Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind ze leuk, mits niet hoerig gecombineerd. Ik kan ze zelf niet dragen want ik heb lelijke benen.
edit: ik had niet gezien dat de mini tussen haakjes stond... Ik houd heel veel van rokjes, en ik draag ze de hele zomer en de hele winter over een broek. Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 23:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zelf 3 rokken: 1 die net over m'n knieen valt (spijkerstof) en een zwarte en een spijker die een stukje boven m'n knieen valt. Ik draag ze alleen in de zomer, vooral als ik op vakantie ben. Verder ben ik er geen fan van, zeker niet van die korte in de herfst/winter.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Geen idee, ik weet niet precies hoe ze eruitzien, microrokjes....maar de minirokjes die ik ken vind ik soms wel okee staan, t ziet er niet onaardig uit hoor
![]() tja het valt wel meer op als je dikkere of dunnere benen hebt das waar, maar als je iets dikkere benen hebt hoeft dat nog niet per definitie 'lelijk' of 'onaantrekkelijk' te zijn...dan vind ik erg dunnen benen toch zeker lelijker!! Mja alleen vind ik rokjes wat minder bij de winter passen...tis toch koud...en loopt iedereen gewoon in vette lagen kleding...sta je daar ineens tussen in je rokje....dat valt dan wel op...maakt dan zo'n hoerige of uitsloverige indruk vind ik, ala: 'ik moet en wil een rokje dragen want dat is in en staat sexy' ...tja ik vind het maar zielig, je staat je dan toch dood te verkleumen? (Ja je kan er natuurlijk iets onderaan doen maar dan nog met een panty lijkt het me nog niet warm). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|