Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2003, 11:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-12-2003 @ 12:06:
jij wist anders de exact goede vandale definitie ook niet
Aangezien de Van Dale een woordenboek is, en het dus taaldefinities zijn, maakt dat geen fluit uit. Het gaat erom waar het voor gebruikt werd. En daar waren we al over uitgesproken geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 16:56
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
ik merk dat ik nooit op bruine jongens val (terwijl ik zelf bruin ben). en meestal zijn dat dan van die jongens met vrouwelijke trekken (misschien doordat ik bi ben) of juist iets heel mannelijks.

hm.

behalve Pharrell van N.E.R.D. dat is nou een bruine man waarvan ik denk WHOA.
__________________
.even the scars forget the wounds.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 18:53
Joris
Avatar van Joris
Joris is offline
uitnodigende titel i kdacht echt... waar gaat DIT nou weer over . leuke intro-post

om inhoudelijk te reageren:

ik ben geloof ik 99 van de 100, nooit echt speciaal iets interessants gevonden terwijl anderen dat niet deden... Al vind ik meisjes met een aziatische huidskleur (ik wil niet zeggen "geel", maar hier komt het eigk wel op neer ) om een of andere reden altijd 'iets speciaals' hebben... maar om nou te zeggen dat ik alleen op aziatische meisjes val... nee, niet echt... maar ze zijn wel vaak aantrekkelijk (vind ik persoonlijk dan)
__________________
!@#$%^&**_+= || Ik heb een nick om op meetings te mogen komen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:50
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-12-2003 @ 11:08:
Ik val in de praktijk trouwens wel altijd op verlegen nerdjes . Maar dat is niet seksueel, geloof ik. Dat is meer om de overeenkomsten.
Haha, is het niet juist zo dat veel mensen op mensen vallen die eigenschappen bezitten die zijzelf juist ontberen? Esthetisch gezien kan ik me namelijk heel erg aangetrokken voelen tot de allermooiste meisjes, omdat ik denk ze toch nooit te kunnen krijgen, qua gevoel kan ik me aangetrokken voelen tot de minder mooie meisjes, vanwege de overeenkomsten die ik me dan voorstel.

Ja, klopt, ik ben onzeker.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:52
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 18-12-2003 @ 17:56:
ik merk dat ik nooit op bruine jongens val (terwijl ik zelf bruin ben).
RACIST!

Nee, ehm, dat zet me wel aan het denken. Toch wel vreemd, ik vond het niet op een bepaalde huidskleur of haarkleur of nationaliteit vallen altijd wel een verkapte vorm van racisme, maar bij jou denk ik dan weer dat daar moeilijk sprake van kan zijn. Tenzij je een Michael-Jackson-syndroom hebt en je in anderen zoekt wat je bij jezelf hekelt? Zal wel niet...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 12:55
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-12-2003 @ 12:51:
Aangezien de Van Dale een woordenboek is, en het dus taaldefinities zijn, maakt dat geen fluit uit. Het gaat erom waar het voor gebruikt werd. En daar waren we al over uitgesproken geloof ik.
Aangezien het woord ook geschreven is in taal ( ), en Kruimel dit op geen enkele manier in verband bracht met wat er in het verleden is gebeurt, zie ik niet in waarom jouw opmerking relevant is. Misschien had ze beter kunnen zeggen "ik val op jongens met een Arisch uiterlijk", dat was misschien correcter geweest (ivm betekenis) maar dat is gemiereneuk. Een definitie in een woordenboek gaat over de betekenis van een woord. Dat iedereen het meteen in verband brengt met hoe Hitler het gebruikte voor zijn eigen voordeel en daarmee probeerde mensen met een ander uiterlijk en andere principes af te slachten, is logisch en begrijpelijk, maar in principe onjuist aangezien dit niet de oorspronkelijke betekenis van het woord weergeeft. Net als Kruimel zelf al zei, het woord is door die gebeurtenissen uit zijn verband getrokken. Zij gebruikt het woord zoals het in zijn oorspronkelijke betekenis bedoelt is en doet daarmee dus niets fouts. Ga haar daar dan niet op aanvallen en denk eerst na in welk verband het woord gebruikt is!

Indien WEL in verband gebracht met Hitler en de oorlog, kan ik me voorstellen dat hier (en bij mijzelf uiteraard ook) de haren recht overeind gaan staan, maar dat is in dit geval en dus niet van toepassing.

Nog even over het begrip Kaukasich, dit is veel breder en waarschijnlijk ook niet wat Kruimel bedoelde. Het geeft namelijk zowel blonde als donkerharige mensen weer, met blauwe, groene, grijze, bruine (wie weet ook wel paarse ) ogen. Dat betekent dat ook mensen als Turken en Marokkanen, Spanjaarden en Italianen hieronder vallen (gelooft u me niet, lees dan de Elsevier ) Als ik het goed begrijp bedoelt zij de jongen met blond haar en blauwe/groene ogen. Dus.

Mijn eigen voorkeur... Hmm... Nouja, ik val op mannen in ieder geval Hoewel ik vrouwen en jonge meisjes wel mooi kan vinden, zou ik er toch nooit op vallen. Die mannen kunnen zeer verschillend zijn van vorm en kleur, zowel donker getint, als heel blond+blauwe ogen. Leeftijdscategorie: ergens rond mijn eigen leeftijd. Niets bijzonders dus!

Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 15:58
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 19-12-2003 @ 12:52:
RACIST!

Nee, ehm, dat zet me wel aan het denken. Toch wel vreemd, ik vond het niet op een bepaalde huidskleur of haarkleur of nationaliteit vallen altijd wel een verkapte vorm van racisme, maar bij jou denk ik dan weer dat daar moeilijk sprake van kan zijn. Tenzij je een Michael-Jackson-syndroom hebt en je in anderen zoekt wat je bij jezelf hekelt? Zal wel niet...
Ik weet niet. Ik trek gewoon sneller naar blanke / 'halfbloedjes' toe dan een zwarte man. Waarschijnlijk komt dit doordat ik vaak de zwarte man tegenkom die enigzins een macho / machtsrol probeert uit te oefenen en daar ben ik gewoon niet van gediend. Kleur boeit me vrij weinig, gedrag slaat bij mij veel sneller in.

En ik vind het een gekapte vorm van racisme. Het is simpelweg een voorkeur die je hebt, vind ik althans. Maar meningen verschillen. Ik zou hierover graag een keer een uitgebreide discussie met je aan willen gaan. Lijkt mij vrij interessant.
__________________
.even the scars forget the wounds.

Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Negrotiator schreef op 19-12-2003 @ 12:50:
Haha, is het niet juist zo dat veel mensen op mensen vallen die eigenschappen bezitten die zijzelf juist ontberen? Esthetisch gezien kan ik me namelijk heel erg aangetrokken voelen tot de allermooiste meisjes, omdat ik denk ze toch nooit te kunnen krijgen, qua gevoel kan ik me aangetrokken voelen tot de minder mooie meisjes, vanwege de overeenkomsten die ik me dan voorstel.

Ja, klopt, ik ben onzeker.
Dat ligt eraan wat beter uitkomt, geloof ik. Als de een verlegen is en de ander niet dan krijg je al gauw een onevenwichtige relatie, en als de een nerdig is en de ander juist hip en extravert dan ga je je vrij gauw aan elkaar ergeren denk ik, bovendien kun je dan niet veel samen doen. In dit geval komt het mij dus beter uit om op verlegen nerdjes te vallen . Bij andere dingen is het juist handig om iemand te zoeken die jouw eigenschappen aanvult of neutraliseert; zo kan ik me erg zorgen maken over of ik iets moet doen, alleen omdat anderen het niet zouden doen, terwijl mijn vriend juist nooit luistert naar advies van anderen; hierin remmen we elkaar af en dat komt wel weer goed uit.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:42
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-12-2003 @ 18:06:
Dat ligt eraan wat beter uitkomt, geloof ik. Als de een verlegen is en de ander niet dan krijg je al gauw een onevenwichtige relatie, en als de een nerdig is en de ander juist hip en extravert dan ga je je vrij gauw aan elkaar ergeren denk ik, bovendien kun je dan niet veel samen doen. In dit geval komt het mij dus beter uit om op verlegen nerdjes te vallen . Bij andere dingen is het juist handig om iemand te zoeken die jouw eigenschappen aanvult of neutraliseert; zo kan ik me erg zorgen maken over of ik iets moet doen, alleen omdat anderen het niet zouden doen, terwijl mijn vriend juist nooit luistert naar advies van anderen; hierin remmen we elkaar af en dat komt wel weer goed uit.
Maar veel van die dingen wist je vast nog niet toen je op hem verliefd werd. Ik heb het meer over een onbewuste keuze van vrij zichtbare dingen. Hm...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 02:50
Draakje83
Avatar van Draakje83
Draakje83 is offline
Ik ben dol op manga/hentai.

Ik keek/kijk te veel tekenfilms denk ik...
__________________
Isketch.net rules ^_^
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit minimale leeftijd?
eenjongen
66 27-06-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Seksualiteit oudere partners
hallodaar
82 29-06-2004 15:46
De Kantine Het verkloot mijn quote topic!!!!
tornedorush
500 30-01-2004 21:13
De Kantine iets CONTROVERSIEELS
Optima
45 07-08-2002 21:36
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.