Advertentie | |
|
![]() |
|
telefoneren, vooral naar mensen die k niet goed ken of naar mn werk, en vliegen vastpakken..of wat dan ook met vliegen, k vind ze zo eng..die kleine, zwarte propjes, die dunne pootjes, die starende ogen, dat gewrijf met die pootjes..iiiiiiiew *edit* owja, en roltrappen vind k ook eng..k ben altijd bang dat die ene tree net naar beneden gaat als k erop ga staan, dus k ga altijd pas erop staan als er een nieuwe tree komt zegmaar..vroeger vond k draaideuren ook eng, omdat k daar een keer met mn hoofd tussen ben gekomen, maar dat valt nu wel weer mee..
wel grappig trouwens dat er zoveel mensen zijn die bellen eng vinden ^_^ *dacht ook dat ze de enige was*
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 18:25. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
telefoneren. bekend of onbekend, ik haat het echt zo erg.
op mensen afstappen en mensen leren kennen. dingen bestellen (vooral in het buitenland). alleen ergens lopen...in de stad bijvoorbeeld. grote groepen mensen waarvan ik weet dat ze aardig zijn, maar ik ben dan nog steeds oh zo bang. ruzie boze mensen stiekem ben ik gewoon bang voor alles wat mensen te maken heeft ![]() voor het uitgaan ben ik ook vaak bang/zenuwachtig.. enz enz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze hebben hier toch ook hulp voor of niet ![]() |
![]() |
|
Vreemde mensen bellen (ik durf het wel, maar alleen als het écht moet
![]() ![]()
|
uhm vreemden bellen, vreemden aanspreken, en betalen
o ja en heel veel boodschappen doen, omdat ik dan weet dat ik en moet betalen, en de boodschappen moet inpakken, durf ook niet in een achtbaan die over de kop gaat. eigenlijk durf ik best veel niet ![]()
|
Um bellen naar onbekenden (vroeger ook niet naar m'n vriendinnen maar nu hebbek daar geen problemen mee), maar bellen naar bvb. mijn mentor is een totale ramp voor mij. Zoals de eerste keer dat ik belde, ik zeg: goeieavond spreek ik met mevr. ..., zij zo: ja daar spreekt u mee (ik ondertussen heel mijn verhaal doen van: ik ben... ik studeer... enz...) Hm zegt ze excuseer maar ik denk dat u mijn dochter moet spreken
![]() ![]() En ik durf ook niet tegen nieuwe mensen spreken op msn (mensen die mij toegevoegd hebben) om te vragen of hij twee vriendinnen van me kent (daar ben ik heel erg zeker van dat hij ze kent, en hij wou ook met me slowen op oudejaarsavond maar de slows waren gedaan, voor de rest stond hij dikwijls naar me te staren, maar hij weet bij god niet dat ik in z'n msn lijst sta en ik weet het nog maar een dag dat hij in m'n lijst staat) ![]() Damn ik ben een raar mens ![]()
|
Naar de supermarkt
![]() Owja, en contact leggen met vreemden (tijdens uitgaan ofzo) in de zin dat ik dan het initiatief moet nemen, maar dat hebben wel meer mensen denk ik...
|
Het zijn een aantal hele rare dingen eigenlijk, die ik niet zo snel doe/ durf..
als ik bijvoorbeeld in de stad langs een winkel loop en ik wil er in, maar die hele winkel is uitgestorven en de verkoper staan je zo aan te kijken als je naar binnen gaat, zal ik niet zo snel daar naar binnen lopen. Daarnaast heb ik enorme angst voor 'presentaties, dan wel spreekbeurten'. Ik kan uren praten voor een groep of wat dan ook, maar zodra 1 van die twee woorden erbij valt in combinatie met een cijfer, ga ik teveel nadenken, zweten etc en kom ik niet meer uit m'n woorden... |
![]() |
|
![]() |
- haasje-over
![]() ![]() - alle soorten insecten, vooral als ze veel poten hebben en snel zijn, bvb. duizendpoot of spin - telefoneren, zoals de meesten hier - voicemail inspreken (heb ik nog nooit gedurfd) - mensen aanspreken die ik niet ken, maar dat is al veel beter geworden *fier* |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Dames en heren, het is bijna 8 uur en onze winkel gaat sluiten. Zou u zo vriendelijk willen zijn om naar de kassa te komen? Wij wensen u verder een prettige avond" ![]()
|
![]() |
-Sommige dingen bij gymles. (zoals bokspringen, of nog erger, over de kast springen, in de touwen klimmen)
-Handstand maken. (ooit op tv gezien dat iemand toen zn rug brak, vind het dood eng.) -Alleen in het donker zijn. (Echt beschamend, maar ik heb een nachtlampje op me kamer. Aan de andere kant van me kamer staat een spiegel, lig ik op me ene zij op bed, zie k t lampje, lig ik op mn andere zij, zie ik door de spiegel het lampje, geeft een veilig gevoel.) Is best heel kut, vroeger hield ik van donker. helemaal alleen, ben nooit bang geweest. Maar nu word ik helemaal paranoie als ik alleen in het donker bent. Echt brrrrrrr ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er een mooie oplossing voor: ik houd onze kat erbij. Die vind ze heerlijk en eet ze allemaal op. ![]() Alleen wel sneu dat ze daarna een half uur bij de muur naar boven zit te staren in de hoop dat er nog meer komen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik bel alleen graag naar mijn beste vriendin, dat doen we dan ook geregeld ![]() |
![]() |
|
Bellen naar onbekenden is inderdaad vreselijk.
Opnemen met een private nummer helemaal omdat ik/wij bijna nooit worden gebeld door mensen die niet in de telefoon staan (wie wel)... Bij de computer staat een telefoon zonder nummerherkenning maar die neem ik nooit om, nee ik ren eerst 2 trappen af om te kijken wie het is en met mzzl is de telefoon dan niet 5x overgegaan ![]() En naar iemand bellen is helemaal vreselijk. Ik moest is een paar keer naar me werk bellen, of de IB-Groep en nog een paar dingen en dan zit ik soms 2 dagen te wachten ![]()
|
ik vind het doodeng om op van die logeerbedden te gaan zitten, ze kraken en doen, ik ben altijd bang dat ze inklappen.
en ik vind roltrappen eng ![]() en onbekenden moeten bellen ja ![]()
|
![]() |
In een achtbaan.
In een auto een lange rit maken. Vuurwerk afsteken. Insecten/spinnen (vlinders en bijen iets minder). Ik hou er niet zo van om mensen niet te kunnen verstaan. Op een stoel staan (bang dat ik val). Onbekenden opbellen, presentaties houden enzo vind ik juist niet eng. In contact met anderen ben ik heel makkelijk. ![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
vuurwerk koop ik tog nooit dus..maar naar vuurwerk kijken als het boven je hoofd word afgeschoten vind ik wel eng. En het uitzicht als je op een stoel staat is vies eh? maar ik bekijk het waarschijnlijk anders omdat ik hoogtevrees heb ben ook bang voor spinnen, bellen naar onbekenden, en in een groep mensen mezelf zijn. En praten voor de klas ofzo dan word ik rood ![]() ![]() ![]() grrr ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen veranderen... Luki | 56 | 22-10-2009 08:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ŽObserver | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Muziek |
linkshandige elektrische gitaar darkkiwi | 35 | 25-03-2005 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |