Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
treble ramaganana ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
The Darkness bedoelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoek een nummer, beetje trance-achtig commercieel nummer dat vaak op de radio te horen is. Het is echt een superblij nummer en nog niet zo oud. Wil supergraag de naam weten, want ik word echt onwijs blij van dit liedje
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan is het Lamb met Gabriel, want die zocht ik laatst ook.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien kunnen de mensen die wel een deel van de tekst weten hier eens kijken. Sing365.com heeft een nieuw soort zoekfunctie.
http://find.sing365.com/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
als eerst: het nummer dat ik zoek staat NIET op google (of ik ben scheef) en ook niet op ster.nl
het is volgens mij een nummer van de Red Hot Chili Peppers en je hoord het bij veronica als ze de films laten zien die je de komende tijd kan bekijken.. vorige week zag je die 'reclame' veel weet niet of je hem nu nog kan zien.. wie weet het.. alvast bedankt he ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik weet niet hoe ik dat op moet zoeken.. heb al veel gebrobeerd maar lukt niet. mij laatste optie was dus hier.. maar dat had ik dus beter niet kunnen doen??
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- G.T.C. schreef op 02-11-2003 @ 12:38: [verhaal over Land van Ooit] -------------------------------------------------------------------------------- Ik vroeg me af waarom je die gasten van het land van ooit niet mailt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Weet iemand toevallig hoe dat nummer van die Orange commercial heet, of van wie het is? Het wordt afgespeeld in een zwart-witte commercial en begint met de tekst:
Hello, goodmorning, how do you? Rustige gitaarpop ofzo is het...danke!
||
Citaat:
En voor de zoveelste keer:http://www.ster.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tijdens het uitgaan kwam ik een leuk liedje tegen en niemand die er ook was wist hoe het heette misshcien jullie wel
het is een liedje met doedelzakken enz (klinkt erg duf) beetje in de stijl van de dropkick murphy's en in de tekst kwam vaak walk away walk away terug... het was een beetje zon hyper spring liedje en het kan best zijn dat het van de dropkick murphy's is maar ik dacht van niet
|
ik zoek een best oud liedje .
met zo'n hele gestoorde clip je hoort er de hele tijd : crazy as a coconut tussen. je ziet een chimpansee op een klein drumsetje en een dikke chinese dj en je ziet op een gegeven moment 2 cowboys elkaar neerschieten iets later hoor je : birds cant talk ofzo ik kan niet meer op de naam komen kan iemand me helpen?
|
weet iemand welk nummer er wordt gebruikt bij de reclame van hero drinkontbijt zuivel ?
dat is die reclame waar die gast melk en fruit en cornflakes in een koelkast pleurt en daarna met de koelkast gaat schudden ? het nummer lijkt een beetje op een nummer wat ik ken van 4 FT fingers, maar ik weet echt niet welk nummer het is, en op ster.nl is niks te vinden iemand ?
|
Ik wil dat liedje uit Sabrina the Teenage Witch, Funky Song
![]() Shake your whamming fanny, funky song, funky song' to 'shake your funky song! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 9 Roxy | 300 | 02-01-2004 02:01 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |