Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
dan 2de is onzin ik ga niet om cool te doen andere meningen hebben ik sta achter mijn meningen. ben trouwens zelf er niet eens uit waar ik op val, ik ga gewoon toch nooit tenzij gedwongen met een man doen ook al zou ik zo nicht zijn als maar kan dan blijft het pervers. maarja ik vind wel meer pervers. voor dat laatste een pm Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 18:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Ze mogen niet trouwen want ik vind dat ze vieze gewoontes hebben!" Dan zijn er duizenden mensen die niet mogen trouwen van mij.
||
Citaat:
![]() Dus het is wel zeer zeker van belang dat mensen die vorm van egoïsme erop na kunnen houden. Dus omdat JIJ het niks vind moet iemand maar zijn hele leven gevangen zitten in een lichaam dat niet van hem is? Dus omdat JIJ het niks vind mogen mensen niet vallen op iemand van hun eigen geslacht en daar hun eeuwige trouw aan beloven? Als hun daar gelukkig van worden. Ze doen het jou toch niet aan? Anderen hebben er toch geen last van? Enige waar je last van kunt hebben is dat het niet gebeurd op de manier die jij wilt. En dat is wel heel erg de neiging naar macht en dus wel heel erg egoïstisch als het dan niet mag omdat het JOU niet aanstaat DAT soort egoïsme moet aan banden gelegd worden ![]()
|
trouwen is van oudsher een religieuze gewoonte....
die bedoeld is voor man en vrouw om dan in liefde een gezin te stichten... aangezien bij jullie vieze gewoontes niet uitmaken mag ik zeker ook met 50 vrouwen tegelijk trouwen of met mijn illusoire schaap trouwen ? ![]() mccaine krijg ik nog een verklaring vooor dat je mij een leugenaar noemt of kruip je nu snel weg omdat je weet dat ik geen leugenaar ben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens vind ik het walgelijk om homos aan dieren gelijk te stellen, iets wat jij doet ![]() Wat ik me afvraag is hoe oud je überhaupt bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
volgens alle religies zo ongeveer... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() [/QUOTE]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een gezin is een samenlevings vorm met kinderen, ondanks dat homos zelf geen kinderen kunnen krijgen kunnen ze wel een kind adopteren en grootbrengen, waardoor het een gezin word. Welke cultuur? 20 lentes oud, geweldig, nu neem ik je helemaal nooit meer serieus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Citaat:
god heeft de wereld geschapen en het huwelijk is zijn ritueel dus voor hem om erover te beschikken. of god een gevoel is of meer daar zullen we nooit uitkomen.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of je hebt de comp online laten staan, of je bent een leugenaar ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
dat wist ik inderdaad niet, hoe komt het dan dat jezus spreekt over huwelijk en scheiden? en voor mij is het huwelijk een liefdesrealtie tussen mensen die elkaar in het beste geval hun leven lang trouw beloven en geen holle overeenkomst met de staat. dat is bijzaak. Citaat:
dat , liefde, is het enige waarmee ik zou kunnen zeggen ja homos mogen ook trouwen, alleen houd helaas niet iedereen meer van degene waar hij mee trouwt, en ik denk dat het bij homo's toch meer om de seks gaat, anders zouden ze ook wel tevreden zijn met broederliefde... Citaat:
mag ik zeker het ook niet walgelijk vinden als iemand van poep enplasseks houd... sorry hoor... Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 10:10. |
![]() |
|
![]() |
Isa, je hebt helemaal gelijk. Een huwelijk is voor veel westerlingen vandaag de dag niet meer van deze tijd. Zij hebben alternatieven gevonden. Tegenwoordig zijn ze alleenstaand of ongehuwd samenwonend. Bij dat eerste doet men aan sex wanneer men dat wil en met wie men dat wil. Liefde is vaak ver te zoeken. Als men dan eindelijk een geliefde heeft kunnen vinden die aan de eisen voldoet dan gaat men eerst samenwonen. Men gaat de ander eerst uitproberen, eerst testen alsof de ander een huishoudapparaat is wat bij slecht functioneren binnen 8 dagen met kassabon omgeruild kan worden. Als op een gegeven moment ook nog eens kinderen om de hoek komen kijken dan pas wordt er eventueel gesproken over een huwelijk, tenminste als men niet al heeft besloten uit elkaar te gaan en een regeling te treffen voor de kinderen. je merkt het al, een cultuur kan de westerse cultuur absoluut niet worden genoemd.
||
![]() |
Citaat:
Hoewel het een christelijke site betreft, heb ik de petitie getekend. Ik ben van mening, dat tegen het opkomende hedonisme, de religies de handen in een moeten slaan om een gezamenlijke front te vormen tegen dit soort decadentie en verval. Een conservatief-christelijk/islamcoaltie moet niet geschuwd worden om de gedeelde religieuze waarden over het huwelijk en seksuele moraal, die in de verdrukking komen te staan, te verdedigen.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
democratisch betekent slechts de wil van de meerderheid... dus als 51% anti gay mariagge is is het ondemocratisch. Citaat:
Citaat:
voor mij is de gay pride parade aanstootgevend en dus beledigend... dat mag je best zeggen als jij dat vind. alleen zeg ik iets over gedrag, jij over de plek waar je woont. das wel een verschil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor mij ook, een man en een vrouw, een vrouw en een vrouw, een man en een man, laat ze gelukkig worden in een gezin ![]() Vind ik ook, maar laten we daar maar niet verder op ingaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan snap jij niet wat democratie precies inhoud... de basic is toch echt de wil van de meerderheid en soms gaat dat ten koste van de minderheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
[/quote]democratisch betekent slechts de wil van de meerderheid... dus als 51% anti gay mariagge is is het ondemocratisch.[/quote] Democratisch betekent (onder andere) dat iedereen gelijk is voor de wet. Democratie betekent het accepteren van minderheden. Met het niet accepteren van het homohuwelijk gaat de democratie dus per definitie erop achteruit. Daarnaast is gelukkig de meerderheid vd bevolking voo ![]() Citaat:
![]() Citaat:
[/quote]dat mag je best zeggen als jij dat vind. alleen zeg ik iets over gedrag, jij over de plek waar je woont. das wel een verschil. [/quote] Zit zeker een verschil in. Gedrag is een wezenlijk onderdeel van een persoon, dat hij zelf bepaalt, terwijl de woonplaats niet gekozen wordt. Nouja, ander voorbeeld: Ik vind mensen die elke dag op de knien gaan om een niet bestaand iets te aanbidden beesten ( dat was een voorbeeld en meen ik niet)
||
Citaat:
Ik herhaal: Dat soort egoïsme moet aan banden gelegd worden.
|||||
Citaat:
en nog een keer mag ik dan ook 50 vrouwen tegelijk trouwen? we zijn toch allemaal gelijk. Citaat:
![]() juist en omdat liefde stukken meer is dan seks waarom dan zonodig trouwen met hetzelfde geslacht, hou het dan bij broederliefde. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus een oplossing bedenken waar vrijwel iedereen enigszins tevreden mee kan zijn.
||
![]() |
Citaat:
(Wat zijn die sociaal geograafjes tegenwoordig al weer vroeg vrij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
niet dat ik voor dat celibaat ben;dat hebben ze zichzelf opgelegd niet god. |
![]() |