Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat maakt het eigenlijk uit wat voor titel er wordt gebruikt... t gaat om de grappen die er gemaakt worden!!
het valt me trouwens wel op dat iedereen die Hans aan het afzeiken is, wel goed bekend is met zijn shows! alsof ze hem toch wel een paar keer hebben gekeken... hehe... ![]()
|
![]() |
goed, heb net even heel dit topic zitten lezen...pfff mensen mensen toch!
ik vind hans ook goed, je hebt gelijk als je zegt dat zijn shows achteruit gaan, maar hij blijft melig! en ik ben t met daangerous eens, het is maar net hoe serieus je het opneemt, en ik denk ook wel dat je hem soms echt wel serieus kan nemen, hij is misschien wel grof maar hij confronteert ons met met dingen die wij vaak zelf denken of die spelen maar waar niemand over durft te praten omdat dat 'niet gepast' zou zijn... ik vind t goed dat hij dat wel doet! en er zit dus duidelijk wel diepgang in zijn teksten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bert Visscher inhoud?? Nah ja, Theo Maassen!! DIE is goed. Wat een held is hij, gewoon 1,5 uur vollullen en ook echt iets zeggen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
je gaat toch ook niet naar een cabaretvoorstelling om nog eens goed na te denken ofzo, inhoud vind ik niet het belangrijkste, als je maar lacht...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat een geweldige lichaamsbewegingen en houdingen, mimiek heeft die man. t gaat bij hem vooral om de manier waarop ie t vertelt denk ik
![]() amerikaaaa.......of de verenigde staten eh van.....amerika.....is.....natuurlijk een enorm......land en dan lig ik al plat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft een kop die op zichzelf al lachwekkend is, en dat is zeer positief bedoeld! ![]()
||
Citaat:
Je mening is inmiddels wel duidelijk hoor! Jij vind Hans Teeuwen kut. Punt uit. Er word niet gevraagd of je je mening wil blijven herhalen hoor. Ik ben blij voor je dat Bert Visser je de inhoud verschaft die je zoekt.. Nu weet je in ieder geval dat je een helm moet dragen bij het bloemschikken. WAT een inhoud!! Practisch, functioneel EN grappig!!!!! Goed bezig! |
![]() |
|
ik heb hans teeuwen nog niet vaak gezien, maar wat ik gezien en gehoord heb vind ik helemaal niet grappig, gewoon, niet om te lachen en ook vaak nog kwetsend. een goeie cabaretier kan mensen aan het lachen maken zonder er andere mee te kwetsen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wat Bert Visscher betreft: qua inhoud was-ie misschien niet zo'n goed voorbeeld (daarvoor moet je bij Toon Hermans, Freek de Jonge, Lebbis en Janssen, Youp van 't Hek, Geert Hoste en Theo Maassen zijn), maar hij kwetst tenminste niet iedere 5 minuten iemand's gevoelens. En meer wil ik er niet meer over kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is zeker wel grappig maar inhoud nee... WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
|
je moet hem gewoon niet serieus nemen kijk die dingen van mosselduiken, en dat pappa pappa ik heb een tekening gemaakt, of dat liedje van nederland nederland politiek correct en tolerant.
dat is gewoon goed dat ie dan hell's angels en zwakzinnigen belachelijk maakt okee ik kan er bij inzien dat mensen dat niet leuk vinden maar om hem nu hier op het forum te gaan afzeiken vind ik nog lager als die grapjes over homo's dikke mensen en alles.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind 'm wel leuk, zijn timing en mimiek zijn ook goed
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind hem redelijk, zijn eerste show was erg origineel, maar ik vind dat bijna geen een cabaretier altijd leuk is.
Natuurlijk is het moeilijk om elke keer weer origineel en leuk te zijn dus ik neem het ze ook niet kwalijk, ik vind het belangrijker dat ze gewoon talent hebben en dat ik er wel in geloof dat er op een gegeven moment wel iets leuks komt. Ik ben het wel een beetje zat dat mensen cabaret altijd maar grappig moeten vinden, cabaret is niet per defenitie grappig.... ik wil best ook wel een ontroerd raken. Hans Teeuwen vind ik leuk maar hij wordt een beetje afgezaagd nu, en al die mensen die zeiken over dat hij zo grof is, ze schrijven hem dan meteen af, alsof hij altijd zo is.. DAT is zijn formule juist, heeft niets te maken met of hij in het dagelijks leven ook zo is, hij wil gewoon dingen zeggen die hij altijd ergens een beetje ironisch bedoelt en gewoon om te vertellen dat mensen niet altijd alles zo letterlijk moeten nemen. Ik blijf herman finkers de beste vinden samen met brigitte kaandorp. JA
||
![]() |
Citaat:
ik haat hem ! ![]() |
![]() |
|
Hans is dik in orde, ondanks de dalende lijn in zijn carriere. Gelukkig is het voor hem nagenoeg onmoglijk om af te zakken tot het niveau van Lebbis & Jansen. Zo pijnlijk onleuk is gewoon niet mogelijk.
||
![]() |
Citaat:
|
Nog altijd één van de beste Nederlandse caberetiers.
Ik snap totaal niet wat men zo schokkend of hard aan hem vind, op Dat dan weer wel na. Daar was hij inderdaad soms behoorlijk hard, maar in zijn drie shows daarvoor vond ik hem nauwelijks aanstootgevend of grof.
|
Trouwens: liever een show zonder inhoud dat het arrogante gepreek van Youp van 't Hek en Freek de Jonge die alsmaar hun superieure wereldbeeld staan te verkondigen en iedereen willen vertellen hoe ze moeten leven.
Maar ik kan de inhoud in Teeuwen's stukken best ontdekken, of ie er bedoeld in zit of niet. Bijvoorbeeld het gedicht in Trui en de tirade erna heeft me best aan het denken gezet over het kuddegedrag en gehuichel van mensen. Het slot van Hart en Zielig kan je ook niet puur dom vermaak noemen en in bijna iedere show zit wel commentaar op racisme/nationalisme.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Hans Teeuwen Sanctus | 1 | 28-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde (hans teeuwen) Co | 4 | 27-02-2004 15:43 | |
Muziek |
Hans Teeuwen... Birdy 85 | 21 | 22-11-2003 09:27 | |