Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 22:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Voor iedereen die mijn verhaal niet gelooft:

http://www.bureaujeugdzorg.nl/
Is een site waarop heel fijntjes word uitgelegd hoe de Nederlandse jeugdzorg, HALT-bureaus, kinderrechters en kinderbescherming werken.
Advertentie
Oud 03-11-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 03-11-2003 @ 20:01:

Dat is dan geheel wederzijds.

Waarom zou ik liegen?

Het is heel simpel hoor.
Iemand belt de kinderbescherming en zegt dat 'ie conrector van een school is, en dat een van z'n leerlingen drugs gebruikt en dat hij denkt dat het kind door de ouders mishandeld wordt, omdat het kind altijd zo stil is op school.
De kinderbescherming stuurt de zaak naar justitie, de ouders krijgen een oproep om voor de kinderrechter te verschijnen, en hup, je gaat met een gezinsvoogd naar huis.
Heb je drugs gebruikt of niet, hebben je ouders je mishandeld of niet?
Oud 04-11-2003, 08:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 03-11-2003 @ 23:17:
Is een site waarop heel fijntjes word uitgelegd hoe de Nederlandse jeugdzorg, HALT-bureaus, kinderrechters en kinderbescherming werken.
Leuk hoor, maar dat neemt niet weg dat je onder toezicht wordt geplaatst als er door een iemand even met een conrector gebeld wordt. Volgens mij lul je uit je nek.
Oud 04-11-2003, 08:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-11-2003 @ 23:32:
Heb je drugs gebruikt of niet, hebben je ouders je mishandeld of niet?
Nee en nee.

Wat verdovende middelen betreft: ik heb in m'n hele leven drie glazen alcoholhoudende drank gedronken en 0 sigaretten (of sigaren ) gerookt.
En al helemaal geen drugs!
Oud 04-11-2003, 08:44
Isa
Isa is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 09:42:
Nee en nee.

Wat verdovende middelen betreft: ik heb in m'n hele leven drie glazen alcoholhoudende drank gedronken en 0 sigaretten (of sigaren ) gerookt.
he het valt me nu pas op dat je een transsexueel bent
Oud 04-11-2003, 08:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 09:41:
Leuk hoor, maar dat neemt niet weg dat je onder toezicht wordt geplaatst als er door een iemand even met een conrector gebeld wordt. Volgens mij lul je uit je nek.
Lees www.bureaujeugdzorg.nl maar eens door.
Als je de verhalen die daar staan ongeloofwaardig vind: het is nog veel erger.

M'n neefje van 7 heeft trouwens hetzelfde probleem. Hij heeft diabetes mellitus (type I) en moet dus vaak geprikt worden (vingertoppen voor meten, benen voor insuline spuiten).
Hij heeft dus aardig wat blauwe plekken.

Waarop iemand op school de kinderbescherming belde: 'dat kind zit onder de blauwe plekken, het ziet er zo erg uit, jullie moeten er iets aan doen!'

En dus kregen m'n zus en schoonbroer een oproep om bij de kinderbescherming te verschijnen. Daar werden ze natuurlijk niet gelooft; nee, ze moesten een formulier dat door drie verschillende artsen ondertekend was meenemen.
Oud 04-11-2003, 08:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Isa schreef op 04-11-2003 @ 09:44:
he het valt me nu pas op dat je een transsexueel bent
Het valt mij nu pas op dat jij pas 11 jaar oud bent. ( )
Oud 04-11-2003, 08:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 09:45:
En dus kregen m'n zus en schoonbroer een oproep om bij de kinderbescherming te verschijnen. Daar werden ze natuurlijk niet gelooft; nee, ze moesten een formulier dat door drie verschillende artsen ondertekend was meenemen.
Daar waren er fysieke sporen die er normaliter op wijzen dat er geweld gebruikt is. Weet je wel zeker dat dat niet zo is? Van injecties krijg je namelijk geen blauwe plekken.

Dat je stil bent is absoluut geen reden om aan te nemen dat je mishandelt wordt, er zijn genoeg mensen van jouw leeftijd die stil zijn. Ik geloof absoluut niet dat jij hier eerlijk over bent.
Oud 04-11-2003, 09:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 09:51:
Daar waren er fysieke sporen die er normaliter op wijzen dat er geweld gebruikt is. Weet je wel zeker dat dat niet zo is? Van injecties krijg je namelijk geen blauwe plekken.

Dat je stil bent is absoluut geen reden om aan te nemen dat je mishandelt wordt, er zijn genoeg mensen van jouw leeftijd die stil zijn. Ik geloof absoluut niet dat jij hier eerlijk over bent.
Die plekken zijn er wel, en die komen niet door klappen, maar door insuline-injecties. Overigens zijn het geen 'blauwe' plekken; eerder een soort groen-geel. Heeft denk ik ook te maken met de werking van de geïnjecteerde stof (insuline) in de huid.

En tja, als je het niet gelooft, jammer dan...
Ik kan je er niet toe dwingen.
Oud 04-11-2003, 09:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 10:01:
Die plekken zijn er wel, en die komen niet door klappen, maar door insuline-injecties. Overigens zijn het geen 'blauwe' plekken; eerder een soort groen-geel. Heeft denk ik ook te maken met de werking van de geïnjecteerde stof (insuline) in de huid.
Insuline spuit je in de spier, niet in de huid. Dat hoort geen plekken achter te laten.

En dat wij jou niet geloven is toch echt jouw probleem, niet het onze
Oud 04-11-2003, 09:55
Verwijderd
OK, fijn, je kan nu die examens doen. Super natuurlijk, ik hoop dat je het haalt.

Maar goed, ik heb net even je verhaal gelezen over wat er allemaal mis is gegaan in je jeugd en waarom je zo vaak van school moest wisselen; het klinkt ongelofelijk als een dochter van vrienden van mijn ouders; ze kon goed leren en was ook erg slim, maar ze bezorgde overlast doordat ze slim was. Uiteindelijk ging het bij haar kriebelen; ze voelde dat ze onder haar niveau zat en wilde omhoog gaan, maar dat is altijd tegengehouden; ze is wel heel slim, maar niet heel sociaal... en zoiets is denk ik héél belangrijk. Ik begrijp ook volkomen waarom ze jou geen klas wilden laten overslaan; sociaal moet een kind ook mee kunnen komen, 't moet in balans zijn.. en dat was bij jou, wat ik ervan begrijp, niet zo.
Nu is pas de diagnose Asperger bij dat meisje vastgelegd; ze heeft het al jaren, maar niemand heeft er ooit aan gedacht. En ja, als ik haar met jou vergelijk zie ik enorme overeenkomsten in de loop van haar jeugd en nu. Momenteel is ze eerste jaars HBO-V, hiervoor deed ze een jaar de PABO en mja, volgens mij vindt ze HBO-V nu ook al niet echt uitdagend meer...

Ik kan geen diagnose stellen en ik ken je ook niet, ik vermoed alleen dat op basis van deze berichten hier dat je flink naar Asperger neigt, als eens aan gedacht?

Ok, verder over je opleiding; ben je niet bang dat na een jaar geneeskunde je er op uitgekeken zal zijn? Ik heb het idee dat jij je vaak boven mensen voelt staan (niet per se negatief) en je te slim voelt, maar verwacht je echt dat geneeskunde-studenten je dat gevoel niet gaan geven? (Hierbij impliceer ik overigens niet dat geneeskunde-studenten dom zijn ofzo hoor ).

Ik ben bang dat je er echt te veel van verwacht....

(En wanneer je berichten niet correct zijn, schaam ik me diep dat ik er serieus op in ben gegaan.)
Oud 04-11-2003, 12:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2003 @ 10:55:
Ik kan geen diagnose stellen en ik ken je ook niet, ik vermoed alleen dat op basis van deze berichten hier dat je flink naar Asperger neigt, als eens aan gedacht?
haha, jij hebt een topic gemist, geloof ik
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1
Oud 04-11-2003, 13:02
Verwijderd
Ik heb net je verhaal gelezen en ik vraag me toch af hoe het komt dat jij zo arrogant bent terwijl je nog niks hebt bereikt. Ik heb teminste mijn mavo afgemaakt en ben nu met mbo bezig. Over 1,5 jaar hbo. Dat is dat wel normaal maar ik doe het teminste. Jij denkt ook echt dat je door de loting komt. Ben toch heel benieuwd hoe jij dat gaat doen met zo'n achtergrond, drugs enz. Zo'n iemand als arts wil ik echt niet hoor.....
Oud 04-11-2003, 13:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Syphon schreef op 04-11-2003 @ 14:02:
Ik heb net je verhaal gelezen en ik vraag me toch af hoe het komt dat jij zo arrogant bent terwijl je nog niks hebt bereikt. Ik heb teminste mijn mavo afgemaakt en ben nu met mbo bezig. Over 1,5 jaar hbo. Dat is dat wel normaal maar ik doe het teminste. Jij denkt ook echt dat je door de loting komt. Ben toch heel benieuwd hoe jij dat gaat doen met zo'n achtergrond, drugs enz. Zo'n iemand als arts wil ik echt niet hoor.....
hoe weet je dat? van die drugs???
Oud 04-11-2003, 13:38
ratsja
ratsja is offline
ik snap niet dat die gozer dit allemaal plaatst ?
maak eens een keer iets af, zo kom je nergens.

en hoort dit bij psychologie ?
Oud 04-11-2003, 14:02
Grooveline
Grooveline is offline
FA je bent niet slim, eerder zo dom dat je het niet door heb dat je het bent

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 14:08.
Oud 04-11-2003, 15:08
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 04-11-2003 @ 15:02:
FA je bent niet slim, eerder zo dom dat je het niet door heb dat je het bent
hij maakt het zichzelf eerder moeilijker dan makkelijker, maar waar zegt hij dan dat hij slim is ?
Oud 04-11-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 03-11-2003 @ 20:03:
Misschien wel omdat ik intelligent genoeg ben om te beseffen dat erop in gaan alleen maar meer ruzie uitlokt hier?
Als je zo intelligent was geweest had je in de eerste plaats al die topics van je niet gestart.

(en ben je nou mannelijk of vrouwelijk? Make up your mind!)
Oud 04-11-2003, 19:09
Eend
Eend is offline
wth? Waar is mn replay, zo gemeen wastie nie hoor

Maarjah, dan maar in de woorden van mn psych:
Het maakt niet uit met wat voorn hoofd je geboren bent, het gaat om de kop die je er op zet.

Hiermee wil ik zeggen: Het maakt niet uit hoe slim je bent of hoe dom je bent, als je maar jezelf op de juiste plek plaatst. En het maakt heus niet uit als je vwo kunt en je komt op de vuilnisbelt te werken, als je het maar naar je zin hebt.
Oud 04-11-2003, 19:27
Linda
Linda is offline
Citaat:
Eend schreef op 04-11-2003 @ 20:09:
wth? Waar is mn replay, zo gemeen wastie nie hoor

Maarjah, dan maar in de woorden van mn psych:
Het maakt niet uit met wat voorn hoofd je geboren bent, het gaat om de kop die je er op zet.

Hiermee wil ik zeggen: Het maakt niet uit hoe slim je bent of hoe dom je bent, als je maar jezelf op de juiste plek plaatst. En het maakt heus niet uit als je vwo kunt en je komt op de vuilnisbelt te werken, als je het maar naar je zin hebt.
Daar ben ik het nou volkomen mee eens

Het belangrijkse is dat je ergens werkt waar je het naar je zin hebt
Oud 04-11-2003, 19:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Syphon schreef op 04-11-2003 @ 14:02:
GILT:
Ik heb nooit drugs aangeraakt!
Oud 04-11-2003, 20:00
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 20:55:
GILT:
Duh, maar wat is nou dat hele verhaal rond bureau jeugdzorg, leg eens helder uit
Oud 04-11-2003, 20:01
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 20:55:
GILT:
*adem in* en *adem uit*...
Oud 04-11-2003, 20:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
*ademt in*
*ademt uit*

Citaat:
Grooveline schreef op 04-11-2003 @ 21:00:
Duh, maar wat is nou dat hele verhaal rond bureau jeugdzorg, leg eens helder uit
Heb ik toch al gedaan? Zie eerder in dit topic...
Oud 04-11-2003, 20:10
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 21:06:
*ademt in*
*ademt uit*

Lees gewoon het hele topic... dan weet je precies hoe het zit...
Oud 04-11-2003, 20:10
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 21:06:
*ademt in*
*ademt uit*

Dat verhaal slaat dus werkelijk als een lul op een drumstel met een kut geluid
Oud 04-11-2003, 20:11
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 04-11-2003 @ 21:10:
Waarom dan...?
Oud 04-11-2003, 20:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 04-11-2003 @ 21:10:
Tja, ik kan je er niet toe dwingen het te geloven.
Oud 04-11-2003, 22:15
A3aan
A3aan is offline
Ik ben benieuwd wat je ermee opschiet om jou (verzonnen?) leven hier te posten. Wat voor hulp haal je er nou uit?

Sorry hoor, maar als ik een probleem heb schiet ik er vrij weinig op om het te posten opeen of ander internet forum
Oud 04-11-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 04-11-2003 @ 09:42:
Nee en nee.

Hoe komen ze er dan bij
Er moeten toch echt gegronde redenen zijn voordat jeugdzorg iets onderneemt, en voordat er sancties volgen.

Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 10:07:
Insuline spuit je in de spier, niet in de huid. Dat hoort geen plekken achter te laten.
Correctie, ik heb ook diabetes en je moet het niet in de spier spuiten, dat is fout
Het moet onder de huid, als het plekken achterlaat heb je geen goede plooi gepakt en het ergens ingespoten waar het niet hoort
Oud 05-11-2003, 16:23
coopergirl
coopergirl is offline
.......Ooooowh, kunnen we dit topic nu laten voor wat het is?

*don't take that as an offense*
Oud 05-11-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 04-11-2003 @ 23:37:
Het moet onder de huid, als het plekken achterlaat heb je geen goede plooi gepakt en het ergens ingespoten waar het niet hoort
Toch gebeurt het vaak dat het wel een plek(je) achterlaat...das iig wat ik vaak hoor... Maar dat zal misschien/waarschijnlijk idd zijn omdat je op een verkeerde manier spuit ofzo.

Ik zou zeggen, wees blij dat er mensen zijn die opletten...das beter dan wanneer ze er te laat bij zijn.
Oud 05-11-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-11-2003 @ 17:58:
Ik zou zeggen, wees blij dat er mensen zijn die opletten...das beter dan wanneer ze er te laat bij zijn.
Das waar, mijn vader hebben ze ook weleens van mishandeling verdacht omdat ik zo stil was. Toen heeft mn moeder gezegt dat ze zich met hun eigen zaken moesten bemoeien en dat ze niet gedient was van die bemoeizucht

Ik ben trouwens nooit mishandeld, is mn pa veels te soft voor
Oud 06-11-2003, 08:06
Gothic
Gothic is offline
Je zei op DK dat je 118 euro had verdiend, dan kan je toch prima 500 euro halen? Kwestie van je geld anders uitgeven (--> niet) en meer werken...
Oud 06-11-2003, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-11-2003 @ 09:06:
Je zei op DK dat je 118 euro had verdiend, dan kan je toch prima 500 euro halen? Kwestie van je geld anders uitgeven (--> niet) en meer werken...
Misschien was dat z'n maandsalaris...? Maar goed, 't kan op zich wel (zie ook de berekening van ? (linda85?)).
Oud 06-11-2003, 10:02
Eend
Eend is offline
Meldt je aan voor de Wajong
Oud 06-11-2003, 18:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-11-2003 @ 09:06:
Dat is inderdaad m'n hele maandsalaris.

En tijd om daarnaast te werken heb ik niet...
Oud 06-11-2003, 18:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-11-2003 @ 19:03:
Dat is inderdaad m'n hele maandsalaris.

En tijd om daarnaast te werken heb ik niet...
waarom dan niet?
Oud 06-11-2003, 18:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
linda85 schreef op 06-11-2003 @ 19:08:
waarom dan niet?
Omdat ik het simpelweg niet heb.

-School
-zelfstudie VWO
-zelfstudie biomedische vakken
-ochtendkrant
-pogingen om een sociaal leven op te bouwen

Heb echt geen tijd om nog meer te gaan werken, of ik moet m'n zelfstudies laten vallen. En daarmee is meteen ook de noodzaak van het geld verdienen verdwenen.
Oud 06-11-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-11-2003 @ 19:12:

-School
-zelfstudie VWO
-ochtendkrant

Heb echt geen tijd om nog meer te gaan werken, of ik moet m'n zelfstudies laten vallen. En daarmee is meteen ook de noodzaak van het geld verdienen verdwenen.
Een sociaal leven kun je ook bij een baantje opbouwen. En dat geld is toch alleen voor dat vwo? In een leven moet je keuzes maken, kies dus voor wat je het belangrijkste vind en ga daar voor.
Oud 06-11-2003, 18:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-11-2003 @ 19:12:

-School
-zelfstudie VWO
-ochtendkrant

- je zelfstudie vwo gaat pas in wanneer je het geld bij elkaar hebt. Voorlopig kan je dus nog ff werken waarin je behoorlijk wat geld kan verdienen.
- je school; daar wil je nou toch mee stoppen? Tijd zat over dus, lijkt mij
- Ochtendkrant is juist een bron van inkomsten. Vraag of je er nog een wijk bij kan nemen. Is wel vroeg de veren uit, maar voor je droom moet je wat over hebben.
- zelfstudie biomedische vakken lijken me de komende anderhalve maand niet het belangrijkste. Zet dat even aan de kant en je hebt tijd zat. Later kun je dit makkelijk weer oppakken.
- Pogingen om een sociaal leven op te bouwen duurt niet de hele dag.

zeg, WIL jij dit eigenlijk wel? En dan bedoel ik niet 'goh ja, dat lijkt me wel leuk', maar ben je bereidt er ook hard voor te werken, er helemaal voor te gaan? Want als ik het zo lees heb je echt kutsmoesjes waarom jij geen 500 euro bij elkaar zou kunnen sprokkelen. Ik heb eerder al een berekening gegeven waaruit blijkt dat je helemaal niet extreem veel moet werken. Een beetje tijd vrijmaken (en ik heb net laten zien hoe dat kan) en je bent d'r al.
Als je iets wil moet je d'r ook wat voor doen. Het komt echt niet aangewaaid door te zeggen 'het lukt me niet'.
Oud 06-11-2003, 21:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik kan het gewoon niet opbrengen.

En nee, ik stop niet met school (MBO-V).
Van stoppen is geen sprake, absoluut niet.

Maarja, ik kan over een half jaar die examens dus doen (een aantal), want ik krijg er geld voor (lening) van m'n zus. Dat betaal ik haar volgend jaar in april weer terug (als ik eindelijk studiefinanciering krijg).

Maar ik heb ook iets ME-achtigs, ben altijd moe. Dus werken? Nee zeg...
Als ik thuis ben uit school ben ik helemaal kapot. Op vrije dagen ben ik uitgeteld. In vakanties lig ik het liefst op bed.
Altijd moe. Of ik 12 uur of 5 uur slaap maakt geen verschil.
Ben altijd doodmoe...
Oud 06-11-2003, 21:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-11-2003 @ 22:04:

Als ik thuis ben uit school ben ik helemaal kapot. Op vrije dagen ben ik uitgeteld. In vakanties lig ik het liefst op bed.
Ben altijd doodmoe...
jah, hoor
heb je weer wat anders gevonden?!
ga maar naar de dokter..
Oud 06-11-2003, 21:20
Balance
Balance is offline
Citaat:

Maarja, ik kan over een half jaar die examens dus doen (een aantal), want ik krijg er geld voor (lening) van m'n zus. Dat betaal ik haar volgend jaar in april weer terug (als ik eindelijk studiefinanciering krijg).

Ben altijd doodmoe...
hoe denk je dan ooit de studie geneeskunde vol te houden?
en later als arts, hoe ga je dat doen? Dat redt je echt nooit als je 'iets ME-achtigs' hebt en al uitgeteld bent na een dag school.

En oh ja, je wil niet stoppen met je MBO-V. Begrijp ik daar dan uit dat je MBO-V en VWO (eerst de algemene vakken, het jaar erop de profielvakken) tegelijkertijd gaat doen?
Hoe moet dát dan weer als je met 1 opleiding (MBO-V) al helemaal kapot bent?

Hier snap ik dus echt niks van. Jij spreekt jezelf zó tegen.
Oud 06-11-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:

Ben altijd doodmoe...
Maar juist als je zo moe bent, waarom wil je dan zoveel
Oud 06-11-2003, 21:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-11-2003 @ 22:26:
Maar juist als je zo moe bent, waarom wil je dan zoveel
volgens mij wilt ie alleen maar aandacht

word zo onderhand gek van dit topic

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 21:44.
Oud 06-11-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-11-2003 @ 22:31:
volgens mij wilt ie alleen maar aandacht

word zo onderhand gek van dit topic
Dan heeft dit topic zn functie goed vervuld
Oud 06-11-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:

Weet je... jij bent best een behoorlijke klootzak. Jij denkt echt dat je iedere mogelijke ziekte hebt ofzo. Denk eens na voordat je wat zegt en je begrijpt misschien hoe iemand zich voelt die echt een van jouw vele ziektes echt heeft.

Ik heb je altijd al een beetje een rare gevonden maar de gouden eikel/knuppel is duidelijk voor jou deze week...
Oud 06-11-2003, 22:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik heb een longziekte waardoor ik altijd vermoeid ben, zo luidt het verhaal van de longarts.
Maar daar heb ik lang niet altijd last van.

En ja, er zijn medicijnen tegen.

Met als bijwerking haaruitval.

Laat het nu net zo zijn dat ik de afgelopen 6 jaar kaal ben geweest.

EN DUS GA IK GEEN MEDICIJNEN SLIKKEN MET ALS BIJWERKING HAARUITVAL!
Oud 06-11-2003, 22:41
Anne
Anne is offline
Gesloten op verzoek van de topic starter.

Regels voor berichten