Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 13:47
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 31-12-2003 @ 18:51:
pffff alsof ik stilsta bij vette bands!!!
waarom wil jij je altijd bewijzen?

goed.
verder vind ik het topic ruk.
Een of andere 28 jarige douchekop die denkt een redelijk formeel opgestelde brief naar ons toe te ventileren, en zich op die manier ook elitair gedraagt.
Word ook moe van dat gezeik.
Oud 01-01-2004, 14:39
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 01-01-2004 @ 14:47:
waarom wil jij je altijd bewijzen?
tegen skarhead hang ik graag de coole kid uit, terwijl ik stiekem al weken naar the get up kids luister
Oud 01-01-2004, 16:11
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
newday schreef op 30-12-2003 @ 22:12:
....
zit wel een kern van waarheid vind ik. De mensen wie dit betreft weten dit wel neem ik aan.
Oud 01-01-2004, 16:20
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
skarhead schreef op 31-12-2003 @ 15:03:
die gast heeft gelijk toch...
eerst volgende showtje in de GVH moeten OOK de ebayshirtjeslui gewoon hun ding doen.. en dan niet met armen over elkaar aan de zijkant staan omdat hun ebayshirtje niet kapot mag.
niet iedere hardcore liefhebber gaat de pit in. Sommige mensen kijken/luisteren gewoon en beleven daar net zoveel plezier aan als iemand die de pit ingaat. Niet iedereen is 16 jaar en vind het 'cool' om de gaan moshen. Sommige mensen laten dat gemosh op een gegeven moment links liggen en ervaren een optreden liever op een andere manier. Ik vind dat je iedereen gewoon moet respecteren, of je nu wel/niet mosht, wel/niet de juiste tshirts draagt, (vul de rest zelf maar in...)
Oud 01-01-2004, 16:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 01-01-2004 @ 15:39:
tegen skarhead hang ik graag de coole kid uit, terwijl ik stiekem al weken naar the get up kids luister
hehe, respect
Oud 01-01-2004, 16:32
cottoncandy
cottoncandy is offline
dit is nou echt zo'n topic waarin mensen hun mening gaan geven (die eigenlijk niemand interesseert) en gaan bewijzen hoe true ze zijn. en dat op een lelijk geel forum vol met 13 jarigen.

slotje

godverdomme.
Oud 01-01-2004, 18:03
sickboy
sickboy is offline
Dit was sarcastisch bedoelt. En mijn doel is bereikt want jullie denken na. Dit is een forum en daar mag je ideeen opzetten. En ik vind het cool dat heel veel lui zich aangesproken voelen.

Maar iedereen een fijn goed muzikaal 2004 gewenst. En wil je uitleg kan je me altijd aanspreken op een showtje. Vooral new nose.
Oud 01-01-2004, 18:19
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 01-01-2004 @ 17:32:
dit is nou echt zo'n topic waarin mensen hun mening gaan geven (die eigenlijk niemand interesseert) en gaan bewijzen hoe true ze zijn. en dat op een lelijk geel forum vol met 13 jarigen.

slotje

godverdomme.
ik zie dat ook jij een mening hier met ons deelt
Oud 01-01-2004, 18:42
Verwijderd
ik kan me opzich wel eigzins vinden in wat jij zegt meneer de topicstarter. alleen wat doe je hier als je 28 bent?
ik luister ook hc, maar ga al de mist in door muziek te luisteren, die absoluut fout zijn.
ik voel ook niet de behoefte om me bij een groep aan te sluiten.
dan moet je toch de hele tijd opletten of je je wel aan de 'regeltjes'houd.
ik ken de regels niet, en intereseer me er ook niet in. ik ben er puur voor muziek, niet voor alle preken over hoe je een zuiver sxe mens moet zijn.
Oud 01-01-2004, 19:10
Jules
Jules is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 31-12-2003 @ 19:31:
ik kan zo goed dansen meisje!

maar ik bedoelde in het algemeen
Oud 01-01-2004, 19:17
Verwijderd
Ook een voorspoedig 2004 gewenst.
En die uitleg mag je opzich ook wel gewoon hier neerzetten.
Oud 01-01-2004, 20:51
Smell
Smell is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 31-12-2003 @ 19:19:
no way, ik danste ZELFS bij the apers!
ja dat zag ik hoor haha het was ook maar een grapje
Oud 02-01-2004, 01:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
newday schreef op 01-01-2004 @ 19:03:
Dit was sarcastisch bedoelt. En mijn doel is bereikt want jullie denken na. Dit is een forum en daar mag je ideeen opzetten. En ik vind het cool dat heel veel lui zich aangesproken voelen.

