Advertentie | |
|
![]() |
|
Jammer jammer jammer.. dubbele aflevering waren herhalingen
![]() maar ik had de eerst iig nog niet gezien dus dat was wel weer blij, maarde 2e volgensmij wel. Maar zouden ze dan nu verder gaan in seizoen 2 ofzo, of is dit alleen omdat het vakantie is ofzo ![]()
|
ik vond het wel leuk, ik ken namelijk helemaal geen oude afleveringen!
ik wist niet dat Gunn ooit een eikel was ![]() ![]() alleen die ene aflevering in dat hotel was wel heel erg sloom hoor, pff, die schoot echt niet op. ook beetje vreemde aflevering ![]() maar wel leuk iig! ik hoop alleen wel dat volgende week weer de nieuwe komen ![]()
|
IIk vind die herhaling ook wel leuk, want ik de nieuwe afleveringen is Cordy weg! Cordy is weg!! Mijn favo character.. maar gelukkig, in seizoen twee was ze dr wel en toen was ze leuker ook.
Maareh stom dat ze niet met afl 23 begonnen, hadden we nog een stukje met Faith kunnen zien.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nieuwe Angel afleveringen beginnen pas vanaf Januari (als ik de veronica site goed heb gelezen)
Veronica site quote: "Buffy verhuist van NET 5 naar Veronica. Vanaf januari 2004 kun je elke maandag om 20.30 uur naar deze fantasy-serie kijken! Om de verhaallijnen van Buffy en Angel volgend jaar weer gelijktijdig te laten lopen, zullen we vanaf 22 december even stoppen met het nieuwe seizoen van Angel. Toch hoef je hem niet te missen, want we gaan dan verder vanaf aflevering 24 (dat is seizoen 2). In mei komen we dan zo uit, dat Buffy en Angel weer gelijk lopen. Om meteen goed in het tweede seizoen te komen, zenden we op 22 en 29 december een dubbele aflevering uit." Mij is uit dit stukje niet geheel duidelijk wanneer ze weer met Angel beginnen, maar Buffy begint iig weer op 5 januari. Stukje over Buffy van de Veronica site: "In Nederland maakte de kijker in 1998 kennis met ‘Buffy the Vampire Slayer’. Na eerst op SBS 6 en NET 5 te zijn uitgezonden, zal Buffy nu in navolging van de spin-off serie ‘Angel’ bij Veronica te zien zijn. Om er weer even in te komen, worden de eerste acht afleveringen van seizoen 7 herhaald. Gevolgd door de overige veertien, nog niet eerder in Nederland uitgezonden afleveringen. " Beetje jammer dat ze nu eerst de 7 al eerder uitgezonden afleveringen laten zien. Maar ja, meer buffy is ook wel ![]() |
![]() |
|
UH!!!!! wordtet nu herhaald totaan mei? en dan pas weer verder.. omg! dit kannik eg ni aan.......
*afkickverschijnselen heb* Eg dom van die aflevering ik me al helemaal verheugen op aflevering 100, beginnen ze weer bij 24 ![]() jezus Zucht ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik hoop dat dan om 20.30 Buffy komt en gelijk daarna Angel, en níet eerst nog een ander programma ertussen. 's Maandags sucks overigens wel ![]() Toch ben ik blij dat het weer terug komt ![]()
|
*zucht*
ik heb gisteraaf ni gekeken hoor.. nog altijd herhalingen he? oeh ik heb n smsje!!!! woohoo hha oh back to topic: Willen jullie em wel ff op de hoogte houden van wanneer het nou weer gewoon doorgaat.. bij waar we gebleven waren? De geboorte van dat mens uit cordy!!! fnx 'xxx'
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
Angel Missy Muffett | 39 | 22-05-2004 00:28 | |
Films, TV & Radio |