Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar Gayrilla Biscuits is extreem fout hoor, waarom ben ik dan nou weer dom!?!?!? |
![]() |
|
Ik vond t niet echt een iron cross, maar meer zo'n whitepowerachtig ding. Ik sta niet in je msn.....van arjan edge gezien. Overigens wel raar dat je dat soort plaatjes gebruikt zonder de herkomst te weten.
Je bent dom omdat Gayrilla Biscuits een jokeband is die hardcoreklassiekers covert met gayteksten. Dus helemaal niet serieus te nemen.
||
Citaat:
Hoe dan ook, kvind et leuk klinken. edit: ![]() De drummer...er zit nog een standaard nerd bij ook, maar geen 13 ![]() edit: ik luister af en toe ook Nile idd...extreem, maar de muziek op zich mag wel serieus worden genomen. (in tegenstelling tot vele bands hier ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 22:43. |
![]() |
||
Citaat:
Voor zover ik weet is het geen whitepower ding, maar als zou dat eht zijn, I can't really care. Als we daardoor meer van dit soort gesrpekken krijgen, dan zou ik graag een zooi haken kruizen in mn avatar zetten (nou, eigenlijk doe ik dat neit, want ik heb geen respect voor nazis). K snap neit wat jij je allemaal aantrekt zeg. |
![]() |
||
Citaat:
En even, al zou ik weten waar het voor staat, ookal zou ik de grootste nazi zijn die er maar bestond en zou ik een KKK aanhanger zijn. Het gaat je geen fuck aan ![]() Irritatie = druk maken ![]() Maar ik vind eht wel leif dat je zoveel aan me denkt hoor. K vind eht alleen verontrustend dat je zo in elkaar zit.... |
![]() |
|
Dat gaat me wel aan. Dat geeft me t recht om je een kankerlul te vinden net als al die little wannabe nazi's(let wel ik zeg niet dat jij dat bent...hypothetisch gesproken uiteraard) die op dit board ronddolen.
Ik vind je gewoon een moron. Mag t?
||
Citaat:
Respect heb jij niet voor iemand die anders denkt als dat jezelf doet in iedergeval. En dat is verontrustend. You're verry narrow minded. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mja, qua extreem als in eentonige beukdeathmetal:
Vomit remnants Krisiun Cryptopsy The berzerker Caedere Pyaemia Natron Kataklsym En nog een paar, luister er lang niet zo veel meer naar als 'vroagah'. Verdere muziek die ik luister en een behoorlijke teringherrie voortbrengt: Converge Angerfist Was het verder wel, de leeftijd dat alleen extreme dingen maar stoer zijn ben ik wel voorbij ![]()
||
Citaat:
Hoe lang is 'ie gebanned overigens?
|
Ik heb een afkoelban gekregen.
![]() Dit is mijn eerste post weer, om verder te gaan met extreme muziek: Zyklon vind ik toch behoorlijk extreem, alles is vrij extreem aan die band, de muziek, de teksten (die ik overigens erg goed vind, en leuk dat Faust er overal ook een uitleg bij schrijft), en uiteraard de naam die extreem is. Al zeggen de leden van Zyklon in elk interview dat het niets te maken heeft met het gas Zyklon B of de politieke betekenis daarvan, ze vonden het gewoon gaaf klinken. NP: Zyklon - Psyklon Aeon
||
Citaat:
![]() De werewolf divisie. Google maar eens wat daarover.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
mwa. extreme digitale muziek? uiteraard.
epsilon venetian snares syndicate veel core tex labs veel van het ambush label white mellow bean speedranch raquel de grimstone test tube kid kid 606 violent shit 13th hour doormouse parasite killahman machine enz. enz. iig veel breakcore, idm, speedcore, industrial en andere cross-over stijlen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke zijn het leukst en makkelijk te vinden met downloaden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
venetian snares speedranch kid 606 doormouse gok ik, want die ken ik ook |
![]() |
||
Citaat:
Verder is Merzbow wel extreem, vind ik.
||
Verwijderd
|