Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat zeurt men nou steeds over stoornissen? Waarom zou je per se gestoord moeten zijn om zoiets te doen? Ik geloof daar weinig van. Lijkt me een vrij instinctieve drang, en de mens is tot heel wat ergers in staat dan dit. Valt eigenlijk reuze mee, als je het cynisch bekijkt.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of iets dergelijks al gezegd is, maar naar aanleiding van dit artikel kwam ik tot een opmerkelijk gesprek. Ik praatte erover met een persoon die is opgegroeid in een achterbuurt in Rotterdam. Hij vertelde mij dat dit soort verkrachtingen vaak voorkwamen in zijn buurt. Vaak gaat het om meisjes die met veel jongens omgingen (en dan bedoel ik gewoon omgingen) bijv van hun school of uit de buurt, ze is dus een vriendin van (een van de)daders. Zo'n meisje wordt op een gegeven moment meegevraagd een bepaald (bv kraak)pand in, meisje denkt gewoon om te chillen of ze weet al wat er gaat gebeuren, na verloop van tijd heeft ze met meerdere jongens, gedwongen of niet, seks.
Soms ontstaan hier zelfs amateur-bordelen, waarbij het meisje geld krijgt en erin toestemt. Ik heb wel vaker verhalen gehoord over prostitutie op middelbare scholen, waarbij de meisjes het tegen betaling doen met medeleerlingen of andere bekenden van ongeveer hun leeftijd. Voor de duidelijkheid, de persoon die mij dit vertelde heeft hier zelf niet aan deelgenomen. Wat denken jullie hierover? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En meer kan ik even niet uitbrengen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|