Maar iedereen een fijn goed muzikaal 2004 gewenst. En wil je uitleg kan je me altijd aanspreken op een showtje. Vooral new nose.

dikke lul drie bier
Oud 02-01-2004, 10:01
Tolchok
Tolchok is offline
wat denken mensen toch dat hardcore all about straightedge is? ik heb het gevoel dat straightedgers binnen hardcore juist een minderheid vormen

of misschien heb ik wel een totaal vertekend beeld van de realiteit
maar in in ieder geval op lokaal niveau is het wel zo.
Oud 02-01-2004, 10:06
Fog
Fog is offline
niet iedereen is straight edge qua hardcore maar de meeste mensen die straight edge zijn houden toevallig wel van hardcore.

ik ken zat mensen die van hardcore houden+straight edge zijn en ik ken niemand die straight edge is en van andere muziek houd.
Oud 02-01-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 02-01-2004 @ 11:06:
niet iedereen is straight edge qua hardcore maar de meeste mensen die straight edge zijn houden toevallig wel van hardcore.

ik ken zat mensen die van hardcore houden+straight edge zijn en ik ken niemand die straight edge is en van andere muziek houd.
Dat kan ook wel omdat straight edge uit hardcore voortkomt, misschien zelfs de basis is geweest voor veel oude hardcorebands. Als ik iemand op straat zou vragen 'wat is straightedge?' zou denk ik 1 op de 100 mensen hoogstens een antwoord weten, maar ik denk dat bijna iedereen die hardcore luistert het wel weet.
Oud 02-01-2004, 10:12
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
newday schreef op 01-01-2004 @ 19:03:
Dit was sarcastisch bedoelt.
Ja joh.
Oud 02-01-2004, 10:16
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 01-01-2004 @ 19:19:
ik zie dat ook jij een mening hier met ons deelt
Een mislukte poging tot een gevatte opmerking. Hou vol.

Ik bedoelde natuurlijk meningen delen over de zogenaamde hardcore scene.
Oud 02-01-2004, 10:21
Verwijderd
hare krischna (ja vebeter me maar, maar ik weet toch al dat ik het verkeerd geschreven heb....dyslectie he) mensen zijn ook straight edge
Oud 02-01-2004, 10:29
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 02-01-2004 @ 11:06:
niet toevallig.

wat is daar erg aan trouwens?
Oud 02-01-2004, 11:07
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 02-01-2004 @ 11:21:
hare krischna (ja vebeter me maar, maar ik weet toch al dat ik het verkeerd geschreven heb....dyslectie he) mensen zijn ook straight edge
bullshit.. ze leven een leven dat binnen de "regels" van de sXe valt.. maar dat doet facethetruth zijn oma ook.. dat zegt nog helemaal geen flikker over sXe zijn of niet...
Oud 02-01-2004, 12:11
Verwijderd
daarom heb ik ook afgezien van het sxe labeltje denk ik ja, ik ben het meer toevallig. daarnaast is het voor mij niet van essentieel belang dat ik een leven lang nuchter blijf
Oud 02-01-2004, 12:23
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 02-01-2004 @ 11:16:
Een mislukte poging tot een gevatte opmerking. Hou vol.

Ik bedoelde natuurlijk meningen delen over de zogenaamde hardcore scene.
haha... goh meen je dat nou?
Ik had heus wel door wat je ermee bedoelde hoor. Vandaar die Maar toch bedankt dat je je reply toch nog even extra wilde uitleggen voor de mensen die hem niet door hadden.
Oud 02-01-2004, 12:49
count.me.out
count.me.out is offline
such crap..

Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 12:07:
bullshit.. ze leven een leven dat binnen de "regels" van de sXe valt.. maar dat doet facethetruth zijn oma ook.. dat zegt nog helemaal geen flikker over sXe zijn of niet...
"regels"..
grapjas.

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 12:52.
Oud 02-01-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
xloserkidx schreef op 02-01-2004 @ 13:49:
such crap..

"regels"..
grapjas.
sXe heeft toch zeker enkele basisregels
Oud 02-01-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 12:07:
Ehm, ze volgen wel die 'idealen' lijkt me, maar ik weet verder niets van KC af. Beoordeel jij iemand die sXe is anders dan iemand die ook niet drinkt/rookt/etc. maar niet hardcore is/zichzelf niet dat etiketje opplakt?
Oud 02-01-2004, 13:24
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 02-01-2004 @ 13:49:
such crap..

"regels"..
grapjas.
fuck jou... 16 jariig pubertje dat zich edge noemt.. over een jaar of 3 drink je weer geloof mij maar.. en ja er zijn regels.. maar omdat ik weet dat het niet om de rules te doen is heb ik het nota fokkin bene tussen aanhalingstekens gezet... ga met je poppen spelen nerd.
Oud 02-01-2004, 13:28
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
wouszer schreef op 02-01-2004 @ 14:16:
Ehm, ze volgen wel die 'idealen' lijkt me, maar ik weet verder niets van KC af. Beoordeel jij iemand die sXe is anders dan iemand die ook niet drinkt/rookt/etc. maar niet hardcore is/zichzelf niet dat etiketje opplakt?
Krisna leven wel anar de idealen.. maar dat doen zoveel mensen.. sXe ben je als je er voor kiest sXe te zijn. het is een bewuste keus... het is ook een soort message. dat het anders kan positiviteit etc... Ik oordeel trouwens niet over al dan wel niet edge zijn, of niet drinken etc... alleen is iemand die niet drinkt en geen drugs doet en bovendien niet around fuckt nog niet edge.. klaar.
Oud 02-01-2004, 13:52
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
waarom maak je je zo druk over dit forum
als echt trui bent zou je hier toch al niet komen, want wij weten er toch niks van,

ga spelen
Oud 02-01-2004, 14:00
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Van de sXe die ik ken, zijn ze net sXe als ik ben ..
Fucking hell, ken iemand die zijn edge dubbel heeft gebroken..
sXe vind ik maar crap ..

Maja och ik kan beter buiten gaan spelen jah..
Oud 02-01-2004, 14:06
Verwijderd
Sommige mensen nemen sXe te serieus. Die lui met een petje, patch, button en XXX shirt aan bijv. Jawel, er is méér om je druk over te maken, denk ik dan.
Oud 02-01-2004, 14:13
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
a new nose schreef op 02-01-2004 @ 15:06:
Sommige mensen nemen sXe te serieus. Die lui met een petje, patch, button en XXX shirt aan bijv. Jawel, er is méér om je druk over te maken, denk ik dan.
it's way of live (it's what holds them together)
they are part of that, it will stay forever
ofzo
backfire go!(met enkele aanpassingen )

voor hun geeft het toegevoegde waarde om die shizzle te dragen. Het is een levenstijl, net als alto's wijde broeken aanhebben...
Oud 02-01-2004, 14:16
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
a new nose schreef op 02-01-2004 @ 15:06:
Idd, zou me eerder druk maken over hoe scoor ik en chick vanavond ..
Oud 02-01-2004, 14:22
geen punt.
geen punt. is offline
Wat heeft hardcore met emo te maken?
Oud 02-01-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 02-01-2004 @ 15:22:
Wat heeft hardcore met emo te maken?
emo is een onderdeel van hardcore imo
Oud 02-01-2004, 14:35
Verwijderd
en nee, Weezer is niet emo.
Oud 02-01-2004, 14:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 14:24:
fuck jou... 16 jariig pubertje dat zich edge noemt.. over een jaar of 3 drink je weer geloof mij maar.. en ja er zijn regels.. maar omdat ik weet dat het niet om de rules te doen is heb ik het nota fokkin bene tussen aanhalingstekens gezet... ga met je poppen spelen nerd.

ok, jij overtreft de eerst post van dit topic..... veel zieliger kan het niet....
Oud 02-01-2004, 15:08
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
birthmark schreef op 02-01-2004 @ 15:35:
ok, jij overtreft de eerst post van dit topic..... veel zieliger kan het niet....
Tsja en jij blijft maar op mij reageren... wie is er dan zielig... denk je dat ik me ook maar iets van je aantrek? ga lekker blowen ofzo.
Oud 02-01-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 16:08:
Tsja en jij blijft maar op mij reageren... wie is er dan zielig... denk je dat ik me ook maar iets van je aantrek? ga lekker blowen ofzo.
ey!!!!!

