Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() is goed ![]() ![]() (PM's versturen is misschein beter ) |
![]() |
|
Waarom heeft iedereen iets tegen pinkpop en die leuke roze hoedjes, Pinkpop is gewoon helemaal te gek!! in plaats al die gare tenten bij LowLands. En ja het valt in me exames, maar de dag na pinkpop valt exame engels, en dat is volgens mij niet voor veel mensen een probleem, voor mij in ieder geval niet, na die makkelijke brief en luister toets sta ik toch boven de 8 gemiddeld
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Halleluuuujah, Muse!!! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben tot nog toe iedere keer door alles wat ik wilde zien heengeslapen (zowel 's ochtends als 's middags als 's avonds) en bij de kutoptredens heb ik totaal passief in het gras gelegen...
... denk dat ik dat dit jaar maar weer ga doen, want het beviel goed ![]() en ik wil ook ZEKER weer zo'n uber-regenbui als afgelopen jaar. dat je geen 10meter meer kunt kijken en dan lekker gehurkt in je samsonic-poncho van veel-te-veel-euri tot de conclusie komen dat dat kreng niet waterdicht is ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
IK GAAAAAAAA!!
Ik was er vorig jaar voor het eerst, en het was helemaal geweldig! Het valt dan wel midden in mn examens, maar dat kan ik wel hebben. Ik doe het gewoon.En dinsdag na Pinkpop zijn er toch vakken die ik niet heb, dus dat scheelt. Heb er nu al zin in!! ![]()
|
In 2002 was het niet helemaal bagger, maar echt een leuk festival vond ik het niet, Rammstein was wel cool. 2003 Was echt bagger, geen enkele band kon me boeien als ik het me goed herinner.
Maar m'n (ex-) vriendin wilde allebei de keren me daarheen sleuren. Helaas ![]()
|
Twee jaar geleden stond Lenny Kravitz nog op het hoofdpodium van Pinkpop en toch zal hij het komende Pinksterweekend reeds voor de vierde keer op het Landgraafse festival staan. Wederzijdse liefde? Al met al betekent de bevestiging van Kravitz dat nu 12 acts, ongeveer eenderde van het programma, bekend zijn. Het definitieve programma wordt pas bekendgemaakt op de persmeeting in Paradiso op dinsdag 2 maart.
De eerder geopenbaarde namen: Pixies Kaizers Orchestra Starsailor After Forever Muse The Rasmus Moloko The Thrills Less Than Jake Ojos De Brujos T.Raumschmiere De 35e editie van Pinkpop zal plaatsvinden in de gemeente Landgraaf, Pinksterweekend 29, 30 en 31 mei op het evenemententerrein Megaland. De voorverkoop start op zaterdag 6 maart. musicfrom
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=314
Zaterdag 29 mei (16:00–23:00 uur): N*E*R*D (afsluiter) Roy Paci 37 StabwoundZ (winnaar Nu of Nooit en opener 3fm-tent) Vive la Fête (België) The Sheer ADHD (Brainpower) Zondag 30 mei (13:00–23:00 uur): Tiësto (afsluiter) The Pixies (reunie) After Forever (NL Gothic) The Rasmus (Finland) Less Than Jake (US) Dave Clarke (UK, live-act) T.Raumschmiere Audio Bullys (UK) Kaizers Orchestra (Noorwegen) Maandag 31 mei (11:00–23:00 uur): Muse (afsluiter) Lenny Kravitz Blach Eyed Peas Sugababes Seeed (Duitsland) Moloko The Roots (US) The Datsuns (New Zeeland) Franz Ferdinand Starsailor Ojos de Brujo Goldfrapp The Thrills Novastar (België) WOW FUCKIN GOED PROGRAMMA |
![]() |
|
Denk dat ik dan alleen de laatste dag ga...
Wil toch liever nog naar andere festivals die me ook klauwen met geld gaan kosten, maar de line-up is voor Pinkpop's doen ongekend goed (al zeg ik het zelf)... Franz Ferdinand; The Datsuns, The Roots; Starsailor; The Thrills moet ik toch wel zien... En dan mis ik Kaizers Orchestra en de Pixies, maar die komen weer op andere festivals...
|
Wat een programma, had ik echt niet verwacht
![]() ![]() Deze bandjes moet ik zien: NERD 37 Stabwoundz (vanzelfsprekend) ![]() Viva la fete The Pixies Less Tha Jake Dave Clark T. Raumschmiere Audio Bullys Kaizers Orchestra Muse The Roots The Datsuns Franz Ferdinand Starsailor Goldfrapp The Thrills Ojos de Brujo Dat is dan toch bijna 3 kwart van het programma wat gewoon echt goed is ![]() Hulde aan Jan smeets, alleen mis ik toch wel underworld, mars volta, christiansen, danko jones en ook wel 2 many DJ's (Duh) Ook best veel goeie danceacts, daar ben ik ook blij mee /edit zijn alle namen nou eigelijk al bekend, voorgaande jaren had je altijd dat er nog 4 namen ofzo open bleven?? ![]()
Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 13:17. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 08:38 | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
Muziek |
Muse! inspirations | 46 | 01-11-2004 18:48 | |
Muziek |
Nog fans van HIM hier? Noddy | 98 | 04-10-2004 22:28 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Kaizers Orchestra @ Tivoli, Utrecht, woensdag 18 augustus Verwijderd | 10 | 07-08-2004 16:48 |