Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 20:01
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 05-02-2004 @ 20:43:
Wat is z'n nieuwste optreden?
Industry of Love.

Ligt het nou aan mij, of is dat echt een niet-Hans-titel?
Oud 05-02-2004, 21:42
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 05-02-2004 @ 21:01:
Industry of Love.

Ligt het nou aan mij, of is dat echt een niet-Hans-titel?
dat ligt aan jou, ik zie echt geen lijn in zn titels
Oud 07-02-2004, 11:25
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 05-02-2004 @ 22:42:
dat ligt aan jou, ik zie echt geen lijn in zn titels
Nou, zijn andere shows hadden van die vage namen. Ik bedoel: 'Trui', 'Hard & zielig'.. Dat zijn toch niet zo'n serieuze titels als 'Industry of Love' lijkt mij.
Oud 07-02-2004, 21:10
100% Niek
100% Niek is offline
super!
Oud 11-02-2004, 12:22
Munky-2nd
Munky-2nd is offline
Wat maakt het eigenlijk uit wat voor titel er wordt gebruikt... t gaat om de grappen die er gemaakt worden!!

het valt me trouwens wel op dat iedereen die Hans aan het afzeiken is, wel goed bekend is met zijn shows! alsof ze hem toch wel een paar keer hebben gekeken... hehe...
Oud 13-02-2004, 10:32
Alistar
Alistar is offline
Ik vind m !!
Oud 20-02-2004, 11:37
le Fay
le Fay is offline
goed, heb net even heel dit topic zitten lezen...pfff mensen mensen toch!
ik vind hans ook goed, je hebt gelijk als je zegt dat zijn shows achteruit gaan, maar hij blijft melig! en ik ben t met daangerous eens, het is maar net hoe serieus je het opneemt, en ik denk ook wel dat je hem soms echt wel serieus kan nemen, hij is misschien wel grof maar hij confronteert ons met met dingen die wij vaak zelf denken of die spelen maar waar niemand over durft te praten omdat dat 'niet gepast' zou zijn... ik vind t goed dat hij dat wel doet! en er zit dus duidelijk wel diepgang in zijn teksten!
Oud 20-02-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 21-12-2003 @ 23:16:
Laat hem een voorbeeld nemen aan Bert Visscher, Jochem Meijer, Javier Guzman of Geert Hoste; dié zijn grappig én hebben inhoud!

Bert Visscher inhoud??
Nah ja, Theo Maassen!! DIE is goed. Wat een held is hij, gewoon 1,5 uur vollullen en ook echt iets zeggen!
Oud 20-02-2004, 18:30
zo-af-en-toe
zo-af-en-toe is offline
op zijn tijd te grappig, hehe maar af en toe gaat t wel erg ver, maar vind het best om te lachen...
Oud 21-02-2004, 07:44
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Minkiemeis schreef op 20-02-2004 @ 19:26:
Nah ja, Theo Maassen!! DIE is goed. Wat een held is hij, gewoon 1,5 uur vollullen en ook echt iets zeggen!
Oud 21-02-2004, 09:54
Verwijderd
je gaat toch ook niet naar een cabaretvoorstelling om nog eens goed na te denken ofzo, inhoud vind ik niet het belangrijkste, als je maar lacht... en DAT kan heel erg goed bij teeuwen, ook al gaat hij soms een beetje ver. het ligt aan de mensen die zich aangesproken voelen, die kunnen ook gewoon bedenken dat hij het niet meent..en als vrouwzijnde word ik ook vaak(lees, heel vaak) belachelijk gemaakt door hans teeuwen, maar daar maak ik ook geen probleem van. ik vind hem geweldig!!
Oud 21-02-2004, 11:33
Verwijderd
wat een geweldige lichaamsbewegingen en houdingen, mimiek heeft die man. t gaat bij hem vooral om de manier waarop ie t vertelt denk ik

amerikaaaa.......of de verenigde staten eh van.....amerika.....is.....natuurlijk een enorm......land

en dan lig ik al plat maar ik weet niet of het door ze uitspraak komt, ze lichaamstaal of alleen al die kop van hem
Oud 21-02-2004, 17:08
Daangerous
Daangerous is offline
timing
Oud 22-02-2004, 09:38
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
STUFF schreef op 21-02-2004 @ 12:33:
en dan lig ik al plat maar ik weet niet of het door ze uitspraak komt, ze lichaamstaal of alleen al die kop van hem
Denk door een combinatie daarvan. Ik lig ook al plat als hij bijvoorbeeld alleen maar 'het leven is kut' zegt, terwijl het bij iemand anders totaal niet grappig is.

Hij heeft een kop die op zichzelf al lachwekkend is, en dat is zeer positief bedoeld!
Oud 22-02-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 21-12-2003 @ 21:42:
ik vind hem geweldig
Oud 22-02-2004, 17:45
Electro Voice
Electro Voice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-01-2004 @ 21:16:
Néé, dát is inhoud! En daar heb je geen talent voor nodig, dat kan ik zelf ook wel (als ik dat zou willen).
BLAHBLAH BLAH!! Maar natuuuurlijk zou je dat ook kunnen jongen!!
Je mening is inmiddels wel duidelijk hoor! Jij vind Hans Teeuwen kut. Punt uit.
Er word niet gevraagd of je je mening wil blijven herhalen hoor.

Ik ben blij voor je dat Bert Visser je de inhoud verschaft die je zoekt.. Nu weet je in ieder geval dat je een helm moet dragen bij het bloemschikken. WAT een inhoud!! Practisch, functioneel EN grappig!!!!! Goed bezig!
Oud 22-02-2004, 19:53
misshobbit
misshobbit is offline
ik heb hans teeuwen nog niet vaak gezien, maar wat ik gezien en gehoord heb vind ik helemaal niet grappig, gewoon, niet om te lachen en ook vaak nog kwetsend. een goeie cabaretier kan mensen aan het lachen maken zonder er andere mee te kwetsen
Oud 22-02-2004, 20:48
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
misshobbit schreef op 22-02-2004 @ 20:53:
ik heb hans teeuwen nog niet vaak gezien, maar wat ik gezien en gehoord heb vind ik helemaal niet grappig, gewoon, niet om te lachen en ook vaak nog kwetsend. een goeie cabaretier kan mensen aan het lachen maken zonder er andere mee te kwetsen
je moet zn opvattingen gewoon niet serieus nemen joh
Oud 22-02-2004, 21:05
misshobbit
misshobbit is offline
het gaat niet om serieus of niet, ik vind zijn "humor" gewoon echt helemaal niet grappig, en kwetsen is kwetsen, of je het serieus neemt of niet
Oud 22-02-2004, 21:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Electro Voice schreef op 22-02-2004 @ 18:45:
BLAHBLAH BLAH!! Maar natuuuurlijk zou je dat ook kunnen jongen!!
Je mening is inmiddels wel duidelijk hoor! Jij vind Hans Teeuwen kut. Punt uit.
Er word niet gevraagd of je je mening wil blijven herhalen hoor.

Ik ben blij voor je dat Bert Visser je de inhoud verschaft die je zoekt.. Nu weet je in ieder geval dat je een helm moet dragen bij het bloemschikken. WAT een inhoud!! Practisch, functioneel EN grappig!!!!! Goed bezig!
Als mensen hier honderd keer mogen zeggen hoe geweldig ze hem vinden -zoals Daangerous- dan mag ik minstens zo vaak zeggen dat ik hem kut vind.

En wat Bert Visscher betreft: qua inhoud was-ie misschien niet zo'n goed voorbeeld (daarvoor moet je bij Toon Hermans, Freek de Jonge, Lebbis en Janssen, Youp van 't Hek, Geert Hoste en Theo Maassen zijn), maar hij kwetst tenminste niet iedere 5 minuten iemand's gevoelens.

En meer wil ik er niet meer over kwijt.
Oud 22-02-2004, 21:36
Electro Voice
Electro Voice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-02-2004 @ 22:28:

En meer wil ik er niet meer over kwijt.
Gelukkig maar.
Oud 23-02-2004, 12:38
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-02-2004 @ 22:28:
Als mensen hier honderd keer mogen zeggen hoe geweldig ze hem vinden -zoals Daangerous- dan mag ik minstens zo vaak zeggen dat ik hem kut vind.
hehe, dat was denk ik het grote misverstand in onze eerdere discussie. ik ben helemaal niet zo'n grote fan van Teeuwen
Oud 23-02-2004, 13:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 23-02-2004 @ 13:38:
hehe, dat was denk ik het grote misverstand in onze eerdere discussie. ik ben helemaal niet zo'n grote fan van Teeuwen
Maakt niks uit, ik haalde jou er gewoon uit als voorbeeld. Ik vond Electro Voice's reactie nl nogal overdreven ( "BLAH BLAH BLAH").
Oud 23-02-2004, 16:36
Daangerous
Daangerous is offline
ok, vrede wederom dan...
Oud 23-02-2004, 16:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 23-02-2004 @ 17:36:
ok, vrede wederom dan...
Het was nog steeds vrede wat mij betreft en dat blijft het.
(Hmm 'k ga wat Toon Hermans kijken denk ik)
Oud 23-02-2004, 19:12
Q
Q is offline
Ik vind sommige dingen wel grappig maar over het algemeen vind ik hem te druk en te grof, meestal kan ik niet om hem lachen.
Oud 28-02-2004, 14:22
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vind 'm wel grappig.
'Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met z'n strakke groene broek' 'Stond 'm goed' 'Ja!'
Oud 28-02-2004, 14:48
Verwijderd
Als je hans teeuwen niet leuk vindt is er iets mis met je

vind ik dan
Oud 28-02-2004, 14:58
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 03-01-2004 @ 16:48:
ik vind hem ontzettend grappig, lig helemaal slap. echt prachtig. het neemt natuurlijk niet weg dat hij een arrogante lompe lul is, en het enige dat hij goed kan is anderen keihard beledigen. doch is hij geweldig grappig.
@markB alsof Jochem Meyer wel inhoud heeft...
het is zeker wel grappig maar inhoud nee...

WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
Oud 28-02-2004, 16:01
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 28-02-2004 @ 15:48:

vind ik dan
Oud 28-02-2004, 18:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 28-02-2004 @ 15:48:

vind ik dan
Als je zoiets vind, is er iets mis met je.
Oud 11-03-2004, 16:01
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hans is gewoon enorm grappig, period.
Mensen die zich gekwetst voelen door zijn cabaret, hebben imho te lange tenen.
Oud 11-03-2004, 21:50
Spoonie
Spoonie is offline
je moet hem gewoon niet serieus nemen kijk die dingen van mosselduiken, en dat pappa pappa ik heb een tekening gemaakt, of dat liedje van nederland nederland politiek correct en tolerant.

dat is gewoon goed dat ie dan hell's angels en zwakzinnigen belachelijk maakt okee ik kan er bij inzien dat mensen dat niet leuk vinden maar om hem nu hier op het forum te gaan afzeiken vind ik nog lager als die grapjes over homo's dikke mensen en alles.
Oud 12-03-2004, 10:46
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 11-03-2004 @ 22:50:
dat is gewoon goed dat ie dan hell's angels en zwakzinnigen belachelijk maakt okee ik kan er bij inzien dat mensen dat niet leuk vinden maar om hem nu hier op het forum te gaan afzeiken vind ik nog lager als die grapjes over homo's dikke mensen en alles.
l-e-e-s-t-e-k-e-n-s... ik kan er echt met moeite kaas van maken
Oud 17-03-2004, 20:28
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 28-02-2004 @ 15:22:
Ik vind 'm wel grappig.
'Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met z'n strakke groene broek' 'Stond 'm goed' 'Ja!'
'Met 'n dikke bobbel, ja....'
Oud 18-03-2004, 20:58
Verwijderd
Hij is echt geweldig. Hoe heet dat stuk eigenlijk waar het over een ijscoman gaat. Heet dat 'ijscoman' of heet het anders?
Oud 18-03-2004, 22:59
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
bootz schreef op 18-03-2004 @ 21:58:
Hij is echt geweldig. Hoe heet dat stuk eigenlijk waar het over een ijscoman gaat. Heet dat 'ijscoman' of heet het anders?
dat is van zijn laatste show
Oud 19-03-2004, 16:58
Verwijderd
ja klopt, maar weet iemand hoe dat stukje heet, als het op een cd staat?
Oud 31-03-2004, 13:05
Verwijderd
Ik vind 'm wel leuk, zijn timing en mimiek zijn ook goed . En nouja, hij maakt wel andere mensen belachelijk, maar daarin maakt hij geen onderscheid; hij maakt iederéén belachelijk, alle minderdheden en meerderheden en zichzelf netzogoed. Hij gaat alleen soms iets te ver en dan wordt het flauw.
Oud 31-03-2004, 20:31
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
bootz schreef op 19-03-2004 @ 17:58 :
ja klopt, maar weet iemand hoe dat stukje heet, als het op een cd staat?
die cd is nog niet eens uit
Oud 02-04-2004, 09:49
estherp
estherp is offline
Ik vind hem redelijk, zijn eerste show was erg origineel, maar ik vind dat bijna geen een cabaretier altijd leuk is.
Natuurlijk is het moeilijk om elke keer weer origineel en leuk te zijn dus ik neem het ze ook niet kwalijk, ik vind het belangrijker dat ze gewoon talent hebben en dat ik er wel in geloof dat er op een gegeven moment wel iets leuks komt.
Ik ben het wel een beetje zat dat mensen cabaret altijd maar grappig moeten vinden, cabaret is niet per defenitie grappig.... ik wil best ook wel een ontroerd raken.
Hans Teeuwen vind ik leuk maar hij wordt een beetje afgezaagd nu, en al die mensen die zeiken over dat hij zo grof is, ze schrijven hem dan meteen af, alsof hij altijd zo is.. DAT is zijn formule juist, heeft niets te maken met of hij in het dagelijks leven ook zo is, hij wil gewoon dingen zeggen die hij altijd ergens een beetje ironisch bedoelt en gewoon om te vertellen dat mensen niet altijd alles zo letterlijk moeten nemen.
Ik blijf herman finkers de beste vinden samen met brigitte kaandorp.
JA
Oud 02-04-2004, 10:24
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
<<~TüRKLaDy~>> schreef op 21-12-2003 @ 19:51 :
Iell wat heb ik een hekel aan die vent..!!!!!
mijn turkse vrouw je hebt het wel zo'n beetje gezegt
ik haat hem !
Oud 11-04-2004, 16:29
Verwijderd
Hij gaat (te) ver, en dat vind ik juist zo goed aan hem.
Oud 11-04-2004, 17:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Hans is dik in orde, ondanks de dalende lijn in zijn carriere. Gelukkig is het voor hem nagenoeg onmoglijk om af te zakken tot het niveau van Lebbis & Jansen. Zo pijnlijk onleuk is gewoon niet mogelijk.
Oud 11-04-2004, 20:42
Shitonya
Shitonya is offline
Hijs wel aardig
Oud 11-04-2004, 20:50
beroert
beroert is offline
complimenten voor zn ma om zon geweldige humoristische vent op de wereld te kweken hij is TOP!
Oud 01-05-2004, 20:30
tjaaah
tjaaah is offline
Wij gaan schapen neuken, schapen neuken is fijn
Oud 02-05-2004, 13:13
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-04-2004 @ 18:16 :
Hans is dik in orde, ondanks de dalende lijn in zijn carriere. Gelukkig is het voor hem nagenoeg onmoglijk om af te zakken tot het niveau van Lebbis & Jansen. Zo pijnlijk onleuk is gewoon niet mogelijk.
Nou, dat zal Hans leuk vinden ja, dat jij dat zegt.
Oud 12-05-2004, 16:03
Uice
Uice is offline
Nog altijd één van de beste Nederlandse caberetiers.

Ik snap totaal niet wat men zo schokkend of hard aan hem vind, op Dat dan weer wel na. Daar was hij inderdaad soms behoorlijk hard, maar in zijn drie shows daarvoor vond ik hem nauwelijks aanstootgevend of grof.
Oud 12-05-2004, 16:10
Uice
Uice is offline
Trouwens: liever een show zonder inhoud dat het arrogante gepreek van Youp van 't Hek en Freek de Jonge die alsmaar hun superieure wereldbeeld staan te verkondigen en iedereen willen vertellen hoe ze moeten leven.

Maar ik kan de inhoud in Teeuwen's stukken best ontdekken, of ie er bedoeld in zit of niet. Bijvoorbeeld het gedicht in Trui en de tirade erna heeft me best aan het denken gezet over het kuddegedrag en gehuichel van mensen. Het slot van Hart en Zielig kan je ook niet puur dom vermaak noemen en in bijna iedere show zit wel commentaar op racisme/nationalisme.

Regels voor berichten