|
|
Bekijk resultaten poll: Meeting wanneer? | |||
blah dit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
lukte niet ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @nare: ik rook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er doet zich nog een extra complicatie voor bij mij. Ik heb namelijk komende week een kennismakingsgesprek bij het advocatenkantoor waar ik stage ga lopen, en ik weet nog niet precies wanneer dat is. Het kan best zijn dat het op een donderdag valt, en als het dan 'smiddags is wordt het misschien moeilijk. Maar dat horen jullie nog.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
aangezien er al vanaf het begin van de topic sprake is geweest van de locatie des Gravens Hage is het niet slim deze nu te wijzigen. Dus ik kom met het volgende: om 4 uur in Den Haag, ontmoetingspunt voor de Ridderzaal. Aldaar maken wij een korte beschouwing van de horecagelegenheden. Na het vinden van een geschikte locatie kunnen de bacheriaanse festiviteiten losbarsten. mensen die niet om vier uur aanwezig kunnen zijn worden hiervan telefonisch verwittigd. Ik ben daar gewoon dinsdag om vier uur, desnoods met een eenmansmeeting (freudiaanse theorien maken dit zeerwel mogelijk nl. ![]() ik hoop gewoon uiteindelijk te kunnen gaan dineren met een man of acht, en voor de verandering niet eens te gaan praten over de politiek maar over bijvoorbeeld het aankoopbeleid van OranjeZwart en de nieuwe bondscoach van het mannenhockeyteam. met vriendelijke groet, Benfatto |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ecoch, is Utrecht niet een betere plaats om af te spreken gezien de centrale ligging in het land? Ik kan me voorstellen dat bijv. nare man wel onevenredig ver zou moeten reizen als de meeting in Den Haag plaats zou vinden. |
![]() |
|
Als het inderdaad komende dinsdag (of dinsdag de 25e) wordt, moet ik jullie andermaal teleurstellen (bij de vorige meeting kon ik ook al niet zijn).
![]() Komt er anders snel nog een meeting?*pruillipje + hondenogen*
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
DINSDAG 18 NOVEMBER
18:00 DEN HAAG CENTRAAL bij het Meetingpoint (en niet weer Utrecht, daar waren we al eens geweest met A&N; doe dan Amsterdam, wat eigenlijk onze regeringsstad had moeten zijn, maar omdat ze zo anti-katholiek waren en er veel katholieken in Amsterdam woonden, ze Den Haag hebben uitgekozen)
||
Citaat:
![]() edit: ik denk dat ik dat debattoernooi toch maar ga afzeggen. De frequentie van de toernooien zal waarschijnlijk hoger zijn dan die van de meetings, en ik ben natuurlijk gewoon heel benieuwd naar de mensen achter de forummers.
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 10:04. |
![]() |
|
|