Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt trouwens gelijk met the shape of punk to come, inderdaad uit 98, maarja, doet er verder erg weinig toe uit welk jaar ie eignlijk is, mijn punt blijft staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Luister er eens goed naar, en dan is het laatste dat je zult zeggen dat ze rasistisch zijn, want dat zijn het gewoon niet. |
![]() |
|
nee natuurlijk is het niet serieus allemaal enzo...
ik ken de argumenten maar muzikaal kan ik niks met die clevo bands integrity, one life crew, ringworm confront vind ik dan nog wel het coolst! maar de beste clevo band is natuurlijk committed, maar dat klinkt heel anders
||
Citaat:
![]() ![]() Maarem, Integrity vinnik ook erg vet, Ringworm is ook wel ok, Confront minder GSMF kennik niet eigenlijk. Maarja, k hou gewoon van One Life Crew, de lyrics, de complete thought erachter, hoe het in elkaar steekt, alles. En het is dan misschien wel niet zo muzikaal als Comeback Kid ofzo, maar ik blijf het gewoon geweldige muziek vinden ![]() Maarja, enough ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar om te zeggen dat OLC's texten brak zijn? Nee, totaal neit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het geweldige gewoon dat vet veel van hun texten in verschillende contexten gezien kunnen worden, en als jhe dan bekijkt wat ze ermee proberen te bereiken (namelijk gewoon eens flink de boel open breken) dan is het gewoon geniaal ![]() |
![]() |
|
comeback kid. nog zo 1.
comeback kid speelt en de zaal staat ineens vol met kids die je nooit op shows ziet en die daar staan omdat het een christelijke band is. de rest van die avond wordt niet gesupport. en dan komt die band op. best vermakelijk. maar na een paar nummer begin je je te ergeren. mosh stukken zijn te metal. snelle stukken te punkrock. niet aan mij besteed ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
CBC: Zijn ze christelijk? Chainwallets and Crucifixes. Christian hardcore is an oxymoron. ![]()
|
oude agnostic front
slapshot ds13 dirty rotten imbeciles luister niet zo heel erg veel hardcore, maar deze bands vind ik altijd wel erg lekker
||
Citaat:
K wist trouwens ook neit dat Comeback Kid christelijk was ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarem, Comback Kid vinnik op sommige punten best geniaal ja. Gewoon alles erg goed gedaan aan die cd van hun, verveeld geen moment, pakt lekker, gewoon een fijne band om te horen. |
![]() |
||
Citaat:
Man lul toch niet zo uit je nek. T zijn gewoon een stel fucked up gasten uit Cleveland die in een band zitten en die iedereen eens flink wilde jennen. Klaar uit. Ik vind t kut. Jij niet. gefeliciteerd
||
Citaat:
![]() Maarja, genoeg gelult nu. Nog anderhalf uur school en dan eindelijk naar bed! |
![]() |
||
Citaat:
One Life Crew is gewoon een grote grap, een grote grap die de helft van de mensen gewoon niet inziet, of neit in wilt zien. Het hele punt van OLC is alle rasisten flink afzeiken en tegelijkertijd de rest ook eens flink te fucken. Met als doel dat iedereen gewoon eens gaat nadenken over wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd in bv america ten opzichte van illegalen, ten opzichte van het verschil tussen zwart-blank in america. Dat is het OLC. Nu duidelijk wat ik bedoel? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
Einde Dead Stop Verwijderd | 205 | 23-05-2006 11:14 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
LIGHT THE FUSE Fest. 21.2.2004 Light The Fuse | 167 | 25-02-2004 12:42 | |
Muziek |
beste punk band? Verwijderd | 251 | 20-01-2004 19:50 | |
Muziek |
GUTG Topic (2) DeadNation | 246 | 16-10-2003 15:31 |