Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Pffff ik vin t toch al een zeikfeest, allemaal gezellig zitten wezen en dan terugkijken op een jaar dat gewoon kut was en tevergeefs zitten hopen op een jaar dat iets minder kut mag worden. En dan janken en alle beesten bang maken met achterlijk geknal, klef iedereen lopen zoenen enz...
Gelukkig is er alcohol, maar dan nog. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker oliebollen vreten en andere lekkere hapjes, champagne en uiteraard nog liters ander drank. Prachtig vuurwerk, mooie knallen, hele nacht feesten ![]() Ow en dan als je er van houd met zu alle lachen om youp vant hek...niet dat ik daar aan doe, maar de gezelligheid van het feest spat er vanaf enzo... OK dat gezoen word je idd na een tijdje zat, om 8 uur sochtends ben je nog bezig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ha. ik heb gisteren al pakjesavond gehad, voor het eerst sinds 31 december vorig jaar over mijn nek gegaan.. vandaag maar rustig aan doen, ik heb geen zin in bier..? (ja dat kan, blijkbaar) een groene plant,een mooie plant,een welriekende plant,een grote een sterke ja, een nuttige plant. het gaat over de cannabis sativa hollandica, oftewel nederwiet! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
best wel ernstig ontopic nu alles is leuk en lief en ik heb Ellen van Big Brother 2 in België de weg naar huis gewezen, ben ik nu niet ver ![]() en sinterklaas was geweest toen ik naar huis kwam, ma is best wel lief ![]() Maar chagrijn: 2 vriendinnen hebben het nodig gevonden vanmorgen mee te delen dat ze niet konden komen op t Sint-feest terwijl er woensdag nix aan de hand was en ik heb donderdag nog alle moeite van de wereld gedaan om surprises en gedichten af te hebben. En dan een vriendin die pissig is vanwege wijzigingen met oud en nieuw omdat ik met oud op nieuw bij mijn vriend wil zijn... maar nu is alles ![]() |
![]() |
|
In het kader van ontopic-heid, post ik hier een berichie!
![]() Zo voel ik mij nu ![]() ![]() Ik hoop niet dat het plaatje de lay-out te erg verneukt... Nja, eigenlijk boeit het me op dit moment helemaal NX ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 |