Advertentie | |
|
![]() |
|
nee ik vind die zanger zo irritant, hij zingt echt constant alsof ie heel nodig moet zeiken
en ik vind de nummers te onevenwichtig, te veel vage ritmes. ik heb nix tegen afwisseling in nummers, maar ik vind dit toch echt te vaag teminste bij war all the time oudere dingen kenk niet zo heel veel van
||
Citaat:
Tis natuurlijk altijd een kwestie van je eigen smaak, maar die vage ritmes vind ik wel erg meevallen. Vrij logisch allemaal, helemaal in vergelijking met dingen als ATDI, die dan wel weer minder logisch zijn. En die zang vond ik eerst ook erg zeikerig ja ![]()
|
ja nee ik zei t verkeerd, die ritmes vallen wel mee, maar die rare melodiesprongen waren t vooral die ik totaal niet bij elkaar vond passen
bijvoorbeeld het refrein avn standing on the edge of summer, dat is echt zo jammer, want het nummer begint gewoon echt goed maarja zal wel aan mn smaak liggen
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 22:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Taoaf is wel wel weer iets harder, maar de rest klink toch allemaal vrij happy, beetje blink 182.... Maarja misschien heb je wel gelijk, maar daar zullen we waarschijnlijk toch nooit achterkomen aangezien de definitie van emo op dit forum bij iedereen weer anders ligt.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is niet hard, maar poppunk is het niet. en happy, luister de lyrics. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |