Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd.. zucht.. alleen gaat het nu een stuk minder positief dan jouw post uitstraalt. Maar ik heb nog steeds dat gevoel wat je zegt.. zucht.. het kan allemaal ook zo gvd moeilijk zijn! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was het forum aan het lezen, en dit vond ik wel een goeie vraag.
Ik voel me op dit gebied, onervaren.. Ik ben nu 19, ik heb nog nooit echt een relatie gehad. (toen ik 15 was 4 maanden lang.. dat ging prima voor die leeftijd) maar nu je dan toch op een 19-jarige leeftijd hiermee moet om gaan. best eng .. het zelfvertrouwen dat je het wel kan ontbreekt me wat. ik ben harstikke spontaan en sociaal en voor de rest hartstikke oke .. maar als het er dan op aan komt .. nu heb ik me antwoord .. op een vraag die iemand anders stelt. hehe
|
Beetje raar de laatste dagen. Tis net uit met mn exvriend en dat is heel moeilijk maar aan de andere kant voel ik me ook weer heel vrij, geen gedoe meer met n relatie enzo. Afgelopen weekend heb ik met een vriend van me gezoend waar ik 2 jaar geleden een soort van iets mee heb gehad. Was heel gek om met iemand te zoenen waar je verder alleen maar vriendschap voor voelt. Maar het was heel gezellig en ik heb lol gehad. Dus ja, ookal heb ik nu geen relatie, op dat gebied voel ik me best ok zonder relatie
![]()
||
Citaat:
|
Mijn relatie is op en top. We zijn nog steeds hotel de botel verliefd, doen leuke dingen samen en ik zou er niet aan moeten denken om zonder hem te moeten.
Maar toch ben ik een beetje down. Ik moet nu veel werken en daardoor kan ik hem maar weinig zien, best lastig als je m eerst elke dag zag. |
![]() |
|
Ik ben verward...
![]() Ik ben verliefd op een jongen en hij heeft me ook steeds wel een paar hintjes dat-ie me wel leuk vindt, maar wat hij nou echt van me vindt weet ik niet. Dan is er een vriend van me die afgelopen weekend heeft gezegd dat-ie al een half jaar verliefd op me is (ik dus niet op hem) en ik heb hem eigenlijk dus wel gekwetst. En dan is er nog die jongen die heel leuk leek (is) maar volgens anderen een player is (wat dus weer minder is)... Maar verder alles prima okiedokie ende perfect hoor ![]()
|
Hmmm wel goed geloof ik..
Ben verliefd, t is wederzijds, nu sinds ongv 2 maanden ![]() Ben wel ietwat onzeker, voel me een beetje minderwaardig tegenover hem.. t is nog even zoeken of we echt bij elkaar passen.. maar voor de rest... hmmm de smsjes, de telefoontjes en msn berichies laten mn hartje sneller knoppen en als k em zie dan komen dr behoorlijk vlindertjes in mn buikje... hmm jaah k ben verliefd en blij ![]()
|
Ok stel voor:
Je bent voor de 13e keer afgewezen 4 maanden terug en je voelt je er nog steeds klote over. Je bent je zelfvertrouwen compleet kwijt en je durft niet meer op meisjes af te stappen. ![]() Hoe kom ik uit deze spiraal? miss. kan iemand hier me helpen ![]()
|
![]() |
kvoel me kut en blij
![]() ![]() kusziesz aan ..... en de rest van dit forumpie ![]() laterrrr |
![]() |
|
Ff heel off-topic: Herby-->Ook een 14 april mensje, gezellig!
Nou weer on topic: het veranderd ook nie met die liefde he... ![]() En nog steeds nix terug gehoord van de leuke jongen...
||
Citaat:
![]() On-Topic: Is het normaal dat je je hele leven al slecht voelt op relationeel gebied?
|
begin me steeds meer te irriteren aan dingen. en ik voel me wantrouwig...niet dat het nodig is denk ik, maar ik ben altijd bang dat hij dingen doet (die ik niet wil) en er niets van zegt. als we bij elkaar zijn is het prima, maar als we elkaar een week niet zien vraag ik me soms af of het wel allemaal goed is zo...maar goed, ik houd van hem, ben af en toe nog steeds verliefd, dus ik wil hem niet laten gaan
en hij forumt hier dus het is fucking stom dat ik dit hier post ![]()
||
Citaat:
On-topic: Ik ga volgende week zaterdag misschien wel met die player naar de bios... Aaargh! Ik weet niet of ik dat wel wil.... *gasp* (en ik stelde het nog wel voor... Dom!)
||
Citaat:
![]() ![]() On-Topic: Anders ga jij die player playen, als je de player uitspeelt verwerf je handige status...... ![]()
|
Weet je dat ik daar zelf ook al aan dacht?
![]() Hij zit nou namelijk al tijden te zeuren, dus vandaar de bios, maar ik hoorde gister dat een vriend van mij dan misschien zijn verjaardag wil vieren en dat gaat natuurlijk voor ![]() Geen bios dus, maar dan blijft-ie toch wel zeuren. Is eigenlijk best wel grappig ![]() Ow man, liefde zuigt... (vind ik dan) Veel te veel problemen... Off-topic: Herby --> Ben ik het helemaal mee eens. Als het zover is trouwens, en we gaan de wereld overheersen, wil je me dan wel ff een seintje geven? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI Verwijderd | 489 | 06-01-2005 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel V) Verwijderd | 496 | 13-12-2004 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV) Methuselah | 496 | 14-11-2004 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 3) Verwijderd | 499 | 11-10-2004 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |