Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens speelt Jorn Lande (zanger van Ark, Masterplan, Beyond Twilight...uit m'n hoofd) in een Noorse TV-reclame van een supermarkt.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar wat ik dus bedoel, elke beetje recente amerikaanse tienerfilm gebruikt wel een of meer nummers van een populair poppunk bandje. Of nu metal or whatsoever. -en op die manier kun je dus wel een aardige lijst gaan tikken. Verder zit ik ook niet raar op te kijken van een sum41 deuntje door american pie 4.67. Dat bedoelde ik d'r mee, niks meer, en niks minder. |
![]() |
|
Mazzy star in... volgens mij de Gilmore Girls, vond ik heel bijzonder omdat ik eigenlijk nooit iemand tegenkom die er van gehoord heeft.
En natuurlijk PJ Harvey bij een telefoonnetwerk, net als Macy Gray, niet zo bijzonder, maar altijd wel fijn om even te horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() de film gaat over een groep jongens die kiss live willen zien en ze uiteindelijk ook te zien krijgen, dan zou je op zn minst verwachten dat de band ook echt speelt als ze hen live zien
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
In de clips van de tegenwoordige hippe mensen die zogenaamd muziek maken en 'zingen' zitten de meest rare dingen. Zoals bij een blond meisje (komt van een serie en heeft nu zojuist een hele film gemaakt, afgeleid van de serie) komt een jongen voorbij met een CBGB-shirtje (leuke jongen trouwens.)
Zo ook bij een donker meisje wat een hele enge neus heeft en een geacentueerde moedervlek op d'r bovenlip. Alleen dan heeft ze zelf een shirt aan van the Ramones nog wel... Ohja, en Junkie XL - Little less conversation in Ocean's Eleven. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Heej, wat doet die band op TV? deel II qghp | 100 | 20-10-2004 16:23 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |