Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Een nauwaansluitende broek met hondjes op en zwarte schoenen eronder met een zool van 2 ŕ 3 cm (die schoenen waren toen ferm in de mode)
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, dit ging echt om van die broeken met het kruis tussen de knieën...Fubu, Mecca enz. hehe ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik was fouter dan fout..
![]() ![]() * spice girl schoenen * spice girl t-shirt * 'spinnenpakje' bestaande uit een hemdje, broek met spinnenwebbenprint ![]() * leggings * groene geruite broek die te kort was gecombineerd met een groene trui met een bloem erop...heb ik op de schoolfoto in de brugklas aan ![]() oh, ik zag er echt vreselijk uit vroeger ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik eh.. had een legging met groen/wit/paarse vlindertjes erop die ik echt GEWELDIG, maar mijn moeder gelukkig verschrikkelijk vond, waardoor ik het gelukkig niet al te vaak aan had
![]() Verder wilde ik ALTIJD jongens kleren aan. In groep 7 had ik een groene camouflage broek, knalrood haar, altijd een pet op en zo wijd mogelijke truien waardoor mijn toch al niet zo slanke figuur nog alleen maar vierkanter werd ![]() En oh ja.. ik wilde altijd heel graag een Kappa trainingspak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb nooit echt schokkende dingen gedragen volgens mij...ik weet nog die bruine gebreide trui met een ijsbeer en die roze met witte gympen (mét diamantjes, zo die vond ik mooi zeg).
Ik droeg eigenlijk meestal gewoon een spijkerbroek met een t-shirt van mijn broer, ik ging nooit met de mode mee dus ik droeg geen mags of andere vage dingen...thank god...
|
Ik was niet uit jurken te sláán
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laatste kans; Geo-engineering. arPos | 51 | 19-01-2015 12:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Koran-Memorization Channel Indoctrinates Anti-Semitism In Children. Gatara | 199 | 20-09-2009 13:34 | |
bestaat de moderne biecht? Meadow | 12 | 12-04-2008 20:36 | |
De Kantine |
'biecht wat op over een forummer' PixelDansje | 500 | 24-10-2007 16:23 | |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
De Kantine |
Wie is hier geen scholier? Verwijderd | 83 | 01-07-2002 18:34 |