Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 21:28
testement
testement is offline
hehe fuck die gast

de idioot
Oud 28-10-2003, 21:47
Verwijderd
doh.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:48
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Oakleaf schreef op 28-10-2003 @ 21:12:
Het houd maar niet op:

Newspaper: VARG VIKERNES Carried Military Equipment At The Time Of His Arrest - Oct. 28, 2003

BURZUM mastermind Varg Vikernes, who is serving a 21-year sentence for the August 1993 murder of MAYHEM guitarist Oystein Aarseth (a.k.a. Euronymous), was carrying enough arms and military equipment at the time of his latest arrest to pass for a commando, Norwegian daily newspaper VG reports in today's edition. Police have refuted the newspaper's report that an AG3 automatic rifle was found in the stolen Volvo Vikernes was traveling in when he was captured following an attempted jailbreak. However, they have not disputed the rest of the report, which included information that that other elite soldier equipment — a gas mask, knives, camouflage clothing, a portable Global Positioning System satellite navigator, maps, a compass, a mobile telephone, a headset and a laptop — were retrieved from the vehicle at the time of Varg's arrest.

These shocking revelations have led the police to put a lid on information related to the investigation. The police department, the defense ministry and the police's special national security unit PST have jointly launched a massive hunt for several people who are believed to have helped Vikernes in his escape from prison.

According to the information obtained by VG, the police have concluded that Varg's escape was well planned and involved assistance from several people on the outside. Varg was transferred on August 4 from a maximum-security prison in Bergen to the low-security prison Berg. Between August 29 and September 1, Vikernes was given a free pass from prison, and the authorities are now focusing their efforts on finding out the identities of all the individuals Varg might have met with during this period.

Before hijacking a Volvo from a family of three Sunday afternoon, Vikernes reportedly disposed of a BMW which an inmate at another prison purchased as late as last week. Police spokesperson Vidar Franksson in Flesberg confirmed to NRK that the inmate offered this information during an interrogation following Varg's latest arrest. VG reports that a bulletproof vest was found in the BMW and police have also confirmed that a handgun was found in a cabin in Rollag, which Vikernes has admitted to breaking into while on the run. Varg is believed to have spent Saturday night at the cabin and narrowly eluded heavily armed police, who were on their way to the secluded location shortly prior to his capture on a highway on the outskirts of Oslo early Monday morning.
Owja, hij heeft een BMW, maar zet die aan de kant van de weg om een Volvo te kapen met een machinegeweer, een gasmasker en ik weet niet allemaal wat, om daarna zijn mama te bellen dat ie bedreigd wordt in de bak en daarom ontsnapt is en vervolgens vrolijk naar Oslo rijdt. Geloven ze het allemaal zelf?
Oud 28-10-2003, 21:59
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
a new nose schreef op 28-10-2003 @ 22:27:
let wel : -burzum- master mind
Hahha, dat was toch een solo band ofzo?

Dan ben ik lekker het tweede mastermind van Jesus and the Renegades
Oud 28-10-2003, 22:03
testement
testement is offline

Oud 28-10-2003, 22:49
Vork
Vork is offline
hahaha excellent testement
Oud 28-10-2003, 22:52
Verwijderd
OMG.

nazi-fun.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 23:29
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
hahaha dat hoofd wel errug true
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 08:32
Verwijderd
Er ontbreekt van alles aan dit verhaal, en de connecties die al blijken daaruit zijn niet logisch. Ik wacht wel op de volledige versie, mocht die komen, voor ik een volledige mening geef.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:00
DeadNation
DeadNation is offline
Hoezo? Tis toch duidelijk.
Oud 29-10-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 29-10-2003 @ 10:00:
Hoezo? Tis toch duidelijk.
Nee; ik maak er geen motivatie uit op. Ik zie niet in waarom hij niet over de Zweedse grens gevlucht is. De rollen van derden zijn me onduidelijk. Ik heb geen flauw idee van waarom hij richting Oslo reed. Ik wil weten wat er in die brief stond. Wat was hij van plan met een gasmasker en een kogelvrij vest?

Er wordt geroepen dat Varg zo'n debiel is, maar zonder het nodige weten van zaken kan ik daar geen bevestiging van geven. Ik sta open voor een hele andere kant van het verhaal, zolang ik dergelijke dingen tegen over elkaar kan afwegen en dat kan ik nu niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:30
DeadNation
DeadNation is offline
Uhuh, maar suggereer je dan dat mogelijk opgezet is om hem langer achter de tralies te krijgen(dat met die wapens etc)? Of dat hij iets heel anders van plan was ofzo?
Oud 29-10-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 29-10-2003 @ 10:30:
Uhuh, maar suggereer je dan dat mogelijk opgezet is om hem langer achter de tralies te krijgen(dat met die wapens etc)? Of dat hij iets heel anders van plan was ofzo?
Er bestaat ook de mogelijkheid dat hijzelf langer achter de tralies wilde in een beter bewaakte gevangenis (vanwege de bedreigingen van binnen en buiten de gevangenis).
Dan zou je kunnen zeggen dat hij, de "stoere Arier", een beetje slapjes overkomt naar zijn woorden. Maar een ieder zou zijn leven veilig stellen als dat, zolang dat eervol kan, gezien zijn overtuigingen. Dat zou in dit geval gebeurt zijn, er vanuitgaande dat het vanuit die overweging gebeurt is, omdat het opnemen tegen tientallen debielen die hem dood willen gewoonweg niet te doen is. Dat heeft weinig te maken met stoere arier zijn of niet.

Verder heb ik weinig kennis van zaken om nu al andere suggesties te doen. Ik vind het gewoonweg vreemd allemaal, en om eerlijk te zeggen; het overviel me behoorlijk toen ik dit maandag las. Ik ben er tot nu toe nog behoorlijk van onder de indruk geweest.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 11:22
funest
funest is offline
omg het is een samenzwering

hehe
tis gewoon een mietje
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:14
Oakleaf
Oakleaf is offline

hehe

Het verhaal klopt idd niet helemaal, maargoed dat heb je met de media he.
Oud 29-10-2003, 14:26
Skinless
Skinless is offline
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:30
Verwijderd
haha, ik vind het tengewoordig wel een nerd hoor..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:58
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Oakleaf schreef op 29-10-2003 @ 15:14:
[afbeelding]

hehe

Het verhaal klopt idd niet helemaal, maargoed dat heb je met de media he.
geniaal gefotoshopd
Oud 29-10-2003, 15:43
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 29-10-2003 @ 10:38:
Er bestaat ook de mogelijkheid dat hijzelf langer achter de tralies wilde in een beter bewaakte gevangenis (vanwege de bedreigingen van binnen en buiten de gevangenis).
Dat dacht ik ook (zie ergens terug in topic) zal me niks verbazen dat het gedaan is om een tijdje wat dichter in de buurt van veiligheid te komen.
Reageren

Regels voor berichten