well "positiviteit" uitstralen he!!!!
Oud 02-01-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
ga lekker blowen ofzo.
Laat ik hier even de rest van je betoog buiten beschouwing laten, maar dit is zo'n dieptrieste zin dat ik het niet kan laten om erop te reageren.
Houd je hoofd koel in discussies, want dit slaat echt nergens op.
Oud 02-01-2004, 15:17
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 02-01-2004 @ 16:10:
ey!!!!!

well "positiviteit" uitstralen he!!!!
ik ben niet edge
Oud 02-01-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 16:17:
ik ben niet edge

hmm daar gaat m'n punt
Oud 02-01-2004, 15:20
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
wouszer schreef op 02-01-2004 @ 16:11:
Laat ik hier even de rest van je betoog buiten beschouwing laten, maar dit is zo'n dieptrieste zin dat ik het niet kan laten om erop te reageren.
Houd je hoofd koel in discussies, want dit slaat echt nergens op.
Jongens denken jullie nou echt dat het me ook maar iets kan schelen wat jullie van mij denken.. dit forumpje betekent voor mij alleen maar wat nodeloos tijdsverdrijf... het kan me werkelijk waar geen reet schelen wat jullie van mij denken. en ik ga dus ook echt mijn best niet doen hier in de smaak te vallen, of me aan jullie gedragscodes te houden ofzo... houd dit soort shit gewoon voor je, want het is compleet zinloos. Ik reageer zoals ik reageer en als je dat kut vindt dan geef je me maar aan bij de forum politie of schakel je de ignore functie in.
Oud 02-01-2004, 15:37
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 16:20:
Jongens denken jullie nou echt dat het me ook maar iets kan schelen wat jullie van mij denken.. dit forumpje betekent voor mij alleen maar wat nodeloos tijdsverdrijf... het kan me werkelijk waar geen reet schelen wat jullie van mij denken. en ik ga dus ook echt mijn best niet doen hier in de smaak te vallen, of me aan jullie gedragscodes te houden ofzo... houd dit soort shit gewoon voor je, want het is compleet zinloos. Ik reageer zoals ik reageer en als je dat kut vindt dan geef je me maar aan bij de forum politie of schakel je de ignore functie in.
stoere praat hoor. Maar ook jij wil serieus genomen worden, en daar is zo'n grote bek helemaal niet voor nodig.
Oud 02-01-2004, 15:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 02-01-2004 @ 16:20:

als je het zo erg vindt schakel je hem toch zelf in?

edit: en als je het echt zo weinig boeit wat anderen zeg dan lees je toch gewoon niet wat anderen zeggen. Voeg gewoon lekker je eigen ding toe en laat het daarbij.

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 15:40.
Oud 02-01-2004, 16:13
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
sxe uitdragen met x-en op je handen of x-watches of xxx patches/buttons is gewoon je mening uitdragen, niks opdringen ofzo...

met sxe maak je een statement, mag je best trots op zijn.

maar de rest van de wereld snapt het toch niet, dus ik hou het over het algemeen wel voor mezelf.
Oud 02-01-2004, 16:19
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-01-2004 @ 17:13:
sxe uitdragen met x-en op je handen of x-watches of xxx patches/buttons is gewoon je mening uitdragen, niks opdringen ofzo...

maar de rest van de wereld snapt het toch niet, dus ik hou het over het algemeen wel voor mezelf.
je houdt het voor jezelf maar visueel draag je het wel uit? Dat strookt niet met elkaar. Als je edge bent doe je dat voor jezelf en niet om iedereen te laten zien dat je dat bent....
Oud 02-01-2004, 16:20
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
blablabla kinderachtig gezeik
wat is jouw probleem?

iedereen weet nu wel dat je ontzettend true, ruig en sXe bent.
je bent cooler, intelligenter en manser dan iedereen.

everybody here wants you.

kneus.
Oud 02-01-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-01-2004 @ 17:13:

Ja. Mag ook. Maar je moet gewoon niet overdrijven... het lijkt bij sommigen of hun hele wereld draait om straight edge. Daar kan ik niet bij.
Oud 02-01-2004, 16:33
Verwijderd
gotver je wereldje is ZOOO klein als je echt alleen maar naar 1 muziekstijl luistert en dan overdreven en krampachtig dat blijft volhouden en zeggen; "kijk eens hoe true ik ben!"
sjeezzzz get a life, ik luister metal, punk(ja en ook al die substromen) zelfs trance en DnB en ambient en wat al niet meer, zelfs naar die celtic myst cd's want die relaxed! En nou kappen met dat neppe "TRUE"gedoe, walgelijk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten