Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe niet aan zwak-ken, gelukkig.
Maarem als ik Jeroen uit Berg en Terblijt weer eens zou zien (hoi als jij ook zo'n leuk nerdje bent geworden ![]() ![]() En Robbie Williams, Antonie Kamerling en Extince natuurlijk. ![]() [Edit] En voor Chimera natuurlijk. ![]()
|
![]() |
Ehm......... een jongen waar ik verliefd op ben geweest op de middelbare school. Ik kan gewoon niet echt boos op hem worden, en hij maakt me altijd aan het lachen. Tja, daar heb ik nog zo'n soort van glimlach-gevoel voor.
![]()
||
Citaat:
![]() mijn engels-lio ![]() ik was smoorverliefd op hem, jammer dat ik daardoor nooit een woord tegen hem durfde te zeggen. ![]()
|
Verwijderd
|
Euhm, ik denk toch voor mijn exvriend. Sowieso waren de omstandigheden in / tijdens onze relatie niet perfect, en ik kan het niet laten steeds weer contact met hem te zoeken en trug te flirten als hij dat ook doet...
En toch heb ik vrijdag al 1,5 jaar een andere vriend... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Berend, de beste vriend van mijn broer, met wie ik toen ik 12 was een verkering heb gehad van 2 maanden.
God, wat was ik toen verliefd. Ik blijf altijd een zwak voor hem houden, ook al is hij nu al bijna 3 jaar samen met zijn vriendin. (en is mijn relatie van bijna 2 jaar net uit...)
|
Verwijderd
|
Iemand waar ik onderwijl een relatie hebbende, achter ben gekomen dat ik heel goed bij deze persoon pas. Al zal ik nooit mijn relatie opgeven, zeker niet deze. Ook al is deze persoon "beter", nog niet want hij zal heus wel een stel negatieve punten hebben. En ik vind dat deze 2 jarige relatie ook niet zomaar te beeindigen is. Zoveel is de ander niet waard, zo goed ken ik 'm ook weer niet... (je kent iemand pas als je echt een diepgaande relatie met diegene heb... ook vriendschappelijk)
![]() |
![]() |
|
iemand waarmee ik anderhalve maand heb gehad
hij is vreemdgegaan, en toen heb ik het uitgemaakt. alleen ik ben naief, en ik ga nog steeds met hem om alsof we vrienden zijn en we zien elkaar nog af en toe. hij kan op momenten gewoon de meest amusante en gezelligste jongen zijn die ik ken, en hij is geweldig leuk om mee om te gaan. hij heeft me ook geprobeerd te zoenen toen hij wist dat ik een vriend had, maar toch blijf ik een zwak voor hem houden. erg stom van me ja...
|
Pfrt, bijna alle meisjes waar ik ooit zwaar verliefd op ben geweest, behalve één omdat ik haar nooit zie eigenlijk (almaar goed want eigenlijk was dat niet zo'n toffe
![]() Maar voor de rest kan ik héél erg goed opschieten met hen, dus... Eigenlijk best wel vreemd ![]()
|
Ten eerste voor een jongen waar ik zo'n vier maanden gek op geweest ben, we zijn drie dagen een koppel geweest, door omstandigheden kon het niet vroeger (hij die zo'n twee uur van m'n huis vandaan woonde), ik besefte pas hoeveel ik om em gaf toen ik em niet zoveel meer zag. Oké hij heeft me héél erg gekwetst en nu spreken we niet meer tegen elkaar, maar iedere keer alsk hem nu zie hebbek zoiets van oh jé ga weg, moest hij weer contact met me zoeken ben ik bang voor de gevolgen (en voor z'n charmes)...
![]() Ten tweede voor een jongen waar ik nu zo'n week over ben, ik ben een jaar verliefd op em geweest, geen relatie ofzoiets. Ik heb gewoon m'n toekomst eens op een rij'tje gezet en ben tot de conclusie gekomen dat hij niet in het prentje past (als gewone vriend dan). Hij zou contact met me blijven houden maar omdat z'n vriendin een heel jaloers type is, doet hij dit niet, daarom is hij ook wel heel erg gedaalt in mijn achting. Alleen, hij blijft steeds speciaal ik ben niet voor niks een jaar gek op em geweest ![]()
||
Citaat:
jah daar heb ik ook last van ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, leuk onderwerp toch wel!!
Ik denk dat ik altijd een zwak zal hebben voor, m'n allereerste vriendje!! ![]() ![]() ![]() ![]() Liefs MeLovesYou!
|
![]() |
Mijn allereerste vriend....ik had een relatie met hem van 14 maanden. Gelukkig zie ik hem niet meer, maar de vorige keer dat ik hem zag sloeg me hart ff over. Ik zou alleen niets meer met hem willen. Hij was gewoon TE lief....en daar kan ik echt niet tegen. En ten tweede ben super gelukkig met me huidige vriend
![]() ![]()
|
een van mijn eerste vriendinnen. Ze was echt een schat, maar het werkte op de een of andere manier niet. Het is al iets van 9 jaar geleden, maar toch. Ik zie haar eigenlijk nooit meer. Toch denk ik soms nog aan haar.
|
Een jongen van de basisschool. Ik was niet verliefd op hem maar gewoon omdat hij me nooit liet vallen en toch wel speciaal was. En een klasgenootje van me. En iemand die ik telkens in de pauzes zie
![]()
|
Dat is zeker weten een jongen waar ik vier jaar verliefd op ben geweest, en eigenlijk nog steeds ben....
![]() Ik heb nooit wat met hem gehad ofzo, 'k het het een beetje verpest voor mezelf, maar ik heb nog altijd een zwak voor hem, zal 'k wel altijd houden ook..... ![]() Elke keer als 'k 'm tegen kom, wordt 'k panisch! *zucht* Sommige mensen zijn TE leuk voor deze wereld....
|
Ik had vroeger een zwak voor een jongen die in groep zeven verhuisde, hij was egt heel erg lekker (dat vond ik toen) en ik was al 3 jaar op hem!!!! later heb ik hem nog 2 keer gezien, steeds met een jaar ertussen, en hij was nog steeds lekker!!! alleen jammer dat niemand meer weet waar hij woont
![]() ![]() ![]()
|
een jongetje van 10 of 11 kan niet lekker zijn. wat een vies woord!
---------------------------------------------------------- ik heb een zwak voor... al mijn exvriendjes, op een of andere manier. behalve voor een maar dat was een beetje dom van me, iets nemen met die ene. tjah. en mijn huidige vriendje, daar heb ik echt zooon enorm zwak voor.. ![]()
||
Citaat:
de rest was gewoon geklooi, op een na, dat was iets serieuzer. maar toch niet serieus genoeg, bleek na drie maanden. ![]() nja. nu is geweldig...
||
Citaat:
![]()
|
een of andere vage hippie...die als hij voor bij kwam lopen nix andere deed dan staren...
dan werd ik helemaal gek.... maar goed...als ik em nu zie denk ik nog steeds...mmm lekker hoofd...en ook....waarom raakte jij me zo ...je bent een suffe gozer... maar goed me vriendje is veel liever, leuker, mooier, etc... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |