Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan doet niet af aan het selectieve van de inhoud en de criteria van de totstandkoming van het eindoordeel. het is gewoon broddelwerk, en doet jouw zaak eerder af dan goed ![]() |
![]() |
|
Ben het met Benfatto eens, gatara je roept wel atlijd dat allen niet rokers last hebben van de rokers, maar je hebt ook sociale mensen die er geen last van hebben. Waarschijnlijk heb je er daar zelfs veel meer van dan het soort mensne zoals jij.
De zogeheten Anti-Rokers. En ik denk dat die in de minderheid zijn...
||
Citaat:
"Sommige mensen ondervinden _nu_ nog geen last van rook. Maar dat zegt niks natuurlijk."
||
Citaat:
Btw: dat onderzoek van gisteren, enig idee wanneer dat zo ver is door onderzocht zodat het ook voor NL geldt?
|||
Citaat:
Kan. Je hebt van die mensen ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
Sorry als ik vaag ben, las al lopende in de spits dus weet eigenlijk zelf ook niet helemaal wat ik bedoel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
offtopic: gaat die qoute van je niet: ik zeg maar zo zeg maar niks ik ben de e-x-t-i-n-c-e ontdek m'n cd in je discman op je tweewieler, in je villa 65 op cassettes in je vierwieler, of driewieler want de E is overal heb je ook je buik vol van veel vertier en weinig lol dan drink je Spraakwater! ?? |
![]() |
||
Citaat:
(blabla) De commissie concludeert dat over de aard en omvang van de gezondheidsschade door meeroken inmiddels veel bekend is. Wel voegt zij eraan toe dat voor precieze berekeningen van die schade beter inzicht nodig is in de mate waarin mensen thuis, op het werk of elders aan omgevingstabaksrook blootstaan. Dat is ook van belang om te kunnen monitoren hoe effectief het tabaksontmoedigingsbeleid in dezen is. De commissie pleit dan ook voor nader onderzoek op dit vlak. (blabla)
||
Citaat:
Offtopic: Nu allemaal uit volle borst: spraakwater lest de dorst. Nog een keer. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is waterpijp even slecht als roken? borstenvooruit | 33 | 18-11-2010 12:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou? hhendrikxx | 500 | 25-01-2005 20:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: roken in restaurants enz. moet verboden worden ninie | 462 | 28-06-2004 23:14 |