Advertentie | |
|
![]() |
|
geen
(tenzij je hopeloze kereltjes, vaak 'buitenlanders' (haat dat woord, bedoel er niet iets in het algemeen mee ![]() op de kleuterschool trok ik de drie kneusjes van de klas aan, hahaa, maja ![]() nu pas lees ik de voorgaande reacties; wat een zielig hoopje zijn wij
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 01:04. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tot nu toe hele verschillende. Nou ja, er waren wel een paar overeenkomsten (als ik alleen mijn écht serieuze vriendjes (2) meereken). Ze zijn allebei slim en luisteren allebei naar metal (:/)
En ze hebben allebei krullen en scheerden zich 1 keer per 2 weken. En ze droegen ongeveer de zelfde kleding (normaal) Alleen de ene is een nerd (mijn huidige vriendje ) en niet heel sociaal maar wel slimmer. De ander is supersociaal en een stuk overheersender. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De echt stoere nerds laten je hun kamer zien: ![]() Zijn verzameling VAX-printjes: Zijn casemod: ![]() |
![]() |
|
het type dat ik aantrek:
slechte jeugd manies-depri lief maar van die buien ja weet ik het , beetje moeilijke tiepes, lijk af en toe wel een maatschappelijkwerker de meid kan wel heel lief zijn enzo maar als ze daarnaast alleen maar depri en negatief over zichzelf is dat is gewoon nix voor mij, want dan wordt ik het ook
|
Verwijderd
|
Ik doe vaak aardig tegen een hoop jongens, en er vallen dan ook vaak jongens op me, die al verliefd worden als een meisje een beetje aardig doet ofzo
![]() ![]() ![]() Verder, of hele rare mensen, of een beetje alternatieve mensen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wat vind je ervan? typewriter | 3 | 13-03-2006 13:43 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |
Valse bescheidenheid vs. terecht zelfvertrouwen Pan Am | 61 | 19-06-2004 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat klopt hier niet? Wie legt me dit uit? Mark Almighty | 40 | 26-05-2004 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |