Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 19:03
lennuzz
lennuzz is offline
mijn eerste echte vriend...hij is echt geweldig
en een jongen waar ik ooit min of meer een soort van relatie mee heb gehad
en ook ik moet er niet aan denken met een van hen nog nooit een serieuze relatie te beginnen.
Oud 04-01-2004, 19:23
MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Als ik echt verliefd op een jongen ben, blijf ik altijd een zwak voor hem houden...
Oud 04-01-2004, 20:30
Verwijderd
Een exvriendje van mij.. Echt zo'n kinderverkering. Dat is uitgegroeit tot close vrienden. Ook al zagen we elkaar dan niet vaak (nu al helemaal niet omdat hij in Australie woont), als we ergens waren waar de ander ook was trokken we automatisch naar elkaar toe. Begin 2003 (jaja, kan niet meer dit jaar zeggen ) kwam hij als verrassing een week voor mijn verjaardag voor twee weken naar Nederland Stond ie ineens voor mn neus

En natuurlijk mijn huidige vriend met wie ik al bijna een jaar samen ben
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jadie schreef op 31-12-2003 @ 18:32:
Mijn allereerste vriendje. Maar dat komt omdat ik toen zo vreselijk verliefd was. Niet omdat ik hem zo geweldig vind.
Oud 06-01-2004, 13:11
Crow
Crow is offline
Mijn eerste (en laatste) liefde voor n meisje was echt te heftig...! R zal altijd n zwak voor haar zijn....
Oud 06-01-2004, 13:16
Phileine
Phileine is offline
Ik doe niet aan zwak-ken, gelukkig.

Maarem als ik Jeroen uit Berg en Terblijt weer eens zou zien (hoi als jij ook zo'n leuk nerdje bent geworden ), dan zou ik daar wel blij van worden.

En Robbie Williams, Antonie Kamerling en Extince natuurlijk.

[Edit] En voor Chimera natuurlijk.
Oud 06-01-2004, 18:52
Wilmy
Wilmy is offline
Ehm......... een jongen waar ik verliefd op ben geweest op de middelbare school. Ik kan gewoon niet echt boos op hem worden, en hij maakt me altijd aan het lachen. Tja, daar heb ik nog zo'n soort van glimlach-gevoel voor.
Oud 07-01-2004, 20:04
miffy the bunny
miffy the bunny is offline
Citaat:
En Robbie Williams, Antonie Kamerling en Extince natuurlijk.
behalve robbie williams?

mijn engels-lio (krijgt spontaan weer een rood hoofd)
ik was smoorverliefd op hem, jammer dat ik daardoor nooit een woord tegen hem durfde te zeggen.
Oud 07-01-2004, 20:50
Verwijderd
Euhm, ik denk toch voor mijn exvriend. Sowieso waren de omstandigheden in / tijdens onze relatie niet perfect, en ik kan het niet laten steeds weer contact met hem te zoeken en trug te flirten als hij dat ook doet...

En toch heb ik vrijdag al 1,5 jaar een andere vriend...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:06
alanis
alanis is offline
Berend, de beste vriend van mijn broer, met wie ik toen ik 12 was een verkering heb gehad van 2 maanden.

God, wat was ik toen verliefd.
Ik blijf altijd een zwak voor hem houden, ook al is hij nu al bijna 3 jaar samen met zijn vriendin. (en is mijn relatie van bijna 2 jaar net uit...)
Oud 09-01-2004, 18:37
Kadaver
Kadaver is offline
Ohja...Karin ook nog
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:58
Verwijderd
Iemand waar ik onderwijl een relatie hebbende, achter ben gekomen dat ik heel goed bij deze persoon pas. Al zal ik nooit mijn relatie opgeven, zeker niet deze. Ook al is deze persoon "beter", nog niet want hij zal heus wel een stel negatieve punten hebben. En ik vind dat deze 2 jarige relatie ook niet zomaar te beeindigen is. Zoveel is de ander niet waard, zo goed ken ik 'm ook weer niet... (je kent iemand pas als je echt een diepgaande relatie met diegene heb... ook vriendschappelijk)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
iemand waarmee ik anderhalve maand heb gehad
hij is vreemdgegaan, en toen heb ik het uitgemaakt. alleen ik ben naief, en ik ga nog steeds met hem om alsof we vrienden zijn en we zien elkaar nog af en toe. hij kan op momenten gewoon de meest amusante en gezelligste jongen zijn die ik ken, en hij is geweldig leuk om mee om te gaan. hij heeft me ook geprobeerd te zoenen toen hij wist dat ik een vriend had, maar toch blijf ik een zwak voor hem houden.
erg stom van me ja...
Oud 09-01-2004, 19:33
Methuus
Methuus is offline
Pfrt, bijna alle meisjes waar ik ooit zwaar verliefd op ben geweest, behalve één omdat ik haar nooit zie eigenlijk (almaar goed want eigenlijk was dat niet zo'n toffe ).

Maar voor de rest kan ik héél erg goed opschieten met hen, dus... Eigenlijk best wel vreemd
Oud 09-01-2004, 20:49
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mijn eerste vriendje, en Dennis, hij heeft het net uitgemaakt
Oud 09-01-2004, 20:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Voor Mark, mijn ex met wie ik 5 maanden gehad heb. Het is gewoon een ontzettend lieve jongen en ontzettend eerlijk. Hij is 1 van de weinige die ik gewoon voor 100% vertrouw.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 21:49
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ten eerste voor een jongen waar ik zo'n vier maanden gek op geweest ben, we zijn drie dagen een koppel geweest, door omstandigheden kon het niet vroeger (hij die zo'n twee uur van m'n huis vandaan woonde), ik besefte pas hoeveel ik om em gaf toen ik em niet zoveel meer zag. Oké hij heeft me héél erg gekwetst en nu spreken we niet meer tegen elkaar, maar iedere keer alsk hem nu zie hebbek zoiets van oh jé ga weg, moest hij weer contact met me zoeken ben ik bang voor de gevolgen (en voor z'n charmes)...

Ten tweede voor een jongen waar ik nu zo'n week over ben, ik ben een jaar verliefd op em geweest, geen relatie ofzoiets. Ik heb gewoon m'n toekomst eens op een rij'tje gezet en ben tot de conclusie gekomen dat hij niet in het prentje past (als gewone vriend dan). Hij zou contact met me blijven houden maar omdat z'n vriendin een heel jaloers type is, doet hij dit niet, daarom is hij ook wel heel erg gedaalt in mijn achting. Alleen, hij blijft steeds speciaal ik ben niet voor niks een jaar gek op em geweest .
Oud 11-01-2004, 10:14
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 02-01-2004 @ 19:21:
Voor mijn eerste ex. Hij was mijn eerste grote liefde en heeft mij voor het eerst alles wat bij liefde hoort laten zien en ervaren. Heb nu nog zo'n gevoel voor hem wat tussen vriendschap en verliefdheid in zit.

jah daar heb ik ook last van en heb nu sinds 3 maanden men 2de vriend hou wel van hem maar telkens als ik men ex-vriend zie sta ik toch te trillen op men benen. xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:16
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Voor een goede vriend van mij... Omdat hij gewoon zo lief is en heel open en ik heb sowieso een zwak voor mensen die heel open zijn ...
Oud 11-01-2004, 10:34
towngeek
towngeek is offline
Voor men toen beste vriend.... Tis een eikel maar toch ook weer niet. Kmis m....
Oud 11-01-2004, 11:25
Zaina
Zaina is offline
Voor iemand waar ik ongeveer 2 jaar op verliefd ben geweest. En ondanks dat ik haar nu nooit meer zie, heb ik nog steeds een zwak voor haar.
Oud 11-01-2004, 12:12
Verwijderd
Voor die ene.. Neee, er is 1 jongen waarmee ik nog steeds goed bevriend ben en die is nog steeds zooooooooo lief...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 13:46
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Hmm, leuk onderwerp toch wel!!

Ik denk dat ik altijd een zwak zal hebben voor, m'n allereerste vriendje!! maar ook voor m'n laatste vriendje.. , omdat die jongen zoveel ellende heeft meegemaakt, waar ik later nog een x mee heb gezoend, en nog steeds heel goed mee bevriend ben en dat hij altijd nog heel lief doet enzo!! Ik gun hem dat geluk zo, en hij weet ook wel dat ik altijd wel wat voor hem zou voelen, hij heeft tenslotte hetzelfde voor mij, hij zal altijd wat voor me blijven voelen!! Dat is natuurlijk wel heel lief!!

Liefs MeLovesYou!
Oud 13-01-2004, 14:22
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Mijn allereerste vriend....ik had een relatie met hem van 14 maanden. Gelukkig zie ik hem niet meer, maar de vorige keer dat ik hem zag sloeg me hart ff over. Ik zou alleen niets meer met hem willen. Hij was gewoon TE lief....en daar kan ik echt niet tegen. En ten tweede ben super gelukkig met me huidige vriend
Oud 13-01-2004, 15:26
angel--1987
angel--1987 is offline
me ex, ik weet niet wrom maar hij is gewoon heel knap en lief we zijn nu gewoon goeie vrienden en gaan nog wel is met elkaar. maar voor hem zal ik altijd wat blijven voelen drom is t misschien ook fout als we nog met elkaar gaan...maja
Oud 13-01-2004, 15:56
cr!m!n4l
cr!m!n4l is offline
meisje waarmee ik ooit mee gezoend heb , wij zijn nu de beste vrienden
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:59
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Ik zal altijd een zwak houde voor de jonge die mij heel errug heeft gehope in de moeilijkste tijd in mijn leven..........!!!
Ik weet niet meer waarom ik het uit had gemaakt maar ik weet wel dat ik het heel errug lang spijt van heb gehad!!!
Oud 13-01-2004, 16:05
Fleur
Fleur is offline
Voor niemand eigenlijk.
Oud 14-01-2004, 00:44
DeuS
DeuS is offline
een van mijn eerste vriendinnen. Ze was echt een schat, maar het werkte op de een of andere manier niet. Het is al iets van 9 jaar geleden, maar toch. Ik zie haar eigenlijk nooit meer. Toch denk ik soms nog aan haar.
Oud 14-01-2004, 09:51
Optima
Optima is offline
mijn huidige vriend, wat eerst mijn ex was.

die zin verklaart alles....
Oud 14-01-2004, 19:17
Silver rain
Silver rain is offline
Een jongen van de basisschool. Ik was niet verliefd op hem maar gewoon omdat hij me nooit liet vallen en toch wel speciaal was. En een klasgenootje van me. En iemand die ik telkens in de pauzes zie
Oud 15-01-2004, 13:01
Twijg
Twijg is offline
Dat is zeker weten een jongen waar ik vier jaar verliefd op ben geweest, en eigenlijk nog steeds ben....

Ik heb nooit wat met hem gehad ofzo, 'k het het een beetje verpest voor mezelf, maar ik heb nog altijd een zwak voor hem, zal 'k wel altijd houden ook.....

Elke keer als 'k 'm tegen kom, wordt 'k panisch!
*zucht*
Sommige mensen zijn TE leuk voor deze wereld....
Oud 15-01-2004, 13:28
juno
juno is offline
Mijn huidige, wat er ook gebeurt. En er is al heel veel gebeurd, dus die garantie kan ik inmiddels wel geven.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 13:34
missy-home
missy-home is offline
voor een jongen uit mijn klas heb er nooit iets mee gehadn ne zal ook nooit geburen maar hij is gewoon spezaail
Oud 15-01-2004, 14:20
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Ik had vroeger een zwak voor een jongen die in groep zeven verhuisde, hij was egt heel erg lekker (dat vond ik toen) en ik was al 3 jaar op hem!!!! later heb ik hem nog 2 keer gezien, steeds met een jaar ertussen, en hij was nog steeds lekker!!! alleen jammer dat niemand meer weet waar hij woont
Oud 15-01-2004, 14:49
snarl
snarl is offline
een jongetje van 10 of 11 kan niet lekker zijn. wat een vies woord!

----------------------------------------------------------

ik heb een zwak voor... al mijn exvriendjes, op een of andere manier. behalve voor een maar dat was een beetje dom van me, iets nemen met die ene. tjah.

en mijn huidige vriendje, daar heb ik echt zooon enorm zwak voor..
Oud 15-01-2004, 16:36
gizmo
gizmo is offline
Voor mijn eerste echte lieve liefde. Hij was ook gelijk degene met wie ik alles voor het eerst heb gedaan...
*zucht*, ja hij
Oud 15-01-2004, 16:46
Charlottetje
Charlottetje is offline
Voor de jongen die de eerste persoon was waar ik ooit verliefd op werd en van wie ik mijn allereerste zoen kreeg!
Hmm, ja. Lief was (en is) hij...
Oud 15-01-2004, 17:18
snarl
snarl is offline
Citaat:
snarl schreef op 15-01-2004 @ 15:49:

en mijn huidige vriendje, daar heb ik echt zooon enorm zwak voor..
oja. hij is dus ook mn eerste echte echte liefde. vind ik.

de rest was gewoon geklooi, op een na, dat was iets serieuzer. maar toch niet serieus genoeg, bleek na drie maanden.

nja. nu is geweldig...
Oud 15-01-2004, 17:59
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Citaat:
snarl schreef op 15-01-2004 @ 15:49:
een jongetje van 10 of 11 kan niet lekker zijn. wat een vies woord!
ja dat is wel zo, maar toen vond ik hem wel leuk, is dat een beter woord???? alleen ben ik nu 14 en gebruik ik dat woord vaker, t is een gewoonte geworden !!!
Oud 15-01-2004, 21:18
snarl
snarl is offline
hm.. ik vind 'lekker' een stom woord..
Oud 15-01-2004, 21:32
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
snarl schreef op 15-01-2004 @ 22:18:
hm.. ik vind 'lekker' een stom woord..
het 'is' in mijn ogen een stom woord!
Oud 15-01-2004, 22:04
freakieflower
freakieflower is offline
een of andere vage hippie...die als hij voor bij kwam lopen nix andere deed dan staren...

dan werd ik helemaal gek....

maar goed...als ik em nu zie denk ik nog steeds...mmm lekker hoofd...en ook....waarom raakte jij me zo ...je bent een suffe gozer...

maar goed me vriendje is veel liever, leuker, mooier, etc...

Oud 16-01-2004, 06:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een van mn beste vrienden die sort of mn ex is alleen hadden we nooit officieel iets want dat mocht niet. maarrja, dat is ook nog niet helemaal afgesloten nu. nog lang niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 07:37
ShadowX
ShadowX is offline
Waar ik gek op was. Gaat nooit wat worden, zijn gewoon vrienden, maar blijft moeilijk.
Oud 18-01-2004, 10:02
*underworld*
*underworld* is offline
JULIAN!!!!

Zeker weten!!!!
Wat een topper...
Oud 18-01-2004, 21:12
miffy the bunny
miffy the bunny is offline
ok ik wil hier toch een ander antwoord op geven

mijn vriendje natuurlijk

Citaat:
maar goed me vriendje is veel liever, leuker, mooier, etc...
DUH
Oud 18-01-2004, 21:56
Sabina
Sabina is offline
Voor een jongen die ik in de zomervakantie heb ontmoet...
Oud 18-01-2004, 22:54
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Mijn lerares Nederlands.

En mn aardrijkskunde leraar en mn leraar Nederlands.
Oud 19-01-2004, 20:31
Evana
Evana is offline
Voor mijn eerste vriendje en m'n laatste
Reageren

Regels voor berichten