helemaal een ramp. Er waren dan ook vaak gevechten tussen de buitenlanders op die school en "de mensen die londsdale dragen" gabbers dus. De laatste tijd is hier het gabber tijdperk weer helemaal aan het terugkomen, zoals dat hier verschillende jaren geleden was... alleen nu zijn die gabbers meer racistisch geworden, en eigelijk niet eens meer echt gabber ( geen kaal hoofd, trainingspak zoals ausi enz enz) Ze dragen wel londsdale en de meeste zijn toch redelijk tot erg racistisch. en eigelijk vind ik dat echt erg ![]() En komop zeg .... londsdale dragen ze heus niet omdat het zulke mooie kleding is... Maar vooral omdat het ROOD WIT BLAUW is. Wat dus weer staat voor nederlandse vlag hoe kan het ook anders. Je ziet hier trouwens ook heel veel meisjes met londsale truien en dan rood wit blauwe elastiekjes in hun haar....... dat is zo lomp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En zo krijg je dus ruzie, maar londsdale kleding is opzich niet zo erg als je dan meisjes met die rood wit blauwe elastiekjes ziet lopen, dat is erg....... omdat ze puur laten zien dat ze alleen voor die kleuren staan nederlands dus en alle buitenlanders dus "minder" zijn. Ik weet niet waar jij woont maar hier wordt londsdale kleding echt zo gezien: Als je het draagt dan ben je nou eenmaal racistisch, want iedereen die hier wat tegen buitenlanders heeft draagt het! en als je het dus aanhebt ookal ben je geen racist dan word je er nog voor aangezien!
|
Verwijderd
|
Op een gegeven moment krijgt iets een bepaalde lading. Het woord kanker heeft dat bijvoorbeeld. Het is sociaal niet geaccepteerd als je dat zegt. Ditzelfde geldt voor het dragen van Lonsdale kleding(de laatste tijd). Dit komt omdat de dragende groep het er zelf naar gemaakt heeft.
Boosoog is gewoon een zielig figuur die heel jaloers is op die neger in de klas met die grote piemel. En wat bedoel je met in 1940 vonden we het genoeg. Ben jij Duits? Heb je überhaupt de geschiedenisboekjes wel eens ingekeken? Of heb je de Aryan Bible gelezen? De Nederlanders waren niet zo blij met een paar miljoen Duitse soldaten bommen en granaten. Ik ben trouwens óók tegen het dragen van die sluiers. Niet omdat het religie betreft. Maar omdat docenten geen oogcontact met de leerlingen kunnen hebben en totaal geen controle hebben over wat de leerlingen doen. Er zijn grenzen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik stel jou op een nette manier een vraag , en jij negeert mij gewoon, Dat je het niet eens bent met mijn posts hier is jouw probleem, Als ik naar jou verwezen word met een vraag over mijn profiel , Verwacht ik gewoon een antwoord terug. Vrij normaal niet ? En noem mij geen aap vriend , je weet niet tegen wie je het hebt. Je maakt me goed pissig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
AHAHAHHAAH ahahahhahahahah ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() kun je nog beter allochtoon zijn dan doen ze alles om je te accepteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
bij deze een reactie op zo ongeveer de laatste on-topic post
![]() Citaat:
je mag toch trots zijn op de Nederlandse cultuur, op onze rijke historie, onze verdiensten voor de wereld en onze lange traditie van tolerantie en verdraagzaamheid? En op het moment dat hier mensen binnekomen die het niet zo nauw nemen met die tolerantie en verdraagzaamheid, moet je die dan - zo maar accepteren, zodat je eigen cultuur in gevaar komt, -moet je je daartegen afzetten, wat in strijd is met de traditie, of -moet je ze hardhandig de basisbeginselen van onze samenleving opleggen, wat ook al in strijd is met de traditie? jij kiest voor optie 1, Lonsdale mensen voor optie 2, en ik voor optie 3 maar omdat de vrijheid van meningsuiting in het geding is ga ik misschien nog wel een lonsdale trui aanschaffen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verdere uitleg nodig of kan je zelf bedenken waarom? |
![]() |
|
het is toch lomp dat er telkens van die "groepen"
onstaan tegen een andere groep............ ik vind het onzin dat ze het zo laten zien door allemaal rood wit blauwe zooi te dragen en heel hun boeken vol te kalken met rood wit blauw, de fietspaden te besmeuren met I love Pim, hun fiets rood wit blauw spuiten enz enz............. we hadden het hier toch over londsdale dus laten we de buitenlanders er dan maar eff buiten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm ik kan het ergens wel snappen dat nederlanders zich gaan afzetten tegen buitenlanders.
Maar ik vind niet dat lonsdale als rascistisch gezien moet worden en vind ook niet dat het verboden moet worden. Dan kunnen we ook wel de merken gaan verbieden die veel buitenlanders dragen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind nl gewoon een zeikland en de mensen die er trots op zijn dat ze uit nl komen dom
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind dat het merk niet verboden moet worden hoor... laat die nazi's maar die troep dragen, zodat ik ze meteen herken... en zodat ik ze lekker vuil kan aankijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Net Ali B op NL1 gezien? Zal veel mensen wel niks zeggen maar het is een marokkaan die rapt over allochtonen in Nederland. En die draagt ook af en toe Lonsdale trui-en. Dat is zeker ook een nazi, pessimistje? Een marokkaan die buitenlanders 't land uit wil zetten? Dat lijkt me krom. Hoe verklaar je dat?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lonsdale verboden!!WHY GOD WHY???? hardcoreboy | 46 | 25-11-2004 13:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds meer horeca bedrijven verbieden hoofddoekjes Quincy | 500 | 30-09-2004 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
De Kantine |
negers snel op hun teentjes getrapt? Aguy | 108 | 07-07-2003 10:01 |