![]() |
||
Citaat:
![]() Nee serieus, ik wil ook wel gewoon toekijken hoor, lijkt me spannend.. hoe jullie twister spelen ![]()
|
Ehh ik kan heel heel misschien.... Dan neem ik wel wat vriendinnen mee
![]() ![]() Ik denk eigelijk niet dat ik kan maar wil wel graag ![]() In ieder geval... fotoboek
|
Als dit soort feestjes zo openlijk worden besproken op fora en op site´s van goa-systems zelf, is de kans groot dat het voortijdig wordt beindigd door de politie. Hierdoor draait het system verlies (niet verkochte barspullen, gehuurde apparatuur die in beslag word genomen waardoor je ineens veel meer moet betalen, een aggegraat die ook nie zo supergoedkoop is in beslag genomen). Als dit vaak gebeurd kan een system geen geld meer ophoesten om nog een feestje te verzorgen en stopt dus met het geven van feesten. Weer een system minder. neerwaardse spiraal, einde goa feestjes. Om over tekno maar te zwijgen.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Al kan de politie zich toch ook uiterst makkelijk inschrijven en alle info ook ontvangen? Maar het is inderdaad iets om rekening mee te houden, al denk ik niet dat zij er zo heel erg snel mee zullen stoppen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, de politie kan zich ook inschrijven, wat ik dus ook dom vind, vroeger wast een stuk beter, mond tot mond reclame en flyers. punt uit, klaar, besloten groep mensen en niemand daarbuiten die er echt iets van af wist. Nu lopen de feesten uit de hand, politie vertrouwd het niet meer en sluit steeds sneller feesten. Plus dat de sfeer langzamerhand verziekt word door mensen die "de free-party-spirit" niet begrijpen en respecteren. Panden slopen, in gangen pissen (waar mensen dus wel wonen). Je kan tegenwoordig niet zomaar meer je jas laten liggen bij de boxen of je tas, aangezien die weg kan zijn. Jammer maar helaas, echt veel valt er nietaan te doen, het proberen af te remmen, maar stoppen doe je het niet. het openlijk bespreken van feesten en lokaties etc is ook een doodsteek voor tekno (en goa), en het verspreiden van info vooraf ook.
||
Citaat:
*verlaat dit topic weer* |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel KW heeft zirk eigenlijk?
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 19:24. |
![]() |
|
Ah, ik zie het
![]() ![]() Ik houd niet van Trance ![]() ...waar heel veel kleurige dingen zijn en fluffy mensen. Daar hou ik nou weer wel van ![]() Horen die al die kleurtjes niet thuis bij een cybergoth of punk feest? ![]() Sorry, maar ik weet dat allemaal niet van die muziekstijlen ![]()
||
Citaat:
![]() Ach geef je groot gelijk hoor, ik zou niet weten wat er nu zo super-aantrekkelijk is aan jongens. Meisjes zijn gewoon mooier.
|
![]() |
mn broer en ik hadden gister ruzie om een meisje...best erg
mja, hij mag dr hebben omdat ik mn vriend heb..heeeeeeeeeel jammer maarja ga anders snel naar stichting de A.R.M oudegracht 247 in utrecht en zoek het blonde meisje....en pik dr in voordat mn broer dr heeft
|
|