Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kots elke week man da hoort er toch bij!!!!
mun mate kotse ok altijd!!! alleen kotse in mun golfje da moge ze nie!!!! mar vaak ben ik te zat om er iets van te zegge hahahaah!!!!! ik heb in salou ok un vadsig wijf ondergekotst nie normaal meer man kon het ech nie meer binnehouwe!!! de stukkies frikandel kon ze smorgens uit der ore peutere hahaha!!
||
Citaat:
hahaha, jezus wat een mongool ![]() ![]()
|
kots jij vaak? neuh, heel toevallig vorige maand, nadat ik een rijsttafel naar binnen had gewerkt terwijl ik buikgriep had... echt, ik zag de rijstkorrels terug!
raarste plek... vanuit mijn stoel kletterdekletter op het keukenzeil, op de trap... derde treevan boven geloof ik.. als ik het voel opkomen... ren ik snel naar de plee, anders krijg je van die taferelen zoals boven met de trap raar verhaal? euhm, ik had eerst een halve citroen uitgezogen en tioen kwam mijn stuk vis weer in herkenbare stukken boven. ik heb ook een keer veel verschillende kleuren gekotst, eerst nog 'gewoon' soort van soep, toen bruin, geel, wit, en uiteindelijk kwam er maar wzat bloed mee... ![]()
|
[QUOTE]grandmommy schreef op 18-12-2003 @ 17:44:
[B]kots jij vaak? nee, maar als ik braak is het op een zeer lullige plek ![]() raarste plek... niet ik (nee echt niet ![]() als ik het voel opkomen... ren ik gauw naar iets war je in kunt kotsen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ja, idd!
ik had ooit een keer van die slechte algen binnen gekregen, en ik voelde me doodziek. dus toen ik thuiskwam ging ik op de bank liggen, maar mijn broer woiu er ook op. dus ik zei dat ik ziek was en moest blijven liggen, maarja, hij duwde me aan de kant en ging zitten (en ik ook) toen ik vijf minuten later op hem kotste moest ie toch ook wel toegeven dat ik een beetje ziek was... ![]()
|
Woensdagnacht gekotst... combi veel Jagermeister + pils viel niet echt goed.
![]() ![]() Bij een vriend de plee ondergekotst, redelijk bezopen naar huis gewaggeld, een half uur buiten bij mijn huis zitten rusten voordat ik me fysiek in staat voelde aan te bellen. Verder kots ik niet zo vaak.
|
Verwijderd
|
-Kots jij vaak?
Praktisch elk weekend. -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? Over anderen heen. -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Nee, veelal heb ik allang twee vingers in m'n strot geduwd om uit mezelf te kotsen. Scheelt een hoop narigheid. -Heb je nog een leuk kotsverhaal? JA. Een keer in de kroeg, ontiechelijk druk, ik was misselijk. Voor ik bij de wc was heb ik over de leren jas/rug van een turk heen gekotst. Paar seconden later over het decollete van een meisje. Pas toen riep er iemand dat ik moest kotsen ![]() .. en daarna ben ik die kroeg maar uit gegaan, uit angst voor wraakacties van turken met leren jassen :] |
![]() |
|
-Kots jij vaak?
Nee, eigenlijk niet, ik ben 1 keer zo gruwelijk over m'n nek gegaan dat ik het wil voorkomen. -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? Nah, niet echt een rare plek, wel een moment waarop je 't gewoon niet wilt... Ik bleef voor de eerste keer bij mijn vriend slapen en om dat te vieren hadden we passoa en bacardi lemon gehaald. Als ik niet in beweging ben dan moet ik gewoon niet te veel drinken want dan komt het er weer fijn uit. Dus ook toen. Hij lag eindelijk te slapen en ik voelde me echt vaag. Ik voel kots eigenlijk helemaal niet aankomen, dus uit het niets heb ik zijn hele bed ondergekotst. ![]() -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Ik voel het niet opkomen. Best lastig hoor. ![]() -Heb je nog een leuk kotsverhaal? Ghehe, ja hoor. Ik was op vakantie in Turkije, all-in hotel dus zoveel drinken als je maar op kunt. En dat hebben ze geweten. ![]() ![]() Ik had wel eens gehoord dat je naar 1 vast punt moest kijken en diep doorademen. Geloof mij, het stomste wat je kunt doen is naar het rode lampje van de airco kijken ![]() M'n hele bed lag vol kots, op het nachtkastje zaten spetters. En de hele hotelkamer heeft werkelijk waar een week lang naar kots geroken. Was mijn broertje niet zo blij mee. Maar goed, ik was meer de klos omdat er kots in m'n haar zat. Hehe, de volgende dag was m'n haar helemaal keihard. Toen ben ik maar heel vaak gaan zwemmen in het zwembad. Een van de eerste keren dat ik had gekotst was de dag voordat ik op vakantie ging. Ik had een feestje bij een vriend thuis en ik had breezer, passoa en weet ik veel wat door elkaar gedronken. 't Was zelfs zo erg dat ik een hapje(ze hadden een schotel met chinese hapjes enz. besteld) op de grond liet vallen. Toen ik 'm wilde oprapen vanaf mijn stoel ben ik voorover gedonderd. ![]() ![]() En 2 uur later stond ik op Schiphol met pijn in m'n pens. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 15:22. |
![]() |
|
![]() |
ik kots bijna nooit.
ik merk wanneer ik bijna moet gaan kotsen, ik merk gewoon als ik dit mijn laatste pilsje is en dat ik bij het volgende ga kotsen. best handig. 2 kotsverhalen. op weg naar huis van de kroeg. 4km fietsen ongeveer, onder weg 5x gekots. op vakantie in spanje in een of andere tent. 8euro entree en onbeperkt drinken. die 8euro heb ik er zeker uitgehaald met alle gevolgen. ![]() |
![]() |
|
Neuh... Na een literfles rooie (roze
![]() Reacties de volgende morgen: 'Aaah, wat lief!' 'Meisjeskots ![]() 'Dat van (.. ![]() ![]() 'Het plakt, is barbie-roze en laat zich niet wegspoelen met 3 emmers water!' Brr. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
-Kots jij vaak, ?
Zelden, 3 keer door drank, doordat ik migraine heb wel vaker maar neit door drank -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? eeerm, raar... hmmm nee niks bijzonders alles binnenshuis meestal -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? mja binenhouen gewoon wilskracht, kom je thuis laat dan de hel losbarsten -Heb je nog een leuk kotsverhaal? 1 keer zat iemand zijn wastafel onder te kotsen we zeiden kerel, ga naar de wc. antwoord ie met: het bevalt me hier prima ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
-Kots jij vaak, ?
nej is 4keer voorgekomen misschien -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? sensation white 2002 ![]() ![]() -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? jah ik blijf eerst uren hardnekkig volhouden: ' ik moet niet kotsen!!! ![]() ![]() -Heb je nog een leuk kotsverhaal? nej vind kotsen niet zo leuk over t algemeen.. t ergste is nog dat t heel mn eerste sensation white verneukt heeft en die van mn vriend omdat ik niet meer naar binnen wou na mn misselijkheid |
![]() |
|
-Kots jij vaak, ?
Over het algemeen nie zo heel veel, zeg maar 5a6 keer in het jaar. -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? In Bangkok midden op straat, het was overigens niet van de alcohol maar ik had longontsteking opgelopen + een gezwollen lever en milt. En een keer in mn slaap, werd sochtends wakker met zo`n plakaat kots aan mn gezicht, smakelijk is anders ![]() -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Ik concentreer me altijd op mijn ademhaling en denk aan niet kotsen. Heeft bijna altijd nog gewerkt. -Heb je nog een leuk kotsverhaal? 2 jaar geleden ben ik met 6 man opvakantie geweest naar spanje, we konden via via een heel klein kamertje krijgen waar we dan met zn zessen op moesten. Daar stonden dus 2 stapel bedden en moesten 2 op de grond slapen. Nou je raad het al er kotst een naar beneden met het gevolg dat die gast onderhem ook begint te nekken en zo hadden we in no time een kots orgie. Het heeft zeker nog langer geruft dan ons lief was want er lagen sochtends nog steeds 5 hoopjes. Iedereen was zo dronken dat ze zijn doorgeslapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij is het vaak toch door ziekte, ben nogal snel ziek. (vorig jaar 4x longontsteking gehad ![]()
|
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Blurbbbbbb kots sucks bigtime/\\ @ omajunk waar hebbu gekotst? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
De Kantine |
het grote kots-topic Verwijderd | 58 | 10-11-2008 10:50 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbel of Koran???? Think twice | 129 | 22-02-2002 21:47 |