Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij bent waarschijnlijk zo iemand die alleen maar loopt af te geven op 't koninklijk huis en 't Nederlands Elftal, omdat dat nu de huidige trend is en omdat je je dan 'verheven' voelt boven 'het gewone volk', want 't koninklijk huis en 't Nederlands Elftal is toch maar voor 't 'gepeupel', he? |
![]() |
||
Citaat:
Maar jij mag van mij best plezier hebben, hoor. Maar ik heb net zoveel recht om dat te vergallen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben normaal gesproken heel aardig, maar niet tegen mensen die voor het koningshuis zijn ![]()
|
Ze heet Catharina Amalia, hackers hebben het ip-adres van koninklijk huis sites vergeleken met andere sites en daaruit bleek dat dit haar naam was. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35775
Hmmm oud nieuws ![]() Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 15:06. |
![]() |
|
Ik hoop dat ze geen Catharina-Amalia heet (denk aan: Catharina-Amalia, eten!), absoluut een lelijke en te ouwelijke naam. Zo'n popje noem je toch geen Catharina-Amalia. Sophie/Sophia, Charlotte of Emma vind ik persoonlijk erg mooi. Ik kan me trouwens ook niet goed voorstellen dat Maxima en Alexander hun kindje een dergelijke naam geven, ze lijken me de types er totaal niet voor.
En voor de Republikeinen onder ons: ook bij jullie visie kan ik me iets voorstellen, maar het koningshuis vind ik veel te leuk om af te schaffen ![]()
||
Citaat:
![]() Emma Wilhelmina Juliana Beatrix Sophie ofzo. ![]() ![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
PS: Ik stond gisteren dus niet in het oranje met vlaggetjes en T-shirt van Alex en Maxima voor het Bronovo-ziekenhuis te schreeuwen. Je hoeft geen 'oranjegek' te zijn om dit soort nieuws op waarde te schatten of in ieder geval er respect voor te hebben. Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 17:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Is mee te leven hoor ![]()
||
Citaat:
Die oranje muisjes smaken trouwens niet verkeerd ![]() |
![]() |
|
NU bij vara laat, laten ze ook Catharina Amalia zien
edit: Ik weet niet meer waarvan.. maar er was vanochtend op de radio een wedstrijd begonnen en dan kon je een reis winnen. De vraag was: "Hoe gaat de nieuwe koningin heten?" Ze bedoelden natuurlijk Catharina.. maar het antwoord is Feitelijk Maxima toch? ![]()
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 23:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar helaas, Sophie bestaat al. Dat was de dochter van koning Willem II en die is overgenomen in de doopnaam van Eloise (E. Sophie Beatrix Laurence). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het geeft aan dat de leden meerendeels pro-Oranje zijn, en dus behoefte hebben aan zo'n topic. Dat zie je aan de frequentie waarmee er gereageerd wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het geen topic voor N&A, eerder iets voor de kantine ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
pfff die aangifte...
moet balkenende nou echt elke keer duidelijk maken hoe stom hij is? "u mag hier en hier uw handtekening zetten" "ehh op welke plaats?" ![]() had me wel lachen geleken als WA zn paspoort was verlopen ![]() die naam...Amalia...als je het omdraait is het Ailama...niet dat dat boeit ![]() en journalisten doen hun huiswerk niet! "hoezo carmen?" ![]()
||
Citaat:
![]() enne kreng? dat kind heeft haar lot niet gekozen hoor. wie weet wat voor beslissing ze neemt als ze hoort dat ze koningin moet worden...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: