Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan ben ik lekker het tweede mastermind van Jesus and the Renegades ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er wordt geroepen dat Varg zo'n debiel is, maar zonder het nodige weten van zaken kan ik daar geen bevestiging van geven. Ik sta open voor een hele andere kant van het verhaal, zolang ik dergelijke dingen tegen over elkaar kan afwegen en dat kan ik nu niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zou je kunnen zeggen dat hij, de "stoere Arier", een beetje slapjes overkomt naar zijn woorden. Maar een ieder zou zijn leven veilig stellen als dat, zolang dat eervol kan, gezien zijn overtuigingen. Dat zou in dit geval gebeurt zijn, er vanuitgaande dat het vanuit die overweging gebeurt is, omdat het opnemen tegen tientallen debielen die hem dood willen gewoonweg niet te doen is. Dat heeft weinig te maken met stoere arier zijn of niet. Verder heb ik weinig kennis van zaken om nu al andere suggesties te doen. Ik vind het gewoonweg vreemd allemaal, en om eerlijk te zeggen; het overviel me behoorlijk toen ik dit maandag las. Ik ben er tot nu toe nog behoorlijk van onder de indruk geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||