Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 22:31
R
R is offline
planet rock.. ja, ja...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2003, 23:02
Fog
Fog is offline
ik wil supernatural en technics dj championships wel zien, maar dan toch te duur alleen daar voor...
Oud 23-11-2003, 23:31
Cheops
Cheops is offline
wat ja,ja?

maareh 35 euro voor vier dagen, das toch niks
en je kan ook een dag ' los' halen zeg maar, want supernatural,phaorahe monch de DMC finale en raekwon zijn op een dag in 't beursgebouw
Oud 24-11-2003, 10:40
R
R is offline
ja ja, ik vindt 't niks
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:21
Fog
Fog is offline
idereen die ik ken die gaat 3 dagen in een hotel en dat wil ik dus echt niet...en heb ook geen zin om 1 dag alleen te gaan...

nouja ik vind t gewoon te groot en te commercieel...
Oud 24-11-2003, 14:30
Cheops
Cheops is offline
stelletje cultuurbarbaren
Oud 24-11-2003, 22:33
R
R is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 24-11-2003 @ 13:21:

nouja ik vind t gewoon te groot en te commercieel...

agree
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 06:31
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
aww ik kan gewoon heel simpel nietttt

bespaart me de moeite van nadenken of ik wel of niet ga etc

nice one dat je in A'dam kan slapen, ik ben jaloers anne! vandaag eindelijk maar eens mn kaartje kopen denk ik!

trouwens dat nummer van Senna vind ik echt dope!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:29
Fog
Fog is offline
ik ga wel even kijken of ik je nog zie
Oud 25-11-2003, 15:07
belgo
belgo is offline
Dose_One-The_Pelt-2003-CMS

Heeft iemand 'm al gezien?
Oud 25-11-2003, 16:43
Tha miss Cazzz
k heb tegenwoordig wel donker haar.....so....

maarja paradiso...ben bang dat er weinig van terecht komt
zal iig ff opletten jah.

lalalaaaaa ZIN IN!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:39
Verwijderd
2 nieuwe cd's \o/

the herbaliser - something wicked this way comes
A TRIBE CALLED QUEST - THE LOVE MOVEMENT (LIMITED EDITION)

:>
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:52
Fog
Fog is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef op 25-11-2003 @ 17:43:
k heb tegenwoordig wel donker haar.....so....

ik ook
Oud 26-11-2003, 21:34
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik ga maandag zeer waarschijnlijk naar Busta Rhymes..
Dat is opzich toch wel een beetje de moeite waard om te gaan ??
Oud 26-11-2003, 22:22
Cheops
Cheops is offline
Misschien wel het grootste nationale hiphop event dat wij kennen, Planet Rock, vindt dit jaar plaats van donderdag 11 tot en met zondag 14 december, op verschillende locaties in Eindhoven. Hoogtepunt is het programma in het Beursgebouw op 13 december met optredens van onder andere Raekwon (Wu Tang Clan), Pharoahe Monch en Supernatural. Op deze avond vindt tevens de eerste Europese editie van de prestigieuze breakdance competitie City vs City plaats, en wordt de Nederlandse kampioen DJ -ing verkozen tijdens de DMC Technics Dutch DJ Championships.

Op alle vier de dagen zijn er twee verschillende exposities te bezichtigen. Het betreft de expositie "Spotlights on American Graffiti" in Galerie Willy Schoots, met werk van de bekende graffitiartiest Koor, en een selectie uit het werk van Rammellzee, Dondi White en Futura. Op zondag geeft Henk Pijnenburg een lezing over American Graffiti "Vandalen of Kruisvaarders".

In de Openbare Bibliotheek Eindhoven is een expositie ingericht over de geschiedenis van Djax, met

op zondag een junior Breakdance Battle.
Beide exposities zijn gratis toegankelijk.

Donderdagavond geven DJ 2hype, Shine&Demon en the Proov een optreden in Café Repelsteel. The Proov gaf reeds acte de presence op de allereerste (toen nog) Back to Planet Rock.

Op vrijdagavond bundelen de Effenaar en Planet Rock als vanouds hun krachten. Het hiphop evenement Word! en Planet Rock brengen de Amerikaanse Delinquent Habits, Declaime, DJ JS1 en de Nederlandse DJ SP.

Op zaterdagmiddag vertoont Plaza Futura in samenwerking met het hiphop film festival Black Soil de film 'Breath control: the history of human beat box'. De film verhaalt over de geschiedenis van het Human Beat Boxen, vanaf het prille begin tot waar deze kunstvorm nu staat.

Het hoogtepunt, Planet Rock in het Beursgebouw, is als vanouds op zaterdagavond. Tijdens deze avond staan unieke optredens van legendarische artiesten op het programma, welke zorgen voor een waardige jubileumeditie. Raekwon (Wu Tang Clan) geeft zijn enige optreden in Europa. Pharoahe Monch brengt voor het eerst in Nederland zijn repertoire van zijn nieuwe album ten gehore. Supernatural bewijst nu ook voor het Nederlandse publiek de beste Freestyle MC ter wereld te zijn.

City vs City is de grootste Breakdance competitie in de VS en op Planet Rock wordt deze competitie voor het eerst naar Europa gehaald. De beste Breakdancers uit Parijs, Berlijn, Stuttgart, Lausanne, Brussel, Londen en Chicago nemen het tegen elkaar op. Tijdens de finale van de DMC Technics Dutch DJ Championships wordt bepaald welke DJ Nederland gaat vertegenwoordigen op de prestigieuze DMC World Championships in 2004. De Technics / DMC World Champion title is de meest felbegeerde titel welke een DJ / turntablist kan behalen.

Het evenement vindt plaats van 18.00 tot en met 02.00 uur.

Na afloop volgt nog een speciale afterparty op een geheime locatie, welke in het Beursgebouw bekend wordt gemaakt. Hiervoor geldt een aparte entree van € 5. De afterparty zal duren tot 05.30 uur

Op zondag is er in Plaza Futura de film Scratch te zien, welke gaat over de ontstaansgeschiedenis van het DJ'en. De film bevat optredens en interviews met onder meer DJ Q-Bert, Cut Chemist en Afrika Bambaataa.

Voor hen die er geen genoeg van kunnen krijgen volgt in Dino's Down Under nog het slotstuk van het evenement. Vanaf 21.00 uur kan de feestganger er terecht voor nog een avond vol hiphop, verzorgd door JS1, INT en Edzon. Toegang € 5.

te commercieël my ass..
Oud 26-11-2003, 22:47
Fog
Fog is offline
ik hou gewoon niet zo van die grote drukke dingen...liever in een klein zaaltje met alleen mensen die er nog verstand van hebben of hoe je dat ook zegt...bij planet rock weet ik nu al dat ik me ga ergeren aan de ja rule klonen en sloeries...misschien dom maar ik hou nou eenmaal niet zo van de meeste mensen

ik ga 7 dec nog wel naar babu en waxflowers in goudvishal dat word vet
Oud 28-11-2003, 05:47
Tha miss Cazzz
zooooooo vandaag een kaartje kopen voor Qbert.

En net gisteren gehoord dat ik op een woonboot bij Amsterdam Amstel mag wonen vanaf NU dus lekker handig met slapen daar!

yeeeeeeeeeehhhhhh

ik heb er zin in!

dj babu vet hoor, maaaaaar ik ga gewoon naar jaylib...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 13:58
Fog
Fog is offline
haha, een woonboot, dat is relaxed!

jaylib
Oud 28-11-2003, 15:10
infamous
infamous is offline
Cunninlynguists gister@!!!!!11q1

te gruwelijk !
Je hebt wat gemist Annuh ;p
Oud 28-11-2003, 15:44
Fog
Fog is offline
gister was ook young blood brassband...en daar schijn ik ook al heel wat gemist te hebben

zonde
Oud 29-11-2003, 15:56
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
infamous schreef op 28-11-2003 @ 16:10:
Cunninlynguists gister@!!!!!11q1

te gruwelijk !
Je hebt wat gemist Annuh ;p
krijg ze vanavond te zien
Oud 30-11-2003, 15:33
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 26-11-2003 @ 23:47:
ik hou gewoon niet zo van die grote drukke dingen...liever in een klein zaaltje met alleen mensen die er nog verstand van hebben of hoe je dat ook zegt...bij planet rock weet ik nu al dat ik me ga ergeren aan de ja rule klonen en sloeries...misschien dom maar ik hou nou eenmaal niet zo van de meeste mensen

ik ga 7 dec nog wel naar babu en waxflowers in goudvishal dat word vet
misschien heb jij een beetje vooroordelen, want daar komen naar mijn wete alleen mensen die hiphop zijn en daar ook geld voor willen betalen.
bovendien ik weet niet naar wat voor wijze teksten jij luisterd maar iemand beoordelen op het uiterlijk is wel erg FOUT

maareh die ''nieuwe'' Pete Rock is wel dope vind ik!!!

Rat
Oud 30-11-2003, 16:10
Cheops
Cheops is offline
cunninlynguists was de shit!! waren niet veel man stuk of 60/70, maar die gasten waren dope!! vette beats, dope freestyle van SOS heb alleen t voorprogramma gemist en da bleek ook wel goed te zijn.. ze kwamen later zelf nog bij de merchandise signeren..
Oud 30-11-2003, 17:05
Fog
Fog is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 30-11-2003 @ 16:33:
misschien heb jij een beetje vooroordelen, want daar komen naar mijn wete alleen mensen die hiphop zijn en daar ook geld voor willen betalen.
bovendien ik weet niet naar wat voor wijze teksten jij luisterd maar iemand beoordelen op het uiterlijk is wel erg FOUT

maareh die ''nieuwe'' Pete Rock is wel dope vind ik!!!

Rat

planet rock word gesponsord door de box, inclusief reclamespotjes op de box, zo word t dus ook zeker wel een stuk commercieler. en ik vind het gewoon te groot enalles.

en ik beoordeel niemand op het uiterlijk, het is alleen om een sfeer aan te geven, als er bij een optreden alleen "dat soort" mensen zijn die van murder inc houden en kilo's goud dragen, is de sfeer echt wel anders, want die mensen gedragen zich meestal ook anders. ach je snapt ook heus wel wat ik bedoel.

Qbert gister was de shit, kool keith vond ik nogal tegenvallen [TE stoned], bassline daarna was gezellig.

volgende week babu & waxflowers

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:21
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 30-11-2003 @ 18:05:
planet rock word gesponsord door de box, inclusief reclamespotjes op de box, zo word t dus ook zeker wel een stuk commercieler. en ik vind het gewoon te groot enalles.

en ik beoordeel niemand op het uiterlijk, het is alleen om een sfeer aan te geven, als er bij een optreden alleen "dat soort" mensen zijn die van murder inc houden en kilo's goud dragen, is de sfeer echt wel anders, want die mensen gedragen zich meestal ook anders. ach je snapt ook heus wel wat ik bedoel.

black music(dus niet alleen hiphop) is gewoon hot tegenwoordig, wees blij dat ze ook eens aandacht geven aan de ''echte'' dingen.

en ik weet niet tot hoever jouw hiphop kennis gaat maar back in the days was het qua goud soms nog wel erger.
Oud 30-11-2003, 22:50
Fog
Fog is offline
ik vind dat hele hippe gedoe gewoon niet zo vet, en ik hou niet van bling bling hiphop. ook niet die van vroeger nee.
Oud 01-12-2003, 00:03
infamous
infamous is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 30-11-2003 @ 21:21:
black music(dus niet alleen hiphop) is gewoon hot tegenwoordig, wees blij dat ze ook eens aandacht geven aan de ''echte'' dingen.

en ik weet niet tot hoever jouw hiphop kennis gaat maar back in the days was het qua goud soms nog wel erger.
of je bent te dom om te begrijpen wat ze bedoelt, of je doet alsof

jarule, nelly, pdiddy etc hebben gewoon een hele andere instelling tov van hiphop/rap dan bijvoorbeeld cunninlynguists ofzow.....
Oud 01-12-2003, 00:04
infamous
infamous is offline
Citaat:
Cheops schreef op 30-11-2003 @ 17:10:
cunninlynguists was de shit!! waren niet veel man stuk of 60/70, maar die gasten waren dope!! vette beats, dope freestyle van SOS heb alleen t voorprogramma gemist en da bleek ook wel goed te zijn.. ze kwamen later zelf nog bij de merchandise signeren..
yeah was te erg he

heb ook signed cd
+ tshirt
+ nog een cd

jammer dat je voorprogramma gemist hebt, Last Crewsaders waren ook echt TE dope
Oud 01-12-2003, 07:36
Fog
Fog is offline
toch jammer dat ik dat gemist heb

ik heb wel een handtekening van Qbert...yeah!
Oud 01-12-2003, 10:17
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
infamous schreef op 01-12-2003 @ 01:04:
yeah was te erg he

heb ook signed cd
+ tshirt
+ nog een cd

jammer dat je voorprogramma gemist hebt, Last Crewsaders waren ook echt TE dope
had je ook een t-shirt?fuck man,die hadden ze in tilburg alleen van de last crewsaders ..
maar yeah heb ook meteen allebei de cd's gekocht en laten signen, alleen heeft deacon the villain een cd van mij gemold omdat ie met een pen op de cd zat te krassen, en nu zitten dr allemaa dikke krassen op, maar het is m vergeven
Oud 01-12-2003, 10:21
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 30-11-2003 @ 23:50:
ik vind dat hele hippe gedoe gewoon niet zo vet, en ik hou niet van bling bling hiphop. ook niet die van vroeger nee.
dus je vindt rakim maar niks

Oud 01-12-2003, 13:27
wabbit
wabbit is offline
LOOPTROOP was zoooooooo vet gewooon
damn wat een vette show was dat zaterdag
cdtje van promoe gekocht, die gaat ook wel lekker in zijn eentje, goeie recht voor ze raap teksten, maar nu eerst 7 december babu

aju
Oud 01-12-2003, 15:33
Tha miss Cazzz
jaaaaaaaaa Qbert was vet!
wat een lief klein mannetje is het eigenlijk!

en ik vond kool keith eigenlijk ook wel vet! ging hard uit zn plaattie maar ahd wel beetje een lulkick.

ik vond het grappig te zien dat het 12 uur was toen alle sletjes binnen kwamen druppelen...bahbahbah

ennehm jazzy jeffff, nice dat hij ook nog even kwam!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:53
R
R is offline
ik hoorde dat "een bepaalde nederlandse treinen crew" moeilijk deed bij Looptroop ?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:20
Fog
Fog is offline
Citaat:
Cheops schreef op 01-12-2003 @ 11:21:
dus je vindt rakim maar niks

[afbeelding]
nouja ik luister liever atmosphere dan rakim oid...
Oud 01-12-2003, 21:11
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 01-12-2003 @ 18:20:
nouja ik luister liever atmosphere dan rakim oid...
, zonder rakim was er geen atmosphere, maar das een hele andere discussie..en 'bling bling' hoort bij hip hop, dat valt niet te ontkennen..

maareh planet rock trekt echt geen ja-rule fans hoor, en als die al komen dan zijn die ook weer snel weg.. nou ja mijn punt is gewoon dat planet rock een feest is voor hip hop fans, niet voor pop fans zoals wordt onderstelt...
enneh, ach lama..wat jij wil..
Oud 01-12-2003, 21:58
Fog
Fog is offline
Citaat:
Cheops schreef op 01-12-2003 @ 22:11:
, zonder rakim was er geen atmosphere, maar das een hele andere discussie..en 'bling bling' hoort bij hip hop, dat valt niet te ontkennen..

maareh planet rock trekt echt geen ja-rule fans hoor, en als die al komen dan zijn die ook weer snel weg.. nou ja mijn punt is gewoon dat planet rock een feest is voor hip hop fans, niet voor pop fans zoals wordt onderstelt...
enneh, ach lama..wat jij wil..
ja daar heb je wel gelijk in maar ik ben ook nooit begonnnen met wu tang of 2pac, bij mij was t eerste wat ik vet vond qua hiphop company flow, en dat is toch al heel wat anders. ik heb ook heus wel respect voor bijvoorbeeld rakim, t is alleen niet helemaal mijn smaak, de beats kan ik wel weer heel goed hebben trouwens. maar ik luister liever abstracte hiphop. en dingen als jurassic 5, the pharcyde, souls of misschief, ugly duckling enz. ik hou niet van teksten over pimps en biatches en al dat patser gedoe. hoop dat t een beetje te begrijpen valt.

en planet rock is ook een hiphop feest, ik heb alleen zo het idee dat t steeds commercieler word en dat trekt me niet echt.
Oud 07-12-2003, 13:02
Fog
Fog is offline
art of listening tour

feat;
Vadim-the grandmaster on the mpc
dj Woody-itf and Vestax world champion
Yarah bravo-mistress of poetic innovation
Blu rum 13-the ill freestyle mc (usa)

on the turntables and rane mixers-Waxflowers

stond alleen geen datum en plaats bij en heb nu geen zin om dat op te zoeken, maar zal wel goudvishal zijn. best vet!
Oud 07-12-2003, 14:30
Fog
Fog is offline
oh 15 december 2004 pas, in de goudvishal
Oud 08-12-2003, 12:27
wabbit
wabbit is offline
gister naar dj babu geweest

echt respekt naar die kerel hoe rlxd die kan draaien

woensdag delinquent habits, en dan zaterdag planet rock
Oud 08-12-2003, 15:57
Fog
Fog is offline
ik kon niet naar babu omdat ik pfeiffer heb, kutzooi

is dus al eerder
Oud 08-12-2003, 16:02
Pharmacon
Pharmacon is offline
binnenkort schijnt DAC in apeldoorn te spelen in gigant

www.gigant nl
Oud 08-12-2003, 16:25
Tha miss Cazzz
oewwww

komt ie ook nog ergens anders?

Jaylib was wel ok gisteren, Madlib blunted ofcourse.

Peanut Butter Wolf was de ster en redder van de avond!!!
kan die man a.u.b op hiphopfeesten hier komen draaien....een maandelijkse avond ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:54
Cheops
Cheops is offline
Boot Camp Click
Black Moon feat. Buckshot, 5ft & DJ Evil Dee / Smif 'n' Wessun
(a.k.a. Cocoa Brovaz) / Sean Price (a.k.a. Ruck of Heltah Skeltah)

Zondag 11 januari
milkyway

kut heej, die gasten kunnen pas een show rocken..
ikke wil dr bij zijn
Oud 14-12-2003, 13:30
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Cheops schreef op 08-12-2003 @ 21:54:
Boot Camp Click
Black Moon feat. Buckshot, 5ft & DJ Evil Dee / Smif 'n' Wessun
(a.k.a. Cocoa Brovaz) / Sean Price (a.k.a. Ruck of Heltah Skeltah)

Zondag 11 januari
milkyway

kut heej, die gasten kunnen pas een show rocken..
ikke wil dr bij zijn
10 januari in de 013(Tilburg)

enn planet rock was aight, ben gisteren niet geweest, alleen naar de afterparty in 't stroomhuis(fucking dope!)

en declaime en deliquent habits waren ook dope(free tequilla!!)

alleen ik had gehood dat pharoahe niet zo rilext was,20 keer whaddup amsterdam roepen als je in eindhoven bent is niet dope..
Oud 15-12-2003, 23:44
Tha miss Cazzz
hehhe nope not really!

toch jammer dat k dr niet wasss

next year better....
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:02
nicolaaz
nicolaaz is offline
[QUOTE]PHaRMaCoN schreef op 08-12-2003 @ 17:02:
[B]binnenkort schijnt DAC in apeldoorn te spelen in gigant

jaja en 2e kerstdag geven ze een dik optreden in amersfoort met spacekees en skiggy rapz...
en ik moet binnenkort ook maar eens gaan kijken of ik nog es naar opgezwolle kan want die gasten zijn ook echt goed.
Oud 18-12-2003, 09:18
poedel
poedel is offline
als ik geld had was ik zeker naar planet rock gegaan...

sonde sonde sonde..
volgend jaar maar weer?!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 00:18
belgo
belgo is offline
Volgens de melkweg site:

5 Feb | The Spooks / Lyrics Born / The Lifesavas / Diverse

25 Feb | Def Jux presents Aesop Rock / C-Rays / Walz / DJ Wiz

5 Maa | Ninja Tune Tour met o.a. Kid Koala

Nu het geld nog :/

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 00:25
Fog
Fog is offline
alweer kid koala? mmm

aesop rock wil ik sowiesowieso zien!
Reageren

Regels voor berichten