Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nee iik weet niet..... Ze zeiden alleen op 538 dat het een supertip was ofzo, maar ik kan hier niks over terug vinden op internet. ik weet zelfs nu nauwlijks meer hoe die gaat...... er word weinig in gebrabbelt.... bijna op het eind worden er een paar dingen gebrabbelt... onverstaaanbaar...
echt heel mooi trance nummer, maar hoe die gaat.... ik weet het niet meer
||
Citaat:
||
Citaat:
Adverteerder/merk: Pringles Product: Chips Titel commercial: Plants Reclamebureau: Grey Eerste uitzending: onbekend Afkomst muziek: Bestaande muziek Oorspronkelijke titel: Come to me Componist: Mic en Sen Uitvoerende: Ateed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dank je ![]() |
![]() |
|
ok, ik wil graag de artiest en titel van een liedje hebben
het wordt gespeeld tijdens de reclame voor Sex and the City en Gilmore Girls (waar je allemaal stukjes van beide series door elkaar heen ziet). Het is een vrouwenstem in een vrij rustig liedje. wie o wie? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
gaat ook vaag doen.....
Dat programma "The Trip" dat op MTV was afgelopen zomer, daar zat een nummer in dat wanneer het heeel slecht met een team ging werd dat nummer gedraaid "All i see is worn out places, worn out faces".......iets in die trend. jaaah mensen.......iemand een idee van het nummer/artiest ?? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
G-Spott - No Comment of Peran - We Want To Be Free zal het waarschijnlijk zijn! Misschien een tip: als een nummer een supertip is zoek het dan in de tipparade want daar komen die nummers uit! |
![]() |
|
Ik hoorde vandaag een mooi liedje, en ik heb een stukje opgenomen met m'n voice recorder (bagger kwaliteit dus, m'n excuses) Maar misschien dat iemand het herkent?
De zang is Radiohead/coldplay indie-achtig maar ik kan het niet echt plaatsen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Heb er weer 1,
hopen dat jullie um weten, afgelopen zaterdag op radio 538, trance nummer van frans bauer - heb je even voor mij, echt super bruut en nee het was alleen de melodie daarvan dus niet de zang, ![]() wie weet hoe dat nummer heet? of wie het gemaakt heeft?? mzzl ![]()
|
![]() |
ik weet nog wel hoe de clip er een beetje uitziet...er zijn allemaal engelen die een berg opklimmen...het werd gezongen door een paar negers. Een groepje. Best wel een enge clip vond ik vroeger.
![]()
||
Citaat:
(note to self: waarom onthou ik in hemelsnaam zulke crap??) |
![]() |
||
Citaat:
DJ Maurice - Heb Je Even Voor Mij!
|
Ik heb een vraagje over muziek die voor de TV serie Charmed komt. Niet de openingstune maar het nummer dat ze draaien tijdens vooruitblik op net 5 van wat er gaat komen in de aflevering die later die dag uitgezonden gaat worden.
Kan iemand me aan titel, artiest of andere info helpen? SounD
|
Ik had al een nieuw topic hierover geopend maar dat mocht blijkbaar niet en moest ik het hier plaatsen, wat ik een beetje vreemd vind want ik zoek helemaal niet de titel van een liedje,
maar ik zoek de songtekst van: alegria-cirque du soleil en kom dan niet met alegriaaaaa lalalaaaaaa alegriaaa want zover kom ik zelf ook nog wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebbes!
Alegria - Cirque du soleil Alegria comeun lamp di vita Alegria Come un pazzo girar Alegria Del delit tuoso girdo Bella ruggente pena seren Come la rabbia di a mar Alegria Come un assqalte digio a Alegria I see a spark of light shining Alegria I hear a young minstrel sing Alegria Beautiful roaring scream Of joy and sorrow So extreme There is a love in me raging Alegria A joyous magical feeling Del delit tuoso girdo Bella ruggente pena seren come la rabbia di a mar Allegria Come un assqalte di gio a Del delit tuoso girdo Bella ruggente pena seren Come la rabbia di a mar Alegria Come un asqalte digio a Rabia di a mar Alegria Come un asqalte digio ..... Voor mijn gevoel is dit niet de hele tekst... maar meer heb ik niet. Het is wel een prachtig nummer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() egt super bedankt!!
|
![]() |
Mensen...ik zoek al heeeeel lang de titel en de zangeres van het liedje: I want you, because I'm miss the fame/thing....zo iets dergelijks....versta nooit helemaal goed de tekst..maar het is een nummer waarop je flink kan dansen en wordt soms/meestal wel in discotheken gedraaid...hoop dat jullie me kunnen helpen!! Het is eerste stukje is iedergeval juist: I want you, because I....
![]() Alvast bedankt iedergeval...!! Dikke Kussen en liefs!
||
Citaat:
Mister Vain - Culture Beat |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 10 Roxy | 255 | 06-02-2004 12:16 | |
Muziek |
Huup huup, een luistertopic! telluriet | 251 | 15-12-2003 18:55 | |
Muziek |
MTV The Trip Bjorn008 | 20 | 13-12-2003 15:53 |