Advertentie | |
|
![]() |
|
Tapes:
Temnozor-Folkstorm rehearsal + Unreleased material Piorun-Goreja Wici Wojenne RavenDark- Berustett ab Kriegsdronnet RavenBanner-For the Might of Heathen Blood 3 more Russian bands Zines: Dark Blaze W.N.B.D 2 Hate Monger Warzine 1 Hate Monger Warzine 2 cd's: Grom-Pagan war machine Forest-Forest Forest-Russische titel Temnojar-Kriegersweg Wewelsburg-The antiatchitect Ornaments of sin-Inhale Zyklon-B Shirts: Temnozor-Fatherland Dub Buk-We'll hang the last remaining jew of the guts of the last remaining priest The Shadow order-We will return and the world shall tremble Video: Kolovrat festival (Dub Buk , Nokturnal Mortum etc) Awaiting: Bound for Glory-Iron cross patch Bound for Glory-Last act of defiance cd Bound for Glory-The Fight goes on cd Bound for Glory-Behold The Iron Cross shirt Pantheon-14/88 White Power,White Pride, Hail Vinland as we change the tide L.S
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Negura Bunget - n crugu bradului
Supermooie digipack van dubbelformaat alleen hadden die hoeren van de media markt hem zo verpakt dat je hem niet open kom maken zonder hem te beschadigen ![]() Zit zelfs een dennentakje uit t roemeens bos in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik af en toe die titels van nummers en bands hoor doet het me wel wat anders denken dan 'sterke kanten van andere rassen erkennen' en 'eigen zwakheden erkennen'. Face it, in feite heb je geen zak gemeen met die Noordische helden van je, behalve dan dezelfde voorouders. Ik kan gewoon die hele connectie niet begrijpen, die verbondenheid, behalve dan je huidskleur. En daar heb je niet eens iets voor hoeven doen.
Het is het zelfde als ik opeens een onwijze verbondenheid zou gaan voelen met alle 'Wouters' in de wereld en een gemeenschap zou willen oprichten waar alle 'Wouters' in autarkie met elkaar samenwonen, want ja, wij Wouters zijn natuurlijk heel anders (beter). De nazi's maakten handig gebruik van hun belachelijkelijke rassentheorie, een Arier zijn, dat is iets waar je (volgens propaganda) hardstikke trots op kon zijn, dat waren de beste mensen immers. Het gooide het totale bestaande klassenstelsel (adel ed) omver, elke nietsbetekendende boer was opeens veel beter dan bv een Joodse filosoof of een Slavische wetenschapper, immers, zij waren Untermenschen. Als je nou ernaar streeft om je 'collectief' louter te laten bestaan uit 'bijdragende' individueen, gebaseerd op hun karakter ipv huidskleur. Dat lijkt me een rationelere denkwijze dan je criteria of iemand 'geschikt' is baseren op 'eeuwenoude tradities', Mij stel je overigens niet teleur met het niet hebben van een seksrelatie met hem. En zo zinloos vind ik deze discussie niet, wat me wel opvalt is de mate van hypocritie en vooral eufemismen om maar vooral die waarheid te verbloemen (iets wat 60 jr geleden ook al voorkwam) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb: Devil Driver gekregen Demotape van Justice Cd-Demo van Constratruct CD-Demo van Machine Made God En een shirt van On Fire!
||
Citaat:
Ik zeg juist dat Devildriver beter is dan Coal Chamber, ik vind Coal Chamber ook niet echt slecht maar wel een stuk minder dan de nieuwe band van Dez.
|
![]() |
Laaste aankoop van moi is de box-set Live Shit, Binge & Purge van Metallica. Op internet besteld. Het grote probleem is alleen dat de twee DVD's die erin zitten regio 1 hebben en mijn DVD speler niet regiovrij is. En om de dingen nog erger te maken, een paar dagen terug is bekendgeworden dat op 8 december er een Europeese versie uitkomt...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Underworld - Dubnobasswithmyheadman |
![]() |
||
Citaat:
Fist Of The Northern Destroyer Purging fist of the northern destroyer dominates with force tears down grotesque synagogues Culture of Zion was never meant to be here Bringer of misery to those who oppose Fist of the northern destroyer Bringer of torture to those who don't fear Fist of the northern destroyer Islamic plague raising Spreading it dirty seed Violent Intolerance as reward For their holy secret war Bringer of death to those who don't run Fist of the northern destroyer
|
![]() |
|
|