Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had eerst Tidus van FFX als avatar. Maar ik ben nog op zoek naar een nieuwe dus raak maar niet te gehecht aan deze ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
stom:
*gaapt* greenpeacegirl killermachine85 q Twatboy en net als iedereen gewoon voornamen, breezergedoe, cijfers. ook heb ik een 'hekel' aan namen die niet te onthouden zijn (ook al is t alleen de manier van schrijven zoals: Annuhhhhh Ce-El-Wan Nebuchadnezzar Nefiâth etc. leuk: fledderpoep kadaver nare man naam onbekend wawl Quiana another way en alle andere originele namen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind breezernamen met alle verschillende soorten LetTeRTyPEs en met getallen erin niet leuk. En aan namen waarvan ik niet weet hoe ik ze moet uitspreken en die je dus meestal veel te lang zijn en niet onthoud. (Ik kom even niet op voorbeelden.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kwam je tot je nick/sig/ava? Daboman | 66 | 13-05-2007 18:45 | |
Flora & Fauna |
Het verlies van je huisdier SoMeBoDy | 16 | 18-05-2006 11:56 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |
Lifestyle |
je digitale schuilnaam Verwijderd | 176 | 16-05-2004 16:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
na de examens Witchy Unforgiven | 22 | 25-10-2000 19:06